Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Palestijn schiet onschuldige Israeli dood

Pagina's : [1] 2

matahari
27-08-2004, 17:48

(bron: GVA) Het Israëlische leger heeft twee soldaten gearresteerd op verdenking van moord op een ongewapende Palestijn, heeft de Yediot Ahronot vrijdag bericht. Volgens de krant zijn de soldaten er donderdag op een militaire rechtszitting van beschuldigd "een onschuldige man die zich niet verdacht gedroeg met opzet te hebben doodgeschoten". Twee officieren van het peloton waartoe de twee behoorden zijn aangehouden omdat ze de zaak in de doofpot zouden hebben willen stoppen. Het leger wilde geen commentaar geven. De Yediot Ahronot zei dat de Palestijn in oktober werd gedood tijdens schermutselingen in het zuiden van de Gazastrook. Een van de twee soldaten zou de ander ertoe hebben aangezet de man dood te schieten. Die meldde aan zijn meerderen een vijandelijke strijder te hebben gedood. Sinds de vijandelijkheden tussen Israël en de Palestijnen in 2000 uitbraken is een Israëlische officier veroordeeld voor de dood van twee Palestijnen door nalatigheid. Momenteel staat een soldaat terecht wegens doodslag op de pro-Palestijnse Britse activist Tom Hurndall. Het is voor het eerst dat een Israëlische militair van moord wordt beschuldigd. Zou iemand mischien zo vriendelijk willen zijn om dit bericht in de Nederlandse media voor mij op te zoeken?

batata112
27-08-2004, 17:52
verander je titel die klopt niet

FAITHLESS
27-08-2004, 17:53
Klopt je titel wel met de inhoud van je topic ? Is het niet andersom ?Of lees ik het verkeerd ?

Amazoelloe
27-08-2004, 17:55
Origineel gepost door matahari (bron: GVA) Zou iemand mischien zo vriendelijk willen zijn om dit bericht in de Nederlandse media voor mij op te zoeken? Ik wil wel zo vriendelijk zijn maar ik ben er zeker van dat de door het holocaustsyndroom getraumatiseerde Dietschers het niet zullen wagen om dat naar buiten te brengen. Menig fatsoenlijke Dietscher is er tot zijn verbazing achter gekomen dat ie een antisemiet is. Dat is de zionistische organisatie CIDI hem komen vertellen en hij werd zo belasterd dat andere fatsoenlijke Dietschers hun klep dichthouden. Ze hebben niets gezien en niets gehoord.

Pista
27-08-2004, 17:59

Moet dat dan? Het kan nog komen, en je titel klopt helemaal niet.

matahari
27-08-2004, 18:00
Origineel gepost door Amazoelloe Ik wil wel zo vriendelijk zijn maar ik ben er zeker van dat de door het holocaustsyndroom getraumatiseerde Dietschers het niet zullen wagen om dat naar buiten te brengen. Menig fatsoenlijke Dietscher is er tot zijn verbazing achter gekomen dat ie een antisemiet is. Dat is de zionistische organisatie CIDI hem komen vertellen en hij werd zo belasterd dat andere fatsoenlijke Dietschers hun klep dichthouden. Ze hebben niets gezien en niets gehoord. Het valt mij op dat voornamelijk de Britse en Belgische media berichten over deze zaken. Wat de titel betreft........zo trek je namelijk de Nederlandse en pro-Israel bezoekers ;)

FAITHLESS
27-08-2004, 18:01
Origineel gepost door matahari Het valt mij op dat voornamelijk de Britse en Belgische media berichten over deze zaken. Wat de titel betreft........zo trek je namelijk de Nederlandse en pro-Israel bezoekers ;) SLIM !!!! :D

camil
27-08-2004, 20:33
JE TITLE KLOPT GEEN BIET

camil
27-08-2004, 20:34
EN NET OF ISRAEL ONTSCHULDIG IS TSS

camil
27-08-2004, 20:36
Origineel gepost door FAITHLESS128 SLIM !!!! :D NIET ECHT :rolleyes: :zwaai:

CitriC
27-08-2004, 20:39
Origineel gepost door totheloo als je dan toch misdaden wilt gaan koppelen aan ethniciteit, dan heb ik nog een lichte voorkeur voor deze 2 Israeliers, die uiteindelijk terecht staan, voor deze ENKELE moord! Het huiveringwekkende gesmoes onderling, en de smerige rechtvaardiging van HONDERDEN ONSCHULDIGE BURGERSLACHTOFFERS, in treinen, bussen, vliegtuigen, etc door moslims, en waarbij de moslims daders waren, daarbij valt dit onschuldig akkefietje, waarbij de daders dan ook nog voor het gerecht komen, in SCHRIL KONTRAST! De wereld van vandaag staat bol van aanslagen op onschuldige burgers, in Europa, in Afrika, in Rusland (weer 2 vliegtuigen), in Bangladesh( bomaanslag op verkiezingsbijeenkomst), in Thailand, de Filippijnen, en in Irak! Allemaal zonder uitzondering door "moslims" gepleegd! De grote leugen dat moslims gedood worden door het Westen, vanwege hun geloof, de discriminatie in Nederland, allemaal onzinverhaaltjes die de aandacht moeten afleiden van de zinloze moordpartijen op burgers door mensen die zich moslims noemen! En die zelden berecht worden( zie Moktada Al Sadr!) Halve waarheden :rolleyes: We snappen het al Moslims zijn beesten.

