Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : voor de dames... waarom zijn jullie zo!

marocaan18
27-08-2004, 21:59

hallowww ik heb hier een vraagje voor de dames..... nou ik weet dat jullie een hekel hebben als er jongens je gaan lastig vallen met nummer enzo en dat ze je proberen te versieren enzo.... Maar ookal vinden jullie de jongen toch wel leuk zeggen jullie toch: SCHEER JE WEG! waarom!!! En dan komen jullie thuis en dan krijgen jullie spijt en dan gaan jullie een topic openen bij uit het oog verloren! jeejtje wat een omweg! wat zijn de vrouwen toch een vreemd ras zeg....ze weten zelf niet wat ze willen.... en daar lijden de mannen onder... nou oke brand maar los..... :zwaai:

MocrowGirlBella
27-08-2004, 22:04
Origineel gepost door marocaan18 hallowww ik heb hier een vraagje voor de dames..... nou ik weet dat jullie een hekel hebben als er jongens je gaan lastig vallen met nummer enzo en dat ze je proberen te versieren enzo.... Maar ookal vinden jullie de jongen toch wel leuk zeggen jullie toch: SCHEER JE WEG! waarom!!! En dan komen jullie thuis en dan krijgen jullie spijt en dan gaan jullie een topic openen bij uit het oog verloren! jeejtje wat een omweg! wat zijn de vrouwen toch een vreemd ras zeg....ze weten zelf niet wat ze willen.... en daar lijden de mannen onder... nou oke brand maar los..... :zwaai: Ik ga niet los branden mag dat ook :D

guppie
27-08-2004, 22:05
Wijven die zo ie zo naar uit het oog verloren zijn, zijn wanhopige mietjes... Wijven die te graag willen, dat komt over als goedkoop en niet interessant voor de jongen... En by the way Ik krijg geen spijt bij het weigeren van een jongen, ik ben trots op mezelf dat sjitan me niet heeft kunnen verleiden! En ben absoluut geen mietje die een topic gaat openen...

MocrowGirlBella
27-08-2004, 22:09
Origineel gepost door guppie Wijven die zo ie zo naar uit het oog verloren zijn, zijn wanhopige mietjes... Wijven die te graag willen, dat komt over als goedkoop en niet interessant voor de jongen... En by the way Ik krijg geen spijt bij het weigeren van een jongen, ik ben trots op mezelf dat sjitan me niet heeft kunnen verleiden! En ben absoluut geen mietje die een topic gaat openen... Jah togg :bril:

najihaatjuhh
27-08-2004, 22:38

je moet een beetje hard to get spelen en niet meteen eropafgaan

hanane_be
27-08-2004, 22:48
Origineel gepost door najihaatjuhh je moet een beetje hard to get spelen en niet meteen eropafgaan ja wollah wel,een meid die te snel reageert wordt ook niet geappreciƫrd joh:d eerst een beeetje moeilijk doen,maar niet overdrijven,anders ben je hem kwijt:d

lhouceimagirl1
27-08-2004, 23:01
ik geef je gelijk marocaan 18, sommige wijven zijn nou eenmaal raar

nesrine18
29-08-2004, 20:19
Hahaha wat een lieve topic!

sweet_nadoria
29-08-2004, 20:20
Ik weet niet wat voor meiden jij kent ... Maar meiden die ik ken .... je wijst ze tog niet voor niets af :confused: Of euh ... zie ik dat verkeerd :rolleyes:

Tamqeyast
29-08-2004, 20:21
hoe moet ik dat weten:maf3:...!!

jamelia_lalala
29-08-2004, 20:30
nou ieder is hoe die is and by the way achter welke soort wijven ga je na???

marocaan18
29-08-2004, 20:58
ik spreek niet voor mezelf hoor ... ik vertel alleen maar wat me opmerkt....ik ga niet achter iemand aan... ahum ahum:D

inspectagadget1
29-08-2004, 21:02
hahahahahah ahum dat klonk overtuigend ;)