Bekijk originele versie : neem jij altijd de eerste stap?
stel jij als jongen of meisje ziet een hele leuke meisje/jongen,op wie je dus helemaal verliefd bent,en je denkt dat zij/hij ook verliefd is op jou ben je zo een iemand die juist denkt van nee laat zij of hij maar lekker de eerste stap nemen,of heb je zoiets van jah daar ga ik gewoon lekker op af..
ik zelf als meisje zou nooit de eerste stap kunnnen nemen,k vind dat dat de taak is van een jongen,maar iedereen dus zijn eigen mening :)
L7hobi_zina
27-08-2004, 16:51
Nope.. Ik en op een jongen afstappen? never!
ik pis in mn box als ik een leuk meisje zie !!
ik moet haar via via kennen en zo er in rollen als t ware
Ik zou da ni durven :eek:
MocrowGirlBella
28-08-2004, 19:47
:o Noow wayy :D
Ik zou ook nooit zomaar een vreemde vrouw aanspreken, ook al vind ik haar leuk.
Nooit ga ik op een jongen afstappen ik mag hem zelf zoooooooooo leuk vinden maar liever niet hoor!Het is de taak van de jongen!
groetjes.
Thaiboxer__Mo
28-08-2004, 20:24
Origineel gepost door hodajah
stel jij als jongen of meisje ziet een hele leuke meisje/jongen,op wie je dus helemaal verliefd bent,en je denkt dat zij/hij ook verliefd is op jou ben je zo een iemand die juist denkt van nee laat zij of hij maar lekker de eerste stap nemen,of heb je zoiets van jah daar ga ik gewoon lekker op af..
ik zelf als meisje zou nooit de eerste stap kunnnen nemen,k vind dat dat de taak is van een jongen,maar iedereen dus zijn eigen mening :)
Ben niet zoiemand die op iemand afstapt.... heb respect en laat de situatie hoe die komt...
en ben ook erg verlegen :(
ladynight
28-08-2004, 20:31
ik zou hem in ieder geval wel een seintje geven bijv. ik kijk hem aan met een glimlach,als ik hem echt echt echt leuk vind anders niet.
maar zou nooit naar een jongen gaan.
LaLa_SoFiA
28-08-2004, 20:38
Nee ik zou dat nooit kunnen!! Ik vind sowieso dat het de taak van de jongen is:D
marocaan18
28-08-2004, 21:06
ookal neemt de jongen de eerste stap zal hij altijd afgewezen worden omdat de dames altijd eerst hard to get willen spelen.....en daarna gaan ze hopen dat hij weer terug komt omdat ze hem toch wel willen!
vreemd!
lhouceimagirl1
28-08-2004, 21:52
nee, NOOIT!!!
ik zou in mijn broek schijten.
maar ik zal het ook nooit durven, hoe gaat ie dan over jou denken?
een sle.t zeker
Nee...ik praat best makkelijk...maar mocht ik je leuk vinden, dan kijk ik niet eens je kant op..
Heel stom....maar hoe leuker ik je vind des te afstandelijker ik ben
als ik cker weet dat hij mij ook leuk vind, dan stap ik wel op hem af!
maar ik moet het wel cker weten! anders sta je egt voor ***...!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.