Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : verliefd op ........

Pagina's : [1] 2

misz_maroclady
27-08-2004, 14:35

SalAam......... EEn jonGen (AchTernEef)ik ben met hem naar marokko geweest onderweg naar maroko hadden we het leuk, gepraat enzo., gelachen(heeeeell veeel...).. En In mAoKko WAs't Ook HEel LEuk... mAaR hij kwam erachter dak 15 (over 2 maanden 16) was en hij is 20... en toen schrok die hij d8 dak 18 was en was volgens mij bezig met trouwplannen.... sinds dien praat die heel weinig tegen mij :( , en geeft me nouwlijks aandacht.. hij deed me pijn om voor me neus meisjes te versieren... :( en hij word boos als een jongen naar me toe komt... :confused: en zehma hij doet net of het hem nix kan schelen maar toch als ik niet kijk blijft die naar me staren ... :confused: ik weet nu egt nie wak moet miss hem wel heel erg en ik weet nu dak van hem hou... :verliefd: mensen l3arhelp me wa moek doen hem vergeten off hem bellen ... :confused: :confused: geef me raad alvast bedankt... beslama misz_maroclady :( :(

tazaghiniagirl
27-08-2004, 14:40
...:(vergeten zoek een ander ofzo...:zwaai:...

misz_maroclady
27-08-2004, 14:45
jAh DAs mAkkElIjkEr GEZegD dan gEdAan

misz_maroclady
27-08-2004, 14:45
jAh DAs mAkkElIjkEr GEZegD dan gEdAan

alhoceima_ladyy
27-08-2004, 14:53

Je bent pas 15 en houdt je bezig met zulke dingen. :jammer: En zeg niet dat je van hem houdt. Houden van is een te groot woord voor jou :moe:

miss_adidas
27-08-2004, 16:20
Ik ben 15 weleyemaaa hou me daar echt wel nie mee bezig..... het is een neef van je he!!!!

Omaima0
27-08-2004, 16:31
meid je ben pas 15! ik zou zeggen vergeet het allemaal! en inschallah t komt goed!

jamelia_lalala
27-08-2004, 16:33
nou het gaat hier niet om de leefttijd he mensen het gaat hier om gevoelens wat kan zij er nou aan doen dat ze plots verlieft wordt op haar neef van 20!!??? oke ze is maar 15 en dan wie weet heeft ze een volwassener karakter dan een meisje van 18??? you never know he??? ik kan je helaas niet helpen maar wat je kan doen eens wat wachten je weet maar nooit als ie echt wat voor je voelt dan kan er later wat worden he?Anders bel je hem gewoon en vraag je het hem (wat heb je te verliezen je ben nog dus???)niet?

ikrame454
27-08-2004, 16:41
Origineel gepost door jamelia_lalala nou het gaat hier niet om de leefttijd he mensen het gaat hier om gevoelens wat kan zij er nou aan doen dat ze plots verlieft wordt op haar neef van 20!!??? oke ze is maar 15 en dan wie weet heeft ze een volwassener karakter dan een meisje van 18??? you never know he??? ik kan je helaas niet helpen maar wat je kan doen eens wat wachten je weet maar nooit als ie echt wat voor je voelt dan kan er later wat worden he?Anders bel je hem gewoon en vraag je het hem (wat heb je te verliezen je ben nog dus???)niet? wat heb je te verliezen : wat dag je van haar trots, en een jonge moet alles voor je doen en niet andersom

Lampjuh
27-08-2004, 16:59
Gewoon vergeten

AbaHoeCh
27-08-2004, 17:19
Vergeet hem meid, als die voor jouw neus meisjes gaat versieren...wat voor een gedrag is dat nou :rolleyes: en dat nog voor een 20 jarige :jammer:

jamelia_lalala
27-08-2004, 17:59
nou ja eigelijk is het wel beter dat je gewoon eens praat met hem en niet meteen met de deur in huis vallen gewoon zien wat ie wilt is het playen dan GET!!! is het wat meer dan dat dan moet ie weten dat ie moet wachten tot je er klaar voor bent!kan ie dat niet dan is ie niet goed voor je!!!:)

miss_chaimae
27-08-2004, 18:29
Als die echt van je hield,zou die niet zo snel afknappen van een paar cijvers:jammer:, Dus ik weet niet of zn bedoelingen wel zo goed waren. Wil je niet afschrikken ofzo maar, meid je bent pas 15,geniet van het leven het leven is al te kort. Je bent te jong om te trouwen (vind ik) leer,leef,werk geniet en als je ouder bent dan aan de liefde denken, de liefde is veel meer dan alleen,verliefd naar een jongen kijken,der zitten ook nadelen aan. Maar goed,ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan om je verliefdheid te stoppen,maar wat je ook doet,Dit is mijn tip voor jou Think twice before you act!!! Chaimae..:zwaai:

_ll_Souf_ll_
27-08-2004, 19:17
als 15 jarige hoor je je daar niet mee bezig te houden en het is nog steeds je neef al maakt dat tegenwoordig niet uit in marokko

alhoceima_ladyy
27-08-2004, 19:27

Origineel gepost door _ll_Souf_ll_ als 15 jarige hoor je je daar niet mee bezig te houden en het is nog steeds je neef al maakt dat tegenwoordig niet uit in marokko Precies :D

Pagina's : [1] 2