Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een tweede saddam is recht gestaan.

Pagina's : [1] 2 3 4

Pista
27-08-2004, 16:07

Lichamen in kelder onder religieuze rechtbank Najaf Uitgegeven: 27 augustus 2004 15:05 NAJAF - De Iraakse politie heeft vrijdag een grote hoeveelheid lichamen aangetroffen in een kelder onder een religieuze rechtbank in Najaf, die was opgezet door de radicale geestelijke Muqtada al-Sadr. Volgens de politie gaat het om geëxecuteerde burgers en politieagenten. Veel lichamen zijn ernstig verminkt of verbrand. Volgens een journalist van het Franse persbureau AFP gaat het om tenminste 25 lichamen. Slechts twee gevangenen werden levend aangetroffen, de oom van de politiechef van Najaf, die op 8 augustus was ontvoerd door militanten, en een jongen. Een tweede Saddam is recht gestaan, een religieuze rechtbank? Geëxecuteerde burgers en politieagenten!! Al-sadr een religieuze leider? Nou nou, waarom doet die gek me nu denken aan saddam?

Pista
27-08-2004, 17:30
Origineel gepost door SUPERBOMLADEN is wel slecht wat die heeft gedaan. maar ook begrijpelijk. moeten die irakezen maar niet de konten van de amerikanen likken. Jij weet dus waarom die mensen verminkt en gedood werden, was jij lid van die religieuze rechtbank? En is zulke handelswijze de normale gang van zaken in een religieuze rechtbank van een religie die claimt de enige ware religie te zijn die ook nog een vreedzame religie is!!

batata112
27-08-2004, 17:31
Origineel gepost door SUPERBOMLADEN is wel slecht wat die heeft gedaan. maar ook begrijpelijk. moeten die irakezen maar niet de konten van de amerikanen likken. al sadr is sjiet er is niks begrijpelijks aan hem

rnaj
27-08-2004, 17:34
Origineel gepost door SUPERBOMLADEN is wel slecht wat die heeft gedaan. maar ook begrijpelijk. moeten die irakezen maar niet de konten van de amerikanen likken. Maar wat hebben ze nu gedaan waarvoor ze gedood moesten worden...... :confused:

batata112
27-08-2004, 17:46

Origineel gepost door rnaj Maar wat hebben ze nu gedaan waarvoor ze gedood moesten worden...... :confused: kijk naar zijn naam. hij heeft zijn cito toets nog niet gemaakt, laat staan dat ie weet waar ie het ove rheeft

matahari
27-08-2004, 17:51
Al-Sadr is enkel een reden voor de yanks om langer in Irak te blijven nu Saddam achter slot en grendel zit. Zou Al-Sadr vandaag of morgen komen te overlijden,dan bedenken de yanks weer een nieuwe "terrorist" om weer een reden te hebben om nog langer te blijven.

rnaj
27-08-2004, 19:06
Origineel gepost door batata112 kijk naar zijn naam. hij heeft zijn cito toets nog niet gemaakt, laat staan dat ie weet waar ie het ove rheeft Nu wordt het lastig, het H woord mag niet meer gebruikt worden, dan gaan we nu over naar de cito toets.... Maar vertel, zorg dat ik de volgende keer de toets wel haal, waarom worden er zomaar 25 man gedood??? En dan nog in een kelder, gadverdamme, wat zal dat stinken

batata112
27-08-2004, 20:22
Origineel gepost door rnaj Nu wordt het lastig, het H woord mag niet meer gebruikt worden, dan gaan we nu over naar de cito toets.... Maar vertel, zorg dat ik de volgende keer de toets wel haal, waarom worden er zomaar 25 man gedood??? En dan nog in een kelder, gadverdamme, wat zal dat stinken ??? lees nog is mijn bericht en reageer dan nog een keer

Peej
28-08-2004, 03:35
Origineel gepost door SUPERBOMLADEN is wel slecht wat die heeft gedaan. maar ook begrijpelijk. moeten die irakezen maar niet de konten van de amerikanen likken. Yeah right. Hij heeft mensen laten opppakken omdat ze "verderfelijke muziek" verkochten die niet in de islam past. Wat zou er gebeuren als er zo'n Al-Sadr in Nederland zou opereren? Volgens mij zouden er dan heel wat Marokkaanse rappers eindigen met een nekschot.

Peej
28-08-2004, 03:37
Origineel gepost door batata112 al sadr is sjiet er is niks begrijpelijks aan hem Ach ja, daar komt de eeuwige tegenstelling tussen Sjiïeten en Soennieten weer. Leve de islamitische Ummah. Alleen jammer dat de Shiïeten in de meerderheid zijn in Irak. Dus als Irak ooit een islamitische staat zal worden zal het wel door sjiïeten bestuurd worden.