FAITHLESS
27-08-2004, 20:53
Origineel gepost door totheloo als je dan toch misdaden wilt gaan koppelen aan ethniciteit, dan heb ik nog een lichte voorkeur voor deze 2 Israeliers, die uiteindelijk terecht staan, voor deze ENKELE moord! Het huiveringwekkende gesmoes onderling, en de smerige rechtvaardiging van HONDERDEN ONSCHULDIGE BURGERSLACHTOFFERS, in treinen, bussen, vliegtuigen, etc door moslims, en waarbij de moslims daders waren, daarbij valt dit onschuldig akkefietje, waarbij de daders dan ook nog voor het gerecht komen, in SCHRIL KONTRAST! De wereld van vandaag staat bol van aanslagen op onschuldige burgers, in Europa, in Afrika, in Rusland (weer 2 vliegtuigen), in Bangladesh( bomaanslag op verkiezingsbijeenkomst), in Thailand, de Filippijnen, en in Irak! Allemaal zonder uitzondering door "moslims" gepleegd! De grote leugen dat moslims gedood worden door het Westen, vanwege hun geloof, de discriminatie in Nederland, allemaal onzinverhaaltjes die de aandacht moeten afleiden van de zinloze moordpartijen op burgers door mensen die zich moslims noemen! En die zelden berecht worden( zie Moktada Al Sadr!) De Palestijnen plegen geweld als verdediging tegen de bezetters . Dan kun je met de argumentatie komen dat de Israeli's zich ook verdedigen tegen de Palestijnen. Dat staat in schril kontrast met de colectieve straffen die de Israeli's uit delen aan het Palestijnse volk. En dat allemaal met toestemming van het Westen en voor al van de VS. Elk land die het Internationale Gerechtshof in Den Haag niet erkend wil en heeft wat te verbergen. ( Israel en de VS )

CitriC
27-08-2004, 20:59
Origineel gepost door FAITHLESS128 De Palestijnen plegen geweld als verdediging tegen de bezetters . Dan kun je met de argumentatie komen dat de Israeli's zich ook verdedigen tegen de Palestijnen. Dat staat in schril kontrast met de colectieve straffen die de Israeli's uit delen aan het Palestijnse volk. En dat allemaal met toestemming van het Westen en voor al van de VS. Elk land die het Internationale Gerechtshof in Den Haag niet erkend wil en heeft wat te verbergen. ( Israel en de VS ) En dan niet te vergeten wat er in Tsjetjenie gebeurt. Een gruwlijke onnodige oorlog tegen Moslims, waarbij vele duizenden doden zijn/en nog vallen. En Irak.. En Afghanistan.. En Japan.. En Vietnam.. gewoon om doodziek van te worden hoe Totheloo hier Moslims probeert afteschilderen als beestachtige moordenaars, terwijl hij Amerika vergeet, het land dat al jaren steun krijgt van Nederland. Het land dat Miljoenen slachtoffers heeft gemaakt. :jammer:

Deliana
27-08-2004, 22:23
Origineel gepost door CitriC gewoon om doodziek van te worden hoe Totheloo hier Moslims probeert afteschilderen als beestachtige moordenaars, terwijl hij Amerika vergeet, het land dat al jaren steun krijgt van Nederland. Het land dat Miljoenen slachtoffers heeft gemaakt. :jammer: Nederland, waar jij een Nederlands onderdaan bent, ga je schamen.

abdelardo
27-08-2004, 23:42

kieves hebben jullie alleen over deze onschuldige palestijn gehoord of hebben jullie vergeten over mohamed en zn vader die achter een prullenbak gingen schuilen en riep om te stoppen met vuren maar toch mohamed vol hadden gepropt met lood en vader die flauw viel en dat mohamed was maar een jongen dat rond de 13 a 14 jaar oud was hij was nog overal te zien op tv ( aljazeera,rtl 4, 5 alle zenders bijna die van frankrijk, duitsland belgie overal ) dat was pas erg . was hij inshallah vliegt hij rond in de firdaus ( de hoogste jenna) als moejahid.

Pagina's : [1] 2