Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Extra geld voor allochtone homo's

Pagina's : [1] 2 3 4

Salim22
28-08-2004, 00:58

Extra geld voor allochtone homo's DEN HAAG - Staatssecretaris Ross (Volksgezondheid) trekt 400.000 euro uit voor projecten die de positie en de acceptatie van allochtone homoseksuelen moeten verbeteren. Een even groot bedrag gaat naar gemeenten om op lokaal niveau iets te doen aan acceptatieproblemen van homo's in het onderwjs, de zorgsector en het onderwijs. Dat blijkt uit een brief die de staatssecretaris vrijdag naar de Tweede Kamer heeft gestuurd. De Kamer had haar hier zelf in een breed gesteunde brief om gevraagd. Daarin schreven de fracties: "Hoewel de juridische emancipatie van lesbiennes, homoseksuelen, biseksuelen en 'transgenders' bijna is voltooid, lijkt de sociale acceptatie juist weer af te nemen." Bron: De Telegraaf

appie666
28-08-2004, 01:00
Origineel gepost door Salim22 Extra geld voor allochtone homo's DEN HAAG - Staatssecretaris Ross (Volksgezondheid) trekt 400.000 euro uit voor projecten die de positie en de acceptatie van allochtone homoseksuelen moeten verbeteren. Een even groot bedrag gaat naar gemeenten om op lokaal niveau iets te doen aan acceptatieproblemen van homo's in het onderwjs, de zorgsector en het onderwijs. Dat blijkt uit een brief die de staatssecretaris vrijdag naar de Tweede Kamer heeft gestuurd. De Kamer had haar hier zelf in een breed gesteunde brief om gevraagd. Daarin schreven de fracties: "Hoewel de juridische emancipatie van lesbiennes, homoseksuelen, biseksuelen en 'transgenders' bijna is voltooid, lijkt de sociale acceptatie juist weer af te nemen." Bron: De Telegraaf Respect wel, acceptatie nimmer!

Firdous26
28-08-2004, 08:37
Origineel gepost door DiabloVerdadero Van die 40.000 euro moeten ze in iedere moskee een homosexule imam neerzetten. ps. werd wel weer tijd voor een homo topic. De laatste was bijna een dag oud. Dag forumtrol, Voorheen verklaarde uhh altijd dat hij van Britse afkomst is, laatste bericht op pagina 1: http://zone.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=347930&perpage=15&display=&pagenumber=1 Je gebruikt even een nieuwe nick en je verraad onmiddellijk wat voor vreselijke leugenaar je bent.

Peridot
28-08-2004, 12:17
Prima initiatief, alhoewel ik het dan wel weer zo typisch Hollands vind om eerst Stichting Yousuf hun subsidie te ontzeggen en dan ineens een ander potje open te trekken.

maly_pense
28-08-2004, 12:59

Origineel gepost door luister Zet in iedere kerk een homosexuele priester, dan blijven de mensen vanzelf weg. Ik denk dat het tegendeel waar is. het is de schuld van Rome zelf die oer-conservatieve bisschoppen aanstelde, dat zoveel katholieken de kerk de rug hebben toege- keerd. Juist door de 8 Mei beweging die o.a. zich mild opstelde t.a.v. homoseksuelen, konden veel katholieken voor het geloof behouden worden.

ibtisamc
28-08-2004, 13:23
Origineel gepost door maly_pense Ik denk dat het tegendeel waar is. het is de schuld van Rome zelf die oer-conservatieve bisschoppen aanstelde, dat zoveel katholieken de kerk de rug hebben toege- keerd. Juist door de 8 Mei beweging die o.a. zich mild opstelde t.a.v. homoseksuelen, konden veel katholieken voor het geloof behouden worden. Bullshit Malypense een echte katholiek zou de kerk nooit de rug toekeren! Hij behoort dan immers tot de gelovigen.

rnaj
28-08-2004, 15:30
Origineel gepost door appie666 Respect wel, acceptatie nimmer! :lol: U hebt gezocht op respect: RESULTAAT (maximaal 20 woorden) res·pect (het ~) 1 eerbied uit hoogachting of angst res·pec·ta·bel (bn.) 1 (van personen) eerbiedwaardig 2 (van zaken) prijzenswaardig 3 (van zaken) door grootte, groot aantal indrukwekkend res·pect·blad (het ~) 1 onbedrukt gelaten blad res·pec·te·ren (ov.ww.) 1 blijk geven van respect (voor) => iem. au sérieux nemen, iem. in zijn waarde laten, iem. voor vol aanzien 2 (een zaak) met eerbied behandelen => eerbiedigen 3 (voorschriften) eerbiedigen => naleven 4 (een wissel) aannemen en betalen res·pec·tief (bn.) 1 betr. hebbend op of bepaald door de betrekking tot ieder van de afzonderlijke zaken of personen waarvan sprake is res·pec·tie·ve·lijk (bw.) 1 achtereenvolgens, onderscheidenlijk 2 dan wel res·pec·tu·eus (bn.) 1 eerbiedig res·pect·vol (bn.) 1 met eerbied => eerbiedig

