Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bruidsjurk met hijab te huur

Naouall
27-08-2004, 14:05

Salama aleikoum dames, Voor de zomervakantie heb ik hier een topic geopend over mijn bruidsjurk met hijab. In middels is mijn bruiloft voorbij en wil ik andere meiden ensha allah gelukkig maken. Enkele zijn je al voorgegaan en waren mascha allah blij met de jurk. De jurk bestaat boven uit een wat strakker topje en loopt onder wijd uit, de jurk heeft een sleep van twee meter en is volledig bedekt. De jurk bedekt je boezem.....DE mouwen zijn wijduitlopend.. IK verhuur de jurk voor 200 euro...... Heb je interesse en wil je de jurk komen bekijken of passen, mail mij dan op Naoual_2408@hotmail.com en dan geef ik je een telefoonnummer door zodat we een afspraak kunnen maken. IK ben woonachtig in utrecht dat je het even weet....... Ik hoop gauw van jullie te horen..... Aleikoum salam.... Naoual

Strijdster
27-08-2004, 14:10
geen foto ofzo sister?

Naouall
27-08-2004, 15:22
kweet niet hoe ik die hierop moet plaatsen Maar je kunt altijd komen kijken, waar woon je?

babybruidje
27-08-2004, 16:38
ik heb je een pm verzonden

haantje15
09-09-2004, 22:24

ik wil em ook zien crazyhanan@hotmail.com alvast bedankt

moena_danoena
19-09-2004, 20:04
assalamoe 3alaikoem, ik zou t ook heel erg fijn vinden als je me een mail stuurt, want ik wil wel zien hoe zo'n bruidsjurk eruit ziet..en ja ik ben ook vanmening dat als je gaat trouwen t tog op de goeie manier moet doen, en er is geen betere weg dan de weg van allah swt... tangaouia_84@hotmail.com ma3a assalama

alhoceimagirl19
23-09-2004, 14:19
Ik wil em ook graag zien...kun je em sturen naar dit emailadres?... Mirjam_Mokhtari@hotmail.com

Mysticalia
23-09-2004, 15:19
mysticaatje@yahoo.com

M00nlight
23-09-2004, 16:54
Origineel gepost door Naouall Salama aleikoum dames, Voor de zomervakantie heb ik hier een topic geopend over mijn bruidsjurk met hijab. In middels is mijn bruiloft voorbij en wil ik andere meiden ensha allah gelukkig maken. Enkele zijn je al voorgegaan en waren mascha allah blij met de jurk. De jurk bestaat boven uit een wat strakker topje en loopt onder wijd uit, de jurk heeft een sleep van twee meter en is volledig bedekt. De jurk bedekt je boezem.....DE mouwen zijn wijduitlopend.. IK verhuur de jurk voor 200 euro...... Heb je interesse en wil je de jurk komen bekijken of passen, mail mij dan op Naoual_2408@hotmail.com en dan geef ik je een telefoonnummer door zodat we een afspraak kunnen maken. IK ben woonachtig in utrecht dat je het even weet....... Ik hoop gauw van jullie te horen..... Aleikoum salam.... Naoual Salaam meid. Ik woon ook in Utrecht en ben op zoek naar een mooie bruidsjruk voor een vriendin. Kun je mij pm'en voor je adres? Salaam, N.

samiaimas
10-10-2004, 13:54
Salama aleikoum dames, Voor de zomervakantie heb ik hier een topic geopend over mijn bruidsjurk met hijab. In middels is mijn bruiloft voorbij en wil ik andere meiden ensha allah gelukkig maken. Enkele zijn je al voorgegaan en waren mascha allah blij met de jurk. De jurk bestaat boven uit een wat strakker topje en loopt onder wijd uit, de jurk heeft een sleep van twee meter en is volledig bedekt. De jurk bedekt je boezem.....DE mouwen zijn wijduitlopend.. IK verhuur de jurk voor 200 euro...... Heb je interesse en wil je de jurk komen bekijken of passen, mail mij dan op Naoual_2408@hotmail.com en dan geef ik je een telefoonnummer door zodat we een afspraak kunnen maken. IK ben woonachtig in utrecht dat je het even weet....... Ik hoop gauw van jullie te horen..... Aleikoum salam.... Naoual Salam oe alaikoem kan je een foto sturen van je jurk naar samiaimas@hotmail.com al vast bedankt wa alaikoem salam

MocroQueen2
10-10-2004, 14:10
A'leykoem Salaam Oughti, Zou je mij ook een foto willen sturen naar Oem_Moslima@hotmail.com DjazakAllah ou Ghairan A Salaam Aleykoem