Bekijk originele versie : Wat deed de politie ooit voor jou?
Pipo_De_Clown
17-12-2002, 23:17
Ewa mensen....
Was effe benieuw naar wat de politie ooit voor jou gedaan heeft???
Het enige wat ze voor mij gedaan hebben is Boetes opsturen voor 5 km te hard rijden... Stelletje zieke fokkers...
en jullie?
greetZZZ
Camilla27
17-12-2002, 23:18
daar sluit ik me bij aan :kwaad:
ze hebben me broertje veilig thuis gebracht na middernacht..nog wel in een net busje..
:engel:
Mijn ex-man meegenomen nadat hij mij geslagen had....
Origineel gepost door nadia01
Mijn ex-man meegenomen nadat hij mij geslagen had....
Dat had ik ookwel willen doen :kwaad:
Hoe durft hij!! Maar ik hoop maar dat het nu beter gaat!!
femme_ahrilla
17-12-2002, 23:22
voor sl8offerhulp zorgen nadat er was ingebroken bij ons thuis...
Snoepje gegeven omdat ik een oma hielp oversteken..........:D
Camilla27
17-12-2002, 23:26
Origineel gepost door Abdelhay
Mij achtervolgen op me brommer met hoge snelheid, ze reden me bijna dood!! , maar ben wel onstnapt 2 keer om percies te zijn :) is inmiddels 2 jaar geleden allemaal de auto's doen het beter! :)
En mij arresteren voor lucht! omdat ik verd8 was!! je weet wel waarom 6 uur vastgezeten!! VOOR NIKS!!
van mij kunnen ze allemaal de pot op!! je hebt niks aan die gasten en *****es! :zwaai:
geef maar toe hoor? waar heb jij die 6 uur voor gezeten? :kwaad: :D
Pipo_De_Clown
17-12-2002, 23:26
Mij achtervolgen op me brommer met hoge snelheid, ze reden me bijna dood!! , maar ben wel onstnapt 2 keer om percies te zijn :) is inmiddels 2 jaar geleden allemaal de auto's doen het beter! :)
En mij arresteren voor lucht! omdat ik verd8 was!! je weet wel waarom 6 uur vastgezeten!! VOOR NIKS!!
van mij kunnen ze allemaal de pot op!! je hebt niks aan die gasten en *****es! :zwaai:
Die Fokkers hebben mij ook een keer achtervolgd met Sirene enzo omdat ik geen LICHT OP MIJN FIETS HAD!!!!...
En ze hebben me ook paar keer zomaar aangehouden VLAK VOOR MIJN HUIS ( BUREN ENZO KIJKEN VAN WAT EEN CRIMINEEL enzo ), moest ik tegen auto aan gaan staan gingen ze me Fouilleren enzo omdat ik mogelijk een winkel had berooft Stelletje fukkerss...
Origineel gepost door RaZer
Dat had ik ookwel willen doen :kwaad:
Hoe durft hij!! Maar ik hoop maar dat het nu beter gaat!!
Het gaat zeker weten beter nu ik van hem af ben...
Camilla27
17-12-2002, 23:32
VOOR NIKS!!!!!!!
Ik heb later een brief gekregen dat ik niet verder vervolgt ging worden :)
zou ik ook zeggen dat ik zo'n brief heb ontvangen :hihi: geintje...wel goed van ze maar hebben ze ook een excuses aangeboden???
die *******s hebben me 3 maanden onschuldig vast gezet :kwaad:
Ik zat een keer vast omdat ik een keer 10.000 banken hebt overvallen en bijna 250.000 moorden gepleegt en voor 12.000.000.000 $ aan buit gemaakt hebt ,maar toch ben ik gepakt op het einde .En kreeg maar 3 maanden van die sukkels :D
lhashmohamed
18-12-2002, 01:31
ze hadden me één keer gepakt wegens stad vervuilen, ik moest van mijn vader een zak vol met vuiligheid ergens in de stad smijten....ik had het gedaan bij politie aanwezig ..... als straf moet ik een week als een vuilnisman werken... :rolleyes:
thalla
Origineel gepost door lhashmohamed
ze hadden me één keer gepakt wegens stad vervuilen, ik moest van mijn vader een zak vol met vuiligheid ergens in de stad smijten....ik had het gedaan bij politie aanwezig ..... als straf moet ik een week als een vuilnisman werken... :rolleyes:
thalla
:lol:
haha!!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.