rnaj
28-08-2004, 15:34
Origineel gepost door Salim22 Extra geld voor allochtone homo's DEN HAAG - Staatssecretaris Ross (Volksgezondheid) trekt 400.000 euro uit voor projecten die de positie en de acceptatie van allochtone homoseksuelen moeten verbeteren. Een even groot bedrag gaat naar gemeenten om op lokaal niveau iets te doen aan acceptatieproblemen van homo's in het onderwjs, de zorgsector en het onderwijs. Dat blijkt uit een brief die de staatssecretaris vrijdag naar de Tweede Kamer heeft gestuurd. De Kamer had haar hier zelf in een breed gesteunde brief om gevraagd. Daarin schreven de fracties: "Hoewel de juridische emancipatie van lesbiennes, homoseksuelen, biseksuelen en 'transgenders' bijna is voltooid, lijkt de sociale acceptatie juist weer af te nemen." Bron: De Telegraaf Goeie zaak, maar inderdaad raar dat Yousuf zijn subsidie kwijt geraakt is. Maar misschien moet marokko.nl maar snel een aanvraag doen, als er ergens aan acceptatie en respect voor homosexuelen gewerkt wordt dan is het hier wel

FAITHLESS
28-08-2004, 15:54
Wat heb jij tegen Marokko.nl , als het je niet bevalt log je toch gewoon uit , en kom je nooit meer terug . Marokko.nl heeft homosexuelen al geaccepteerd en gerespecteerd. De leden misschien niet , maar dat is een probleem van de homosexuelen zelf . Als de homosexuelen zich gedragen als ieder ander is er naar mijn mening helemaal geen probleem . Maar als de homosexuelen alles in het werk stellen om de aandacht te halen in de media bv: de gay-games, gay-parades en nog meer van dat soort ongein , dan krijg je ook weerstand van iedereen ook van de gewone Nederlander

rnaj
28-08-2004, 16:01
:confused: ik heb helemaal niets tegen marokko.nl

FAITHLESS
28-08-2004, 16:04
Origineel gepost door rnaj :confused: ik heb helemaal niets tegen marokko.nl Excusses dan , ik begreep het verkeerd.

rnaj
28-08-2004, 16:06
Oke, no problem

Peridot
28-08-2004, 16:14
Origineel gepost door FAITHLESS128 Wat heb jij tegen Marokko.nl , als het je niet bevalt log je toch gewoon uit , en kom je nooit meer terug . Marokko.nl heeft homosexuelen al geaccepteerd en gerespecteerd. De leden misschien niet , maar dat is een probleem van de homosexuelen zelf . Als de homosexuelen zich gedragen als ieder ander is er naar mijn mening helemaal geen probleem . Maar als de homosexuelen alles in het werk stellen om de aandacht te halen in de media bv: de gay-games, gay-parades en nog meer van dat soort ongein , dan krijg je ook weerstand van iedereen ook van de gewone Nederlander Kortom, blijf onzichtbaar en we accepteren je. Dat is geen acceptatie en respect. Ben het wel met je eens dat dit ook de gedachte van autochtoon Nederland is.

FAITHLESS
28-08-2004, 16:21
Origineel gepost door Peridot Kortom, blijf onzichtbaar en we accepteren je. Dat is geen acceptatie en respect. Ben het wel met je eens dat dit ook de gedachte van autochtoon Nederland is. Nee dat is ook niet wat ik bedoel . Misschien leg ik het verkeerd uit . Ik kan je alleen een voorbeeld geven van Paul de Leeuw . Heel Nederland weet dat hij homo is , maar toch wordt hij door iedereen geaccepteerd . Hij zelf houd ook niet van dat overdreven gedoe , waar ik het eerder over had.

maly_pense
28-08-2004, 17:49

Origineel gepost door ibtisamc Bullshit Malypense een echte katholiek zou de kerk nooit de rug toekeren! Hij behoort dan immers tot de gelovigen. Ik weet niet wat jij een echte katholiek noemt. Wie vertegenwoordigt voor jou de 'echte katholiek' voormalig bisschop Gijssen of bisschop Muskens ? Gijssen is niet voor niets weggestuurd.

Pagina's : [1] 2 3 4