Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie weet wat mijn droom betekent?

Pagina's : [1] 2

OuJdIa_L
27-08-2004, 22:22

ik droom nu al een week dat ik verhuis en dat ik eigenlijk niet wil verhuizen, en in die huis komt een vreemdeling binnen en ik wil hem daar niet hebben dus ik zeg tegen hem dat ik wil dat hij weg gaat anders bel ik de politie, daardoor word hij boos en pakt een pistool en probeert mij te schieten

OuJdIa_L
27-08-2004, 22:32
Niemand enig idee?? :confused: :(

sakina_tangaoui
27-08-2004, 22:35
ze zeggen vaaak dat als je droomt dat je dood gaat juist heel lang gaat leven

OuJdIa_L
27-08-2004, 22:44
Origineel gepost door sakina_tangaoui ze zeggen vaaak dat als je droomt dat je dood gaat juist heel lang gaat leven Ja dat weet ik maar ik ben niet dood gegaan....:verdriet:

OuJdIa_L
28-08-2004, 11:46

is het moeilijk of zo? :confused:

Dawud_24
28-08-2004, 13:21
dit betekend dat je gaat niet verhuizen wat je in je droom mee maak is tegen over gestelde in het werkelijlheid.

moslimawomen
28-08-2004, 19:55
a salam oealaikom het is eigenlijk niet goed dat je hier je droom vertelt...ten eerste als je echt mee zit, moet je naar een geleerde gaan...maar hier op marokko.nl heeft geen nut!!!!! ennuh dromen mag je niet aan iedereen vertellen... en het kan zijn dat het een droom van sjeitan afkomstig is en die mag je al helemaal aan niemand vertellen!!! Alloe Allem a salam oealaikom warahmatoellahi wabarakatoehoe

dior
28-08-2004, 22:02
dat heb k ook gehoord echt nie doen hoor is nie goed als je een nachtmerrie of iets raars ,slechts gedroomt hebt aan niemand vertellendan hoor je a3oedoe bil lahi mina shajtani rajim te zeggen.

OuJdIa_L
29-08-2004, 00:13
Origineel gepost door dior dat heb k ook gehoord echt nie doen hoor is nie goed als je een nachtmerrie of iets raars ,slechts gedroomt hebt aan niemand vertellendan hoor je a3oedoe bil lahi mina shajtani rajim te zeggen. ok bedankt mensen dat zal ik dan niet meer doen ;)

Perez
29-08-2004, 00:27
Ik heb op school wel les gehad over dromen en de functie daarvan. Het blijkt dat iedereen iedere nacht droomt. In de zogenoemde REM-slaap (dat is een periode in je slapen) droom je. Meestal weet je je dromen niet meer, maar wanneer je onrustig slaapt, en je wordt wakker tijdens je dromen, dan weet je het vaak nog wel. Dat komt omdat je onderbewuste de dagelijkse zorgen en dingen in je slaap verwerkt. Maar wanneer je net wakker wordt, dan moet je onderbewuste zich nog 'afsluiten' en dan weet je het nog een beetje, maar het vervaagt dan heel snel wanneer je er niet bij stil staat of aandacht aan geeft. Maar stel dat je dan direkt pen en papier pakt en gaat schrijven, dan komt je droom weer veel helderder naar voren, omdat je dan het 'open' houdt. Maar dromen zijn dus gewoon verwerking van je dagelijkse bezigheden en zorgen. Soms realiseer je je door een droom dat je ergens best wel zorgen over maakt, maar je was je dat eerst niet eens zo bewust. Deze droom zou ermee te maken kunnen hebben dat jij of een andere bijv. vriendin van je met een verhuizing bezig is of dit misschien moet. Het kan ook zijn dat je bang bent voor inbraak of zoiets hebt gehoord of je nogal druk maakt over die onveilige berichten die je vaak leest in het nieuws. Zoek maar eens in zulke dingen, en dan zul je het denk ik zelf wel kunnen herleiden. Succes

OuJdIa_L
29-08-2004, 10:31
bedankt voor jullie advies mensen:)voel mij al veel beter

Eftelyah
29-08-2004, 13:14
Mag je goeie dromen ook niet aan iemand vertellen???

Perez
30-08-2004, 23:27
Origineel gepost door luister Maar hoe verklaar je het feit dat sommige mensen over hetzelfde dromen? In de koran staat een verhaal over de Profeet "Jozef" en deze had de kennis om dromen te vertallen. Dus dromen hoeven niet altijd een verwerking van je dagelijks leven te zijn. Dromen kunnen een Goddelijke boodschap zijn. Maar je moet wel voorzichtig zijn om dit vast te stellen. Ik denk dat je het dan wel zeker weet of dat God het zal bevestigen, zodat je er vastheid in mag krijgen. Bedoel je trouwens Jozef de zoon van Jakob? Die onderkoning werd in Egypte tijdens en voor een hongersnood? 7 jaren rijke oogst en daarna 7 jaren misoogst. Dat staat in de Bijbel. Ook in de Koran? Kan je me dan het suranummer geven? In de Bijbel wordt in veel gevallen een boodschap van God doorgegeven door een droom.

Perez
30-08-2004, 23:36
Is dat van de islam? Dat je enge dromen niet mag vertellen? Of komt dat uit de bijgeloven? Heb je evt. een Korantekst?

zetouna30
13-09-2004, 19:58

ik weet wel dat als je over je huis droomt dat het gaat over je graf . dus je moet zelf even kijken wat je verkeerd doet . dat is wat ik weet hoop dat je er wat aan hebt zetoena

Pagina's : [1] 2