Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom gaat het altijd over marokanen?

Pagina's : [1] 2

leila_tetouania
27-08-2004, 13:06

mensen waarom moet er in elke topic het begrip marokanen genoemd worden? Als jullie het over een moslim hebben wordt het automatisch een marokaan, gaat het over misdadigers wordt het automatisch een marokaan, waar het ook over gaat jullie komen altijd terug op die marokanen. We hebben het nu wel begrepen hoor, ander onderwerp misschien??!

leila_tetouania
27-08-2004, 13:09
en dus? MAROKAANSE JONGEREN EN ACTUALITEITEN staat er als je et goed gelezen hebt. van de 10 berichten is er 1 een actualiteit en in die ene bericht gaat het toch weer over marokanen :S why?

tonk
27-08-2004, 13:11
Helemaal niet waar hoor. In elk topic wordt juist de link naar ****'s gelegd. ;)

Perez
27-08-2004, 13:17
Leila, je doet hetzelfde nu en in je berichtje bij 'wat heeft de islam te bieden?'. Je hebt het over 'jullie'. Je generaliseert ook heel erg. Je hebt gelijk dat dit niet leuk is. Maar inderdaad zijn er ook enkele marokkaanse bezoekers van deze site die alleen maar lijken te kunnen afgeven op autochtonen, het westen en nederland. Ik hoop dat dit gedrag van beide kanten stopt. Want het wekt alleen maar onbegrip en weerzin naar elkaar toe op. Er is hier op deze site zoveel wantrouwen over en weer. En zoveel overdrijving om iets duidelijk proberen te maken. Dat overdrijven werkt averechts. Tenminste op mij wel. Je mag best kritisch kijken. Maar niet generaliseren. Wij hoeven niet de schuld te dragen van wat anderen uit onze groep misdoen. Wel kunnen we leden van onze groep terechtwijzen wanneer ze zich misdragen, omdat ze zo schade toebrengen aan het imago van de groep. Leila, ik begrijp best waar je je aan ergert, maar pas op dat je niet zelf in generalisatie vervalt.

rnaj
27-08-2004, 16:22

Origineel gepost door leila_tetouania mensen waarom moet er in elke topic het begrip marokanen genoemd worden? Als jullie het over een moslim hebben wordt het automatisch een marokaan, gaat het over misdadigers wordt het automatisch een marokaan, waar het ook over gaat jullie komen altijd terug op die marokanen. We hebben het nu wel begrepen hoor, ander onderwerp misschien??! Dat is niet helemaal waar, ik ken in iedergeval 1 onderwerp waar dit niet voor geld :hihi: namelijk het roze gevaar :boogie:

rnaj
27-08-2004, 16:26
Origineel gepost door Barcelona Rnaj, Ik heb Carolus al gewaarschuwd voor het feit dat alle topics verkracht worden door het homogedoe zijn. Ik vraag je vriendelijk hiermee op te houden Barca sorry, ik zal me weer aan mijn eigen regels houden. Voorlopig alleen over homo's praten, als iemand ANDERS het onderwerp aansnijdt ....

Erwin
27-08-2004, 16:32
Origineel gepost door leila_tetouania mensen waarom moet er in elke topic het begrip marokanen genoemd worden? Als jullie het over een moslim hebben wordt het automatisch een marokaan, gaat het over misdadigers wordt het automatisch een marokaan, waar het ook over gaat jullie komen altijd terug op die marokanen. We hebben het nu wel begrepen hoor, ander onderwerp misschien??! Tsja, ksnapputooknie... Net of Marokkanen zo'n interessant volk zijn. ;)

CitriC
27-08-2004, 20:55
Origineel gepost door totheloo ach, als je momenteel naar pagina 1 kijkt op Marokko.nl blijkt je hele topic op kletskoek te berusten! Vandaag zijn de KAASKOPPEN de KLOS, en de Italianen, en Irakezen, en natuurlijk onze joodse vrienden! Nee. marokkaantjes komen er al minder aan te pas! Maar dat zijn golfjes! Soms is er een "ku.t-marokkaantjes golf", een jaar geleden, toen sommige marokkanen hier " als je blieft" vroegen of het over kon zijn in de media, omdat zij er "doodziek"van werden om telkens weer in de verdediging te moeten springen ! Nu zitten we al maanden in een Kút nederlandersgolf, en k.lote amerikanen, en vanzelfsprekend de wekelijkse-antijoden kletspraatjes! Je bent een beetje een trage klager, of kijk je niet naar de wereld, en had je jezelf vanaf vorig jaar in een kast opgesloten? Doen wel meer allochtonen met hun kinderen, hoor! Verklaar het rode, aub.

FAITHLESS
27-08-2004, 21:04
Origineel gepost door CitriC Verklaar het rode, aub. Ben ook benieuwt wat hij daarmee bedoelt . Ik heb wel een vermoeden , maar wacht toch op zijn reactie.

Perez
28-08-2004, 10:44
Totheloo heeft gewoon een heel lage reactie geplaatst. Zoals ze wel meer doet.

maly_pense
28-08-2004, 22:59
Origineel gepost door luister Dit valt nog wel mee vergeleken met het verkrachten van eigen kinderen, wat bij de autochtonen als normaal wordt ervaren. Verklaar je nader, Luister, dat dat normaal gevonden zou worden. Het komt veel meer voor dan we weten, akkoord, maar dat we dat normaal zouden vinden, is nieuw voor mij. Er zijn ook heel wat ouders in de wereld die bereid zijn hun dochter of soms ook hun zoon te prostitueren. Ook moslims. (zie bijv. "In de ban van de Nijl" van Harm Botje) Soms begrijpelijk vanuit hun armoede. Maar voor het kind maakt het niet uit!

Perez
28-08-2004, 23:01
Origineel gepost door luister Dit valt nog wel mee vergeleken met het verkrachten van eigen kinderen, wat bij de autochtonen als normaal wordt ervaren. Kijk Totheloo, vind je nu ook niet dat je om zulk soort discussie-mentaliteit vraagt?

Pagina's : [1] 2