Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 3 vragen aan de vrouw die haar man op vreemdgaan heeft betrapt.

Delicatesse
25-09-2010, 17:02

Naar aanleiding van een eerdere topic, hierbij drie vragen aan de vrouw. -Hoe ben je erachter gekomen dat hij vreemdging? -Hoe heb je het aan hem overgebracht dat je hem hebt betrapt. -Heb je het hem vergeven? Zoja, hoe is jullie relatie/huwelijk nu dan? Graag alleen serieuze reacties aub!

Delicatesse
25-09-2010, 20:32
up! up thanks voor het uppen!

chocoladeaarbei
25-10-2010, 17:14
Ik heb hem gewoon live zien kussen met een andere. Ik heb hem geroepen en gezegt "en nu heb ik je betrapt" ik ben weggelopen. er ging alles door me heen week later ben ik voor mijn spullen terug naar onze huis gegaan en ben weer gaan intrekken bij me moeder. voordat ik hem had betrapt ging het zo slecht tussen ons dat ik het wel beetje had verwacht maar toch doet het verschrikkelijk pijn als je zoiets meemaakt. Maar toen we trouwden waren we echt dol op elkaar en waren altijd samen. vraag me niet wnr en hoe het zo verkeerd is gegaan want heb daar geen antwoorden op. na 6weken is hij pas om vergevenis komen vragen en nu sinds deze week en 8maanden verder gaat het goed tussen ons en voel me ook goed bij hem. ik heb het hem eindelijk kunnen vergeven na 8maanden en in die 8maanden heeft hij zo erg zijn best gedaan en mij bewezen dat hij die kans verdiend.. Onze band is nu sterker en praten makkelijker met elkaar ook over onze gevoelens en stiekem ben ik weer opnieuw verliefd op hem geworden. ontopic: Ik ben was altijd de gene die het hardst riep 'als mijn man vreemd gaat hoeft hij nooit meer terug te komen' ik benn er echt erg tegen. Voordat ik het hem heb vergeven heb ik het hem echt moeilijk gemaakt en laten beseffen of hij echt voor mij wilt gaan of niet.

Thoubiet01
25-10-2010, 19:30
Naar aanleiding van een eerdere topic, hierbij drie vragen aan de vrouw. -Hoe ben je erachter gekomen dat hij vreemdging? -Hoe heb je het aan hem overgebracht dat je hem hebt betrapt. -Heb je het hem vergeven? Zoja, hoe is jullie relatie/huwelijk nu dan? Graag alleen serieuze reacties aub! Heb me ( ex ) verloofde op vreemdgaan betrapt. 1) Las smsjes in ze tel 2) Vroeg hem wat het te betekenen was. 3) Heb gezegd: Ik zal het je vergeven maar VERGETEN ZAL IK HET NIET! Hoe we er nu voor staan?? Heb alles afgeblazen en hem aan de kant gezet!

Delicatesse
25-10-2010, 19:30

Ik heb hem gewoon live zien kussen met een andere. Ik heb hem geroepen en gezegt "en nu heb ik je betrapt" ik ben weggelopen. er ging alles door me heen week later ben ik voor mijn spullen terug naar onze huis gegaan en ben weer gaan intrekken bij me moeder. voordat ik hem had betrapt ging het zo slecht tussen ons dat ik het wel beetje had verwacht maar toch doet het verschrikkelijk pijn als je zoiets meemaakt. Maar toen we trouwden waren we echt dol op elkaar en waren altijd samen. vraag me niet wnr en hoe het zo verkeerd is gegaan want heb daar geen antwoorden op. na 6weken is hij pas om vergevenis komen vragen en nu sinds deze week en 8maanden verder gaat het goed tussen ons en voel me ook goed bij hem. ik heb het hem eindelijk kunnen vergeven na 8maanden en in die 8maanden heeft hij zo erg zijn best gedaan en mij bewezen dat hij die kans verdiend.. Onze band is nu sterker en praten makkelijker met elkaar ook over onze gevoelens en stiekem ben ik weer opnieuw verliefd op hem geworden. ontopic: Ik ben was altijd de gene die het hardst riep 'als mijn man vreemd gaat hoeft hij nooit meer terug te komen' ik benn er echt erg tegen. Voordat ik het hem heb vergeven heb ik het hem echt moeilijk gemaakt en laten beseffen of hij echt voor mij wilt gaan of niet. wwooow :wow: