Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Flashback 3HAVO...(carriere becomes DRUGS)

Pagina's : [1] 2

femme_ahrilla
17-12-2002, 21:48

Zappend over dit forum krijg ik ineens spontante flashbacks over 3HAVO, ook bekend als de tnawies klas : :D :rolleyes: Boze meneer Reit tegen joelende Mgharba klas: dames…, en heren. Ik heb het proefwerk nagekeken. De klas wordt meteen een stuk rustiger. Dit is nu de 3e keer dat het proefwerk INTERN TRIEST gemaakt wordt, WAAR ZIJN JULLIE GODVERDOMME MEE BEZIG! Hoe hoger zijn stem wordt, hoe breder de smile op het gezicht van ieder leerling wordt, alsof het geen impact op hen heeft. WAT doen jullie op de HAVO? GA DAN TOCH LBO DOEN OFZO! Rachida en Hasna die achterin zitten grinniken net iets te hard. Zijn gezicht wordt woedender en hij schreeuwt: DENKEN JULLIE DIT HUMORISTISCH TE VINDEN? De dames maken weer tactisch gebruik van het nog groter maken van hun grote onschuldige ogen en een van hen schudt haar hoofd. Meneer Reit haalt diep adem en continueert zijn preek om het al snel weer te laten onderbreken door een gefrustreerde Ali, ‘Eeyh, zeg die cijfers chnel man, wat is r met jou!’, en hiermee brengt hij meteen weer de ‘vertrouwde ONrustigheid’ op gang. ‘Ja joh, paas die cijfers chnel en laat mij met rust, chnel chnel!’, roept (1 van de 2 turken) Hassan Taskan. Meneer Reit smijt het stapeltje gemaakte werk op zijn bureau. Hij legt zijn hoofd in zijn handen en even lijkt het alsof hij wil huilen. De klas wordt weer stil. Hij grijpt vervolgens naar zijn versleten oude bruine leren tas die daar op de grond ligt en vist zijn lelijke lerarenagenda eruit. De klas wordt nog stiller. De stilte is om te snijden en Samira Janssen besluit daar maar een einde aan te brengen, ‘Wat is er met u, u hoeft heus niet te gaan huilen hoor’, zegt ze op een sarcastische wijze, ‘we gaan TOCH geen duits/ sheissevak kiezen voor volgend jaar’, generaliseert ze. Meneer Reit negeert haar en begint met het oplezen van de cijfers: Nadia…1.8 Chandra...1.3 Hamza...4.3 Rachida…7.2 (hoogste van de klas !) Fouad…4.4 (Fouad zegt: YES, mijn gemiddelde gaat omhoog!) Erika(enige fromage van de klas)…2.0 (Erika zegt: K*T! Meneer Reit zegt: Erika, wat bied je me nu weer aan?:lol: ) Soufian…3.8 (‘Pijou’ zegt zonder spotten: maakt niet uit, ALS IK HET NIET MAAK IN MIJN SCHOOLCARRIERE, DAN GA IK DE DRUGS IN ) … … … Maarre…, die uitspraak van Pijou dus, ik vraag me af of er nog meer jongens (evt. meisjes) zijn die het daar mee eens zijn. Waarschijnlijk niet natuurlijk, maar laat verder ook gewoon je mening hierover horen/ lezen! Ciao! :zwaai:

laboudanda
17-12-2002, 21:55
Wat een K U T klas!! chnel man chnel......en dan toch HAVO doen?!!

femme_ahrilla
17-12-2002, 21:56
Origineel gepost door laboudanda Wat een K U T klas!! chnel man chnel......en dan toch HAVO doen?!! ja, de helft is afgehaakt:D Ze waren eigenlijk wel slim, maar het kwam er maar niet uit. Verder werd het niet voor niets 'de tnawies klas' genoemd! (fraude enz enz.)

delila16
17-12-2002, 22:16
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh Dat was me nou echt een klas, weet je trouwens dat pijou nu in VWO 5 zit?? Hij had zich ingeschreven voor een school en moest een test maken en het is hem nog gelukt ook!! haha Meneer Reith kwam trouwens laatst op T.V, hij werd beloond voor zijn grote bijdrage van de culturele evenementen aan de allochtone leerlingen op het N.S.C Het is echt doodzonde dat die school gaat sluiten! We kunnen echt een film gaan maken wat betreft die school. Wist je nog toen de inspectie van onderwijs kwam, "Deze school is nog zwarter dan een zwarte school" Of Najib Amhali: Als je het op het NSC maakt dan kun je het in de hele wereld maken! Nu pas weet ik wat ze bedoelen met goeie ouwe tijden

femme_ahrilla
17-12-2002, 23:44

hmm...51 keer bekeken en bijna geen reacties hoewel ik zelf d8 dat dit wel een discutabele onderwerp is...

