Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nare Droom Aub Help Me!!!

zouhaltje
26-09-2010, 03:29

Hallo, ongeveer een jaartje heb ik last gehad van boekebesh, een djinn of wat dan ook die je komt lastig vallen in je slaap, ik kon mij niet bewegen of roepen. Ik hield me meer bezig met mijn geloof dus begon ik met bidden, voor het slapen gaan zei ik ayat el kursie, fatiha, ichlaas, naas en felak op. Na een jaar alhamdolillah ging het over. Ik was ondertussen gestopt ook met bidden al weet ik niet waarom. De laatste 2 maanden heb ik niets gehad tot vandaag. Ik voelde het weer opkomen, ik wou wakker worden maar ging niet.. Ik wou schreeuwen ging niet. Ik wou al fatiha opzeggen het ging niet. Moehiem ik hoorde opeens een warme mannenstem (precies dat van een imaam). Die zei allahu akbar allahu akbar la ilaha illallah. Ik wist even niet wat doen dus ik zei dat ook. Daarna, een totaal andere stem..niet eng maar toch wel raar..zei RABBIL FACR. En toen schoot ik wakker. Wat kan dit als betekennis hebben? Is dit nu gevaarlijk of is het een teken of wat dan ook? AUB MENSEN HELP ME

Malibu
26-09-2010, 10:30
Tijd om weer te gaan bidden.

brafari
26-09-2010, 18:15
salaam misschien moest je fjar bidden. doe gewoon je salaat en je bent genezen. voor hij je in slaap nog vermoord.

LeipeMocroGirl
26-09-2010, 19:02
Voor het slapen gaan ayat al kursi opzeggen!

nikita87
26-09-2010, 19:04

7 keer ayat al kursi voor het slapen en na het wakker worden.