Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik heb hulp nodig

Pagina's : [1] 2

Tuinhekje_
27-09-2010, 19:02

ik zit in een soort ingewikkelde situatie ik heb contact met iemand en die gene wilt ook verder gaan alleen zijn er paar redenen dat ik niet kan ik moet eerst andere dingen regelen ik moet het kunnen uitstellen maar dat wil ik niet tegen die gene zeggen ik moet er ff tussenuit zeg maar ik moet iets belangerijks doen maar wil de echte reden niet aan de persoon vertellen wat kan ik verzinnen? dit is echt serieus.

Tuinhekje_
27-09-2010, 19:16
niemand?

nikita87
27-09-2010, 19:18
verzinnen? je kan gewoon zeggen dat je er tussenuit moet gaan en dat je de reden hiervan even voorlopig voorjezelf wilt houden;)

Tuinhekje_
27-09-2010, 19:26
ok... en stel als ik het geregeld heb en die gene vraagt wat ik moest doen wat moet ik zeggen dan

Zoubidao
27-09-2010, 19:26

Wees eerlijk..

Tuinhekje_
27-09-2010, 19:27
kan niet ..

Tuinhekje_
27-09-2010, 19:28
ik zou het heel graag willen maar dat kan ik niet

nikita87
27-09-2010, 19:30
Je zou het eerlijjk moeten zeggen. Probeer je in zijn plaats te zetten, hoe zou jij het vinden...?

Tuinhekje_
27-09-2010, 19:32
oke misschien dat jullie me zo beter kunnen helpen ik ben meer dan 7 maanden gescheiden ben er helemaal overheen alleen ben ik nog niet gescheiden op papier ik wil eerst dat afronden voordat ik verder kan gaan in me leven, dan zit ik niet meer aan vast voel ik me ook beter dan kan ik ook gelijk met een nieuw blz beginnen. alleen durf ik dit niet tegen hem te zeggen hij weet wel alles over me maar niet dat ik nog getrouwd ben op papier

nikita87
27-09-2010, 19:38
oke misschien dat jullie me zo beter kunnen helpen ik ben meer dan 7 maanden gescheiden ben er helemaal overheen alleen ben ik nog niet gescheiden op papier ik wil eerst dat afronden voordat ik verder kan gaan in me leven, dan zit ik niet meer aan vast voel ik me ook beter dan kan ik ook gelijk met een nieuw blz beginnen. alleen durf ik dit niet tegen hem te zeggen hij weet wel alles over me maar niet dat ik nog getrouwd ben op papier gewoon eerlijk zeggen meid, waar ben je bang voor? Je moet eerlijk zijn, want alles zal toch altijd boven water komen. Zeg dat je hem dat voorlopig verzwegen had en als hij toch weet dat jij allang al geschieden ben (in de praktijk) wilt het al zeggen dat hij je zo geaccepteerd heeft. Vertel hem dat je dan een nieuw boek wilt openen met hem en schoon wilt starten ook, maar dat je dat ff wilt afronden op papier. Vraag zijn begrip daarvoor.

Tuinhekje_
27-09-2010, 19:40
Ik heb paar keer met hem afgesproken maar ik voelde me niet op me gemak omdat ik diep van binnen het gevoel kreeg dat ik eigenlijk nog ergens aan vastzit wat geregeld moet worden, het is iemand die ik graag wil zien,en leuke dingen mee wil doen. maar ik moet steeds iets verzinnen om niet te kunnen afspreken hoewel ik hem heel graag wil zien. ik zou hem heel graag willen uitleggem,en vertellen dat ik nog getrouwd ben op papier maar dan ben ik bang dat hij anders reageerd straks.

nikita87
27-09-2010, 19:43
Ik heb paar keer met hem afgesproken maar ik voelde me niet op me gemak omdat ik diep van binnen het gevoel kreeg dat ik eigenlijk nog ergens aan vastzit wat geregeld moet worden, het is iemand die ik graag wil zien,en leuke dingen mee wil doen. maar ik moet steeds iets verzinnen om niet te kunnen afspreken hoewel ik hem heel graag wil zien. ik zou hem heel graag willen uitleggem,en vertellen dat ik nog getrouwd ben op papier maar dan ben ik bang dat hij anders reageerd straks. Lieverd, je moet doen waar jij je goed bij voelt, maar toch ook altijd eerlijk blijven...vertel het hem als jullie weer samen zijn...dat je hem heel graag ziet en heel graag in je omgeving wilt en dat je je erbij goed bij voelt ook..echter dat je nog iets moet opbiechten, dat je nog je scheiding moet regelen op papier...voor je iets nieuws en moois met hem kan starten... ik denk dat hij het juist zo waarderen als je eerlijk tegen hem ben.

Tuinhekje_
27-09-2010, 19:46
[QUOTE=nikita87;88234819]gewoon eerlijk zeggen meid, waar ben je bang voor? Je moet eerlijk zijn, want alles zal toch altijd boven water komen. Zeg dat je hem dat voorlopig verzwegen had en als hij toch weet dat jij allang al geschieden ben (in de praktijk) wilt het al zeggen dat hij je zo geaccepteerd heeft. dankjewel meid, zou ik moeten wachten met afspreken en leuke dingen doen tot ik gescheiden ben van papier? zoja, hoe kan ik hem dit het best uitleggen?

nikita87
27-09-2010, 19:50
[QUOTE=nikita87;88234819]gewoon eerlijk zeggen meid, waar ben je bang voor? Je moet eerlijk zijn, want alles zal toch altijd boven water komen. Zeg dat je hem dat voorlopig verzwegen had en als hij toch weet dat jij allang al geschieden ben (in de praktijk) wilt het al zeggen dat hij je zo geaccepteerd heeft. dankjewel meid, zou ik moeten wachten met afspreken en leuke dingen doen tot ik gescheiden ben van papier? zoja, hoe kan ik hem dit het best uitleggen? Ja dat lijkt me wel verstandig ja...straks heeft hij zoiets van: ze spreekt met me af terwijl ze getrouwd is (op papier dan) ik denk dat hij dan juist aan je zal twijfelen. Ik zou het zelf achteraf doen, gewoon rustig wanneer jullie samen zijn...vertel hoe geweldig je hem vind en dat hij al weet dat je gescheiden was, maar je op papier nog niet was en dit dan onlangs heb gedaan...en dit de reden was dat jullie een tijdje niet konden afspreken van jou kant.

Tuinhekje_
27-09-2010, 19:55

hoe kan ik het snelst scheiden weetje dat? ik heb geen kinderen

Pagina's : [1] 2