-Reda-
17-12-2002, 23:46
Origineel gepost door femme_ahrilla hmm...51 keer bekeken en bijna geen reacties hoewel ik zelf d8 dat dit wel een discutabele onderwerp is... wij zijn hier niet om te discussieren...tenminste niet op dit tijdstip:D

femme_ahrilla
17-12-2002, 23:49
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO wij zijn hier niet om te discussieren...tenminste niet op dit tijdstip:D okeejz, dat begrijp ik :D

-Reda-
17-12-2002, 23:53
Origineel gepost door femme_ahrilla okeejz, dat begrijp ik :D wij zijn hier om te doellozen :maf2:

femme_ahrilla
18-12-2002, 00:01
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO wij zijn hier om te doellozen :maf2: dus ons doel =: DOELLOzEN zal t onthouden! :zwaai:

-Reda-
18-12-2002, 00:05
Origineel gepost door femme_ahrilla dus ons doel =: DOELLOSEN zal t onthouden! :zwaai: jah jij heb een doel want jij bent aan het doelloSen...ik ben aan het doelloZen...:D

femme_ahrilla
18-12-2002, 00:06
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO jah jij heb een doel want jij bent aan het doelloSen...ik ben aan het doelloZen...:D helemaal niet, hoe KOM JE ERBIJ?:D

House
18-12-2002, 00:48
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO wij zijn hier om te doellozen :maf2: Waarom zou je je doel moeten lozen? :confused: Femme_Ahrilla waag het niet om te zeggen dat ik je weer achtervolg :kwaad:

femme_ahrilla
18-12-2002, 00:55
Origineel gepost door House Waarom zou je je doel moeten lozen? :confused: Femme_Ahrilla waag het niet om te zeggen dat ik je weer achtervolg :kwaad: ik ben bezig met het voorbereiden van een expositie voor morgen, dus ik ga geen discussie met je aan over HET FEIT dat je me achtervolgt/ dat je hier heel toevallig bent. :rolleyes: liefs chandra

saidaaatje
27-12-2002, 22:49
tralalalalalalalal..........

faridenschede
28-06-2006, 23:59

he mensen dit is pijou. jaah soufian uit havo 3 toen. klopt dat ik dat tege de meester zei, maar eerlijk toen waren jong en we zagen iedereen in een vette bmw 7 serie /mercedes compressor rijden. maar als ik nu naar "dat" leventje kijk. dan zie ik mensen die over een paar jaar zwaar spijt gaan krijgen. Ik was een persoon toen met een grote bek en wilde de grappige uithangen en wat me wel altijd lukte. moehiem Reit was een leraar die vrijwel door iedereen werd gehaat. achteraf, ik zeg eerlijk er was voor mij geen betere middelbare school te bedenken als de Niels Stensen College wanneer ik toen mijn diploma in een jalaba had gehaald. havo 3 was mijn hoogtepunt op dat school. met iedereen was leve zowel de meiden als de gozers. de 4de was ook lache maar lang niet zo als havo 3. trouwens ik doe geen vwo 5. ik zit op het hbo en volg marketing management. heeeeeeel misschien ga ik marketing doen voor de drugs wereld als deze opleiding niet uitpakt zoals ik wil. moehiem 1 ding staat vast ik zal de ene of andere manier aan me geld komen. dat heet OVERLEVEN mense. iedereen uit mijn klas leef nog dat is alles wat ik weet al hoewel ik me afvraag hoe het met jacko gaat. ik vind wel grappig dat opeens over zo'n verhaal op internet met mensen praten. je bent pas een persoon met waarde als je eigen banaan uit een boom kunt plukken. haha

Pagina's : [1] 2