Bekijk originele versie : Nokia e72
Tmazost_20
27-09-2010, 23:44
Wie heeft die?
[Ik wil graag een abonnement afsluiten maar weet niet bij welke provider, wie kan me helpen?]
hassan90
28-09-2010, 13:29
Ik heb hem, alleen los zonder abbo :P
Ik heb hem ook. Ik heb nu nog Telfort, maar over een maand T-mobile.
Telfort is een afrader.
Ben je een studente? Kijk dan bij Hi voor aanbiedingen, dan krijg je korting, volgens mij zolang je abonnement loopt. Bij telfort hebben ze een actie, eerste jaar 50% korting.
Ik heb ook een e72, wel een leuke telefoon(L).
Ben je een studente? Kijk dan bij Hi voor aanbiedingen, dan krijg je korting, volgens mij zolang je abonnement loopt. Bij telfort hebben ze een actie, eerste jaar 50% korting.
Trap daar niet in. Het zijn echt stelletje geldtrekkers.
Trap daar niet in. Het zijn echt stelletje geldtrekkers.
Ik heb hi..maar eerlijk is eerlijk, heb van alles wat gehad aan abbonementen en als je het mij vraagt zijn ze allemaal hetzelfde.
Ik heb hi..maar eerlijk is eerlijk, heb van alles wat gehad aan abbonementen en als je het mij vraagt zijn ze allemaal hetzelfde.
Klopt, maar Telfort klaart 'm.
Ik ben helemaal geen beller bijv. maar krijg altijd rekeningen van boven de 100 euro.
Ach, uiteindelijk zijn ze allemaal hetzelfde.
lala_maghribia
29-09-2010, 13:11
heb ik, maar geen abbo meer.. kzat bij hi.. vieze oplichters
rachid_SE
29-09-2010, 13:22
Enige provider die ik adviseer is t-mobile. Ik zit al jaren bij deze gasten en altijd eerlijk. Mijn vrouw zit bij telfort, soms schrik ik van de rekeningen terwijl ze niet eens zoveel belt.
Chech studentmobiel.nl
Tmazost_20
29-09-2010, 23:27
Ik heb hem ook. Ik heb nu nog Telfort, maar over een maand T-mobile.
Telfort is een afrader.
Ik ga zoizo geen telfort nemen, dat zijn echt oplichters! Ik heb gekeken bij t-mobile op studentenmobiel.nl daar hebben ze wel leuke aanbiedingen.
Ik heb nog niet bij hi gekeken, ik denk dat ik dat even ga doen. Chokrane.
Enige provider die ik adviseer is t-mobile. Ik zit al jaren bij deze gasten en altijd eerlijk. Mijn vrouw zit bij telfort, soms schrik ik van de rekeningen terwijl ze niet eens zoveel belt.
Chech studentmobiel.nl
Ik heb zelf nu een t-mobile abonnement en ben daar tevreden over, alleen die internet is een beetje traag en soms heb ik geen verbinding. Ik heb hiervoor telfort gehad.. Nou dat doe ik dus NOOIT meer! Ik kreeg altijd rekeningen van boven de €100,- en sobhana'Allah een paar maanden achterelkaar kreeg ik elke maand een bedrag van €131,33:moe: wat ik heeeel vaag vond!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.