Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : De goeie tips van marokko.nl

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10

Esmerkiz.
30-09-2010, 18:31

Supermarkten,dogisterijen.. Nog nooit gezien, maar morgen zal ik even opletten. Bedankt:goedzo:

Kortjakje
30-09-2010, 19:26
Zwaar aangekoekte pannen; vullen met water, vaatwastablet toevoegen en aan de kook brengen. Voilá, dat aangekoekte is helemaal los van de bodem.

Miss_bundy
30-09-2010, 20:22
ik doe altijd van die muskblokje branden op een wierrookbranden, heerlijke lucht krijg je dan in huis..

lilchakir
28-11-2010, 10:11
je gezicht scrubben met koffie dik ..is echt een aanrader.. en je krijgt een heerlijke zachte gezicht:Iluvu:

Sweet_lehoeb
28-11-2010, 10:51

dames, ik heb laminaat en ik word er gek van, soms na het moppen plakt het... Wie heeft voor mij goede tips om mijn laminaat schoon te houden

Sweet_lehoeb
28-11-2010, 10:55
o ja en me tapijtje, hoe kan ik die het beste schoonmaken

moslimaatjuh09
28-11-2010, 11:52
dames, ik heb laminaat en ik word er gek van, soms na het moppen plakt het... Wie heeft voor mij goede tips om mijn laminaat schoon te houden wat gebruik je voor allesreiniger of laminaatreiniger om te dweilen? misschien gebruik je er teveel van? het is ook goed om na te gaan met een dweil die je alleen hebt natgemaakt met water of na te gaan met een droge doek tegen strepen

nabila.
28-11-2010, 12:18
je gezicht scrubben met koffie dik ..is echt een aanrader.. en je krijgt een heerlijke zachte gezicht:Iluvu: vrouwen smeren alles op hun gezicht.... citroen honing ei olie sinasappel komkommers aardappelen theezakjes zout Fruitschillen de gekste dingen.

KHouVanA
28-11-2010, 14:21
de topic leeft weer:D

niesj
28-11-2010, 14:38
dames, ik heb laminaat en ik word er gek van, soms na het moppen plakt het... Wie heeft voor mij goede tips om mijn laminaat schoon te houden Met azijn dweilen!:goedzo: Werkt onwijs goed maar daarna wel de ramen open zetten en geurkaarsje aan want ruikt niet aangenaam.

ouafaetoen
28-11-2010, 14:40
Ze3ma echt? Ik ben verhuisd en de badkamer tegels, kweennie hoe lang ze niet zijn schoongemaakt door de vorige bewoner. 3oek. Ook vieze voegen enzo, heb van alles geprobeerd. Iemand raadde me HG schoonmaakmiddel aan te koop bij Praxis enzo. Nog geen tijd gehad om het te kopen, Antikal is gewoon te koop in supermarkt, dus die ga ik eerst ff proberen. Als het lukt krijg je groen puntje, als het niet lukt ga ik huilen en me weer moedeloos voelen. HG is ook te koop bij de AH XL en wij gebruiken het, en het werkt inderdaad goed :goedzo:

ouafaetoen
28-11-2010, 14:41
Weet iemand waar je die robijn geurzakjes kan kopen? ik heb ze wel eens gezien bij een groter filiaal van de kruidvat

niesj
28-11-2010, 14:43

Voor aangekoekt vuil op je gaspitjes of opgehoopt vet op die ijzeren dingen op je fornuis; Gooi ze in een plastic vuilniszak met een paar scheuten ammoniak en laat de boel een nachtje weken; Ze zullen de volgende dag weer blinken:goedzo:

lilchakir
28-11-2010, 17:02
vrouwen smeren alles op hun gezicht.... citroen honing ei olie sinasappel komkommers aardappelen theezakjes zout Fruitschillen de gekste dingen. :hihi: :hihi:

hawael
28-11-2010, 17:19
gehakt in een diepvrieszakje doen goed plat drukken en daarna met de achterkant van een grote mes of liniaal stroken maken door erop te drukken. Wanneer het bevroren is is het daarna makkelijker om het af te breken wanneer je bijv maar erg weinig gehakt nodig hebt voor de soep of een maaltijd voor je kindje. lege sprayflesje vullen met chloor, dreft en wat water. Dit kun je voor alles gebruiken, maar ik gebruik het na het schoonmaken van de keuken de aanrecht/buitenkant keukenkastjes en de hele keuken ruikt daarna fris. antikalkflesje van de kruidvat of aldi gewoon eigen merk het is een blauwe flesje dus geen spray. werkt erggggg goed! mijn badkamer blinkt erna, alleen stinkt het wel dus 1x pw is genoeg.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10