Bekijk originele versie : Dames ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen
MissTaza
28-09-2010, 01:24
Salaam Dames,
Ik hoop echt dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Ik moet 10 kg verliezen om aan mijn ideale gewicht te komen.
Ik ben 1.73 en weeg nu helaas 74 kg.
Ik voel me zoooooo dik omdat ik altijd een platte buik had, dat helaas weg is.
Ik voel me echt rot.
Maar elke keer zeg ik dat ik begin van de maand begin en dan weer begin van de week.... maar de uiterste wat ik gehaald heb is 1 week.
Als ik geen chocolade, snoep, koek, chips, eet dan voel ik echt een leegte van binnen... ik voel me dan zo eenzaam (ouallah klinkt gek, a3iebadelah eenzaam door eten).
Dieeten houdt ik niet vol, trainen zit er niet op want ik werk full time en de sportschool is de andere kant van den haag waar ik woon.
Dames kunnen jullie mij helpen door advies, wat moet ik doen want ik weet echt geen raad meer.
xxx MissTaza
almere1981
28-09-2010, 12:08
Nou meid ik ben bezig met het Cambridge dieet er is een topic hier op marokko.nl ik zou zeggen neem een kijkje
Ik ben ook een snoeperd maar door dit dieet gaat die lust naar zoetigheid weg
Het is veel geld maar als ik zie hoeveel je aan zoetigheid kwijt bent... geeft het dan uit aan dit diet
Ik hoop dat je wat aan mijn tip hebt.
Je zou natuurlijk ook langs de dokter kunnen gaan misschien heeft ze er iets voor
ik volg het hcg-kuur en ik ben ook en snoepert gaat prima
MissTaza
29-09-2010, 03:02
Nou meid ik ben bezig met het Cambridge dieet er is een topic hier op marokko.nl ik zou zeggen neem een kijkje
Ik ben ook een snoeperd maar door dit dieet gaat die lust naar zoetigheid weg
Het is veel geld maar als ik zie hoeveel je aan zoetigheid kwijt bent... geeft het dan uit aan dit diet
Ik hoop dat je wat aan mijn tip hebt.
Je zou natuurlijk ook langs de dokter kunnen gaan misschien heeft ze er iets voor
nou die helpt niet bij mij......
MissTaza
29-09-2010, 03:05
ik volg het hcg-kuur en ik ben ook en snoepert gaat prima
okey wat is de hcg kuur als ik vragen mag?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.