Bekijk originele versie : snel en effectief een platte buik> wie kan me helpen!!
sabrin21
25-09-2010, 21:13
Ik wil snel van me buik afvallen! Welke dieet, lessen op sportschool moet ik volgen? wat moet ik vooral wel en NIET eten en drinken!!
Help mee ALLE TIPS EN ADVIEZEN ZIJN WELKOM!!
Thank youu:)
Tahrifest_Lady
25-09-2010, 21:35
:hihi:
Waarom die haast?
haha
euhm heel veel buikspieroefeningen da zal wel InshaAllah helpen meid.
Iets meer info noodzakelijk helaas om je te helpen!
Lengte, gewicht, leeftijd, vetpercentage etc.
In hoeveel tijd wil je het bewerkstelligen?
Ps vet komt het eerst op je buik en verdwijnt daar het allerlaatst! Daarnaast kun je niet plaatselijk vet (bv alleen buik) verliezen!
Buikspieroefeningen zullen niet helpen zolang daar een vetlaag overheen zit!
www.dutchbodybuilding.com echt een goeie forum, wel een lage marokkanen gehalte:p. Die mensen zijn die-hards, en die forum stikt van de trainingschema's. Voor ieder wat wils. Heeft mij heeeel ver geholpen.
Tet0uania89
27-09-2010, 10:59
gebruik het alli programma
gebruik het alli programma
wat houd die precies in??
Iets meer info noodzakelijk helaas om je te helpen!
Lengte, gewicht, leeftijd, vetpercentage etc.
In hoeveel tijd wil je het bewerkstelligen?
Ps vet komt het eerst op je buik en verdwijnt daar het allerlaatst! Daarnaast kun je niet plaatselijk vet (bv alleen buik) verliezen!
Buikspieroefeningen zullen niet helpen zolang daar een vetlaag overheen zit!
jawel hoor als je droog traint dus veel herhalingen, zal het vet ook verbrand worden.
Tet0uania89
27-09-2010, 11:16
wat houd die precies in??
alli zijn pillen. je moet ze 3 x per dag innemen.
je moet echt 3x per dag eten!
bij elke maaltijd neem je een capsule in een uur na de maaltijd.
dus:
ontbijt
lunch
avond eten
tussendoortje
alleen bij het tussendoortje hoef je geen capsule in te nemen!!
op www.alli.nl kan je aanmelden en dan krijg je precies te zien wat je moet doen. je moet elke week 1x aanmelden en wegen. je moet veel drinken.
alli is geen wonderpil dat je slank maakt, het is een capsule die het vet als het ware uit je eten haalt. als je veel vocht binnen krijgt en je gaat naar de toilet plas je het vet eruit en met ontlasting is dat ook zo.
als je het mij vraagt is alli de beste oplossing! wat echt werkt!
ik ben begonnen op 14-09-2010 ik woog op dat moment 65 KG en ik ben 1,50 lang. in 10 dagen ben ik 3 kilo afgevallen. vandaag heb ik weer gewogen en nu weeg ik 61,8 KG!
je moet wel in beweging blijven je hoeft niet perse naar de sportschool. wat ik doe is elke dag trappen lopen ipv de lift. na het eten in de avond ga ik half uurtje tot uurtje een rondje lopen buiten.
Werkt wel goed dus, ik moet wel eerlijk zijn ik ben niet van die dingen. Maarja als het helpt:P, snap ik wel dat je het doet. Hoeveel kilo wil je uiteindelijk wegen??
Tet0uania89
27-09-2010, 11:24
Werkt wel goed dus, ik moet wel eerlijk zijn ik ben niet van die dingen. Maarja als het helpt:P, snap ik wel dat je het doet. Hoeveel kilo wil je uiteindelijk wegen??
op de site vul je zeg maar je lengte in en je gewicht. en dan staat er precies hoeveel caloriƫn enzo je mag eten. je kan ook je streef gewicht invullen dus hoeveel je uiteindelijk wilt wegen, dan zie je een balkje van 0 tot 100%. elke week als je weegt moet je het gewicht opnieuw invullen en dan zie je op die balk hoeveel je nog moet om je streefgewicht te halen. ik wil uiteindelijk 50 wegen en ik zit nu op 21%
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.