Bekijk originele versie : plakband papier op deurposten help???!!
jebliatje26
26-09-2010, 14:34
Hi
Wij hebben op zolder een aantal muurtjes zelf opnieuw geverfd nu had ik de deurposten afgeplakt met die plakbandpapier, eenmaal geverfd heb ik het er niet meteen afgehaald, nu is de verf opgedroogd en kan ik de plakband er niet vanaf halen, doordat er verf erop zit.
weet iemand hoe ik dit zo handig mogelijk eraf kan halen, ik heb het met een mesje geprobeerd, maar ik bekras hiermee echt mijn deurposten...
help
marmitta
26-09-2010, 15:02
Wel apart dat je dit plaatst onder business point. Maar jah!
Ik heb even gegoogled voor je ik kwam wat dingen tegen. Zoals het insmeren met pure dreft of wat vettigs zoals olie hierdoor lost de plaklaag op. Wat ik ook heb gelezen is dat je een haardroger kunt gebruiken zodat de plaklaag warm word en je het zo kunt verwijderen. Ik zou het niet te warm zetten en niet te dichtbij.
En het gekste wat ik had gelezen is dat je het met pindakaas moet insmeren :hihi:
Maar dit allemaal is op eigen risico!!!
Ik heb dit zelf nooit uitgeprobeerd.
Misschien iets doen met stomen ???
jebliatje26
26-09-2010, 15:12
Wel apart dat je dit plaatst onder business point. Maar jah!
Ik heb even gegoogled voor je ik kwam wat dingen tegen. Zoals het insmeren met pure dreft of wat vettigs zoals olie hierdoor lost de plaklaag op. Wat ik ook heb gelezen is dat je een haardroger kunt gebruiken zodat de plaklaag warm word en je het zo kunt verwijderen. Ik zou het niet te warm zetten en niet te dichtbij.
En het gekste wat ik had gelezen is dat je het met pindakaas moet insmeren :hihi:
Maar dit allemaal is op eigen risico!!!
Ik heb dit zelf nooit uitgeprobeerd.
ik wist even niet waar anders??:hihi:
maar ik ga gewoon bovenstaande opties proberen dan...
thanks!!
jebliatje26
26-09-2010, 15:13
Misschien iets doen met stomen ???
hoe moet ik het stomen dan?
marmitta
26-09-2010, 15:15
Met een stoommachine of met een stoomstrijkijzer
jebliatje26
26-09-2010, 15:28
Met een stoommachine of met een stoomstrijkijzer
ok thanks...
Nashat_Dima
26-09-2010, 15:58
gewoon bij gamma/praxis kan je een potje stickers verwijderaar halen.
kost volgens mij 4 euro. gewoon derop deppen en ff wachten kan je makkelijk afhalen
nikita87
26-09-2010, 16:03
Doekje nat maken met heel warm water, paar keer overheen gaan!
jebliatje26
26-09-2010, 16:25
thanks dames
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.