Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Italië vreest aanslag op Vaticaan

Pagina's : [1] 2

Pista
27-08-2004, 15:59

Italië vreest aanslag op Vaticaan De Italiaanse autoriteiten hebben een waarschuwing gekregen dat het risico bestaat dat een aanslag wordt gepleegd op het Vaticaan door een fundamentalistische moslimgroepering uit Bosnië. De autoriteiten in Rome kregen de waarschuwing enkele dagen geleden van Italiaanse politieagenten die in Sarajevo tewerkgesteld zijn in het kader van de SFOR-vredesmissie van de NAVO. Het fundamentalistische commando zou uit zeven mannen en drie vrouwen bestaan. Sommigen onder hen bevinden zich mogelijk al in Rome. Een lijst van verdachte personen die in de zone Brcko ten noorden van Sarajevo wonen, is overgemaakt aan de Italiaanse autoriteiten. Het Vaticaan wordt sinds de aanslagen van 11 september 2001 veel strenger bewaakt uit vrees voor aanslagen. Sinds Kerstmis vorig jaar werd de aandacht nog verscherpt nadat de Italiaanse premier Silvio Berlusconi gewag had gemaakt van het risico van een aanslag op het Vaticaan met behulp van raketten of vliegtuigen. (BAR/LOR, belga) 27/08/04 12u48 Nu ja, ik zie de extremistische christenen niet zo direkt een aanslag plegen op Mekka.

appie666
27-08-2004, 16:02
Nog een eigen mening pilaarbijter?

Pista
27-08-2004, 16:09
Origineel gepost door appie666 Nog een eigen mening pilaarbijter? Mag ik u vriendelijk verzoeken niet op de man te spelen a.u.b!

Erwin
27-08-2004, 16:14
Hebben die lui hier ook iets bij te winnen of is het enkel blinde haat?

Pista
27-08-2004, 16:19

Origineel gepost door Erwin Hebben die lui hier ook iets bij te winnen of is het enkel blinde haat? Wat drijft terroristen? Inderdaad, blinde haat. Enkel blinde haat kan iemand er toe brengen zoiets te doen, enkel blinde haat kan mensen er toe brengen met een vliegtuig 3.000 onschuldigen te doden, enkel blinde haat kan mensen er toe brengen onschuldige mensen te doden. Haat op zichzelf is al erg, het vreet het hart op, maar blinde haat...da's pas erg. :rolleyes:

House
27-08-2004, 16:22
Origineel gepost door Pista Wat drijft terroristen? Inderdaad, blinde haat. Enkel blinde haat kan iemand er toe brengen zoiets te doen, enkel blinde haat kan mensen er toe brengen met een vliegtuig 3.000 onschuldigen te doden, enkel blinde haat kan mensen er toe brengen onschuldige mensen te doden. Haat op zichzelf is al erg, het vreet het hart op, maar blinde haat...da's pas erg. :rolleyes: Heerlijk hoe die angst er van af druipt :D

appie666
27-08-2004, 16:23
Origineel gepost door Pista Wat drijft terroristen? Inderdaad, blinde haat. Enkel blinde haat kan iemand er toe brengen zoiets te doen, enkel blinde haat kan mensen er toe brengen met een vliegtuig 3.000 onschuldigen te doden, enkel blinde haat kan mensen er toe brengen onschuldige mensen te doden. Haat op zichzelf is al erg, het vreet het hart op, maar blinde haat...da's pas erg. :rolleyes: Heb je jezelf ooit afgevraagd waarom de mensen zo zijn gevoed door haat en vijandsdenken?

Pista
27-08-2004, 16:25
Origineel gepost door House Heerlijk hoe die angst er van af druipt :D Nou ja, droom lekker verder. ;)

House
27-08-2004, 16:27
Origineel gepost door Pista Nou ja, droom lekker verder. ;) Die droom is alweer werkelijkheid geworden. Op naar de volgende stap :D

Pista
27-08-2004, 16:29
Origineel gepost door appie666 Heb je jezelf ooit afgevraagd waarom de mensen zo zijn gevoed door haat en vijandsdenken? Het doden van onschuldigen kent nooit enige verontschuldiging. En haten is dom, ik zal nooit haten, waarom niet? Lees een beetje hoger wat haat met een mens doet. Ik ga jou niet slaan omdat ik geslagen werd door een Marokkaan die twee straten van jou af woont. Gewoon, niets en dan ook niets rechtvaardigt het doden van onschuldigen.

Heiba
28-08-2004, 06:52
Origineel gepost door appie666 Nog een eigen mening pilaarbijter? Niet doen.

House
28-08-2004, 12:46
Origineel gepost door Heiba Niet doen. Doe normaal man en ga op het Onzinhoekje de juf spelen.

Pista
28-08-2004, 12:51
Origineel gepost door House Doe normaal man en ga op het Onzinhoekje de juf spelen. Belediging van een mod, daar kreeg ik al eens een ban voor. Ben benieuwd. :D

House
28-08-2004, 12:57
Origineel gepost door Pista Belediging van een mod, daar kreeg ik al eens een ban voor. Ben benieuwd. :D Het zal toch niet! :eek: Hoe heb ik haar beledigd dan?

Mozarella
28-08-2004, 13:03

Origineel gepost door Erwin Hebben die lui hier ook iets bij te winnen of is het enkel blinde haat? Sommige fundamentalisten denken dat als de Paus eenmaal om is (lees bekeerd) de rest snel zal volgen.

Pagina's : [1] 2