Pista
28-08-2004, 07:23
Origineel gepost door Peej Ach ja, daar komt de eeuwige tegenstelling tussen Sjiïeten en Soennieten weer. Leve de islamitische Ummah. Alleen jammer dat de Shiïeten in de meerderheid zijn in Irak. Dus als Irak ooit een islamitische staat zal worden zal het wel door sjiïeten bestuurd worden. Dan zijn de rollen nu omgekeerd, onder saddam waren de soennieten de baas. Eens kijken wat er gebeurt als Amerika zich terug trekt, al zullen daar aardig wat geduld voor moeten hebben. Zoalng het verzet (bende misdadigers) blijft zorgen voor onrust zullen zij zeer zeker het land niet verlaten.

Heiba
28-08-2004, 07:27
Het ergste van al... Hoe gek ik het ook klinkt. ...Was dat blikje bier. Ik vond het een prachtstukje toen die Iraakse agent met een verwrongen gezicht van afgrijzen, te midden van die lijken een blikje bier omhoog hield en deze misprijzend op de grond liet vallen. Nee, die Al Sadr vind ik ook maar niets. Weg met die enge vent.

Pista
28-08-2004, 08:30
Origineel gepost door Heiba Het ergste van al... Hoe gek ik het ook klinkt. ...Was dat blikje bier. Ik vond het een prachtstukje toen die Iraakse agent met een verwrongen gezicht van afgrijzen, te midden van die lijken een blikje bier omhoog hield en deze misprijzend op de grond liet vallen. Nee, die Al Sadr vind ik ook maar niets. Weg met die enge vent. Je bedoelt dat ie meer geschokt was door dat blikje bier dan door de afgrijselijke situatie van die verminkte en verbrande lichamen. Kan niet gekker. :rolleyes:

Heiba
28-08-2004, 08:39
Origineel gepost door Pista Je bedoelt dat ie meer geschokt was door dat blikje bier dan door de afgrijselijke situatie van die verminkte en verbrande lichamen. Kan niet gekker. :rolleyes: Nee het was de combinatie van beiden. Zonder het bier zou je misschien nog kunnen denken dat die overleden mensen werkelijk misdadig bezig waren... Niet dat dat ook maar wat goed maakt, maar dan valt het misschien nog ergens te verklaren. Dat bier was het bewijs dat die figuren die deze mensen zo hebben gemarteld ver van de Islam vandaan waren. Een vroom Moslim drinkt geen alcohol, maar dan bedoel ik echt die langbaardige jurkemannen. Je zou denken dat ze evenwichtig zijn, maar alleen al het feit dat er bier werd getroffen is het onomstotelijke bewijs dat ze volledig labiel zijn, en totaal onIslamitisch en hypocriet zijn.

Pista
28-08-2004, 08:48

Origineel gepost door Heiba Nee het was de combinatie van beiden. Zonder het bier zou je misschien nog kunnen denken dat die overleden mensen werkelijk misdadig bezig waren... Niet dat dat ook maar wat goed maakt, maar dan valt het misschien nog ergens te verklaren. Dat bier was het bewijs dat die figuren die deze mensen zo hebben gemarteld ver van de Islam vandaan waren. Een vroom Moslim drinkt geen alcohol, maar dan bedoel ik echt die langbaardige jurkemannen. Je zou denken dat ze evenwichtig zijn, maar alleen al het feit dat er bier werd getroffen is het onomstotelijke bewijs dat ze volledig labiel zijn, en totaal onIslamitisch en hypocriet zijn. Merkwaardig gezien het feit dat ze gevonden werden in de kelders van de religieuze rechtbank. Maar dat het slechte moslims waren is een feit, geen gelovige die zichzelf respecteert zal mensen op zulke beestachtige wijze afmaken en er dan nog een biertje bij drinken, al weegt het eerste uiteraard veel zwaarder dan het tweede, maar het onderstreept wel degelijk hun hypocrisie. Blijft toch nog de vraag waarom deze mensen zo zo behandled werden. Al-sadr kan zich maar best verschuilen, ik dacht wel dat er een prijs op zijn hoofd stond wegens misdaden tegen... Al heeft hij dan een vrijgeleide gekregen, krijgen zullen ze hem wel, of hij moest net als obl een hol inkruipen. Nou ja,, goed punt is dat hij weg is en de vrede in Najaf kan terug keren.

Pagina's : [1] 2 3 4