Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Realistische Partij Islamologie Jongeren

delila16
18-12-2002, 08:32

Realistische Partij Islamologie Jongeren (Bericht #) Binnenkort komt er een nieuwe groep van start namelijk de: R.P.I.J Deze groep houdt in Realistische Partij Islamologie Jongeren Het grootste doel van deze partij is zoveel mogelijk probleemjongeren terug te leiden naar de Islam. Voor de zeg groep worden begeleiders gevraagd. Ook worden er mensen gevraagd die hier kritiek op zouden kunnen hebben. De tot nu ver uitgenodigde zijn: Najib26 (aangezien het lijkt alsof hij heel altijd met de Islam betrokken is en er redelijk wel wat van af weet) Acechilla (aangezien zijn argumenten makkelijk ontzenuwd kunnen worden :D is dat goed voor de zelfverzekerheid van de jongeren) Als deze heren hier interesse voor hebben moeten zij nog eerst wat testen invullen om hun functie hierin te bepalen) Ik ben natuurlijk verkozen om 6 geschikte personen op te geven aangezien ik zelf niet mag deelnemen omdat ik nog minderjarig ben. :( Schrijf kort op waarom jij jezelf geschikt zou vinden en laat je emailadres of telefoonnummer achter. Er zal dan zo spoedig mogelijk contact met je worden opgenomen. Hoogachtend --MOI-- P.S: Voor deelname is een minimumleeftijd van 18 gewenst

delila16
18-12-2002, 15:01
nee :(

T-ManiaC
18-12-2002, 15:03
En wat houd zo´n taak in dan????

delila16
18-12-2002, 15:09
de zeg groep : houdt voornamelijk in, het aangaan van discussie met de probleemjongeren. Je probeert hier zo goed mogelijk discussie met ze aan te gaan en al hun vragen te beantwoorden waar hun mening zeker niet achterwege wordt gelaten. Hier kunnen ze alles kwijt over de samenleving! De gouden regel bij het behandelen van deze probleemjongeren is namelijk dat niet alleen hun in het daglicht staan. Meer mocht ik er niet over weten en kan ik er ook niet over kwijt

delila16
18-12-2002, 18:20

Origineel gepost door AceChilla Q Ik ben blij dat ik uitgenodigt ben voor je fantastische nieuwe partij. Wat zijn precies de standpunten. Toch niet: Arabisch als 3e taal knokploegen om racistische agenten te bewaken Rellen organiseren En stoppen met inburgeringscursussen. Want dan doe ik niet mee. Als je gaat proberen om jongeren meer bij de samenleving te betrekken, ze aanspreken op fout gedrag en mensen aanspreken om Nederlands te leren en mee te doen in deze samenleving doe ik wel mee. Wazzup :cool: He, Nee joh ben je gek arabisch als derde taal? Wij stimuleren het nemen van arabisch als de eerste taal aangezien dat de taal is waarin de Islam wordt verkondigt. Verder zijn de rest van je punten allemaal gebagatelliseerd. In ieder geval daar ga ik niet op in. Als je graag wilt helpen dan weet je wel wat jou functie hierin is. Gewoon door blijven gaan zoals je nu doet. Dan kunnen die jongeren zich realiseren dat ze kritiek altijd onderuit kunnen halen en niet altijd op de media moeten af te gaan. Maarre.. wat is je emailadres zodat ik je kan bereiken --xxxxxx-- moi

delila16
19-12-2002, 15:55
Beste Jacko, wie heeft dat gezegd? Je moet alleen even kort weergeven waarom jij je zelf er voor geschikt zou vinden

delila16
19-12-2002, 15:57
Origineel gepost door AceChilla Q Je hebt mijn argumenten nog geen enkele keer onderuit gehaald. Maar ik doe graag mee met je partij-tje. Wazzup :cool: bel me en wat is je nummer dan ik bedoel ik weet dat ik heel veel kan maar wilde je em via telepathie doorgeven?