Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zou jij doen?

Pagina's : [1] 2

Imaentje
27-08-2004, 12:14

Dag allemaal,, Normaal gesproken weet ik heel goed waar ik mee bezig ben en het is meestal dat mensen mij om hulp vragen, maar nu ben ik zelf ten einde raad. Niet zo heel lang geleden heb ik een jongen ontmoet, het klikte direkt. Aangezien ik niet meer aan relatie's doe wilde ik in eerste instantie ook geen relatie met hem. Dat accepteerde hij ook, maar hij stelde voor om mekaar beter te leren kennen zonder enige lichamelijke contacten. Maargoed...... we zijn nu een maand verder.... en hij wilt mijn hand komen vragen... op zich niks mis mee... maar meneertje is officieel nog getrouwd voor de marokaanse wet en ik krijg er ook nog eens twee kinderen gratis bij...... De moeder van zijn kinderen is zo een geit uit maroko en wilt niet mee werken aan de scheiding.... Hij wilt dus binnen nu en twee weken me hand komen vragen,,, nu vragen jullie je zeker af waarom waarom zo snel allemaaL..Nou het zit zo: hij is namelijk bang dat mijn ouders het niet zullen accepteren daarom wilt hij het zo snel mogenlijk 8er de rug hebben en zodra me ouders mee stemmen dan gaat ie zsm 8er zijn scheiding aan... Mijn vraag is: wat zou jij doen in mijn positie? Graag alleen maar serieuze reactie's. Liefs Imaentje :zwaai: ,

Mysticalia
27-08-2004, 12:28
Salaat Istikharaah. Oplossing voor al je problemen en je krijgt raad van je Schepper ... Allah swt! Wa Allahou a3lam.

shetherapy
27-08-2004, 12:33
Origineel gepost door Imaentje Dag allemaal,, Normaal gesproken weet ik heel goed waar ik mee bezig ben en het is meestal dat mensen mij om hulp vragen, maar nu ben ik zelf ten einde raad. Niet zo heel lang geleden heb ik een jongen ontmoet, het klikte direkt. Aangezien ik niet meer aan relatie's doe wilde ik in eerste instantie ook geen relatie met hem. Dat accepteerde hij ook, maar hij stelde voor om mekaar beter te leren kennen zonder enige lichamelijke contacten. Maargoed...... we zijn nu een maand verder.... en hij wilt mijn hand komen vragen... op zich niks mis mee... maar meneertje is officieel nog getrouwd voor de marokaanse wet en ik krijg er ook nog eens twee kinderen gratis bij...... De moeder van zijn kinderen is zo een geit uit maroko en wilt niet mee werken aan de scheiding.... Hij wilt dus binnen nu en twee weken me hand komen vragen,,, nu vragen jullie je zeker af waarom waarom zo snel allemaaL..Nou het zit zo: hij is namelijk bang dat mijn ouders het niet zullen accepteren daarom wilt hij het zo snel mogenlijk 8er de rug hebben en zodra me ouders mee stemmen dan gaat ie zsm 8er zijn scheiding aan... Mijn vraag is: wat zou jij doen in mijn positie? Graag alleen maar serieuze reactie's. Liefs Imaentje :zwaai: , .. waarom zouden je ouders niet instemmen .. ? .. en als hij het snel doet stemmen je ouders wel in .. ? .. ik neem aan dat jij toch beter weet hoe je ouders in elkaar steken dan hij .. en als zij nu niet instemt van hem te scheiden en hem blijft tegenwerken zal ze dat vast ook blijven doen als hij met jou gaat trouwen .. en waarom altijd al die haast meid wees zeker van je zaak .. bij twijfel NIET doen .. ..she ..

Imaentje
27-08-2004, 12:48
Wat ik zou doen....? Om te beginnen zou ik welleens willen weten, waarom hij gescheiden is? Of hij de ware voor me is....... Vergeet niet dat zijn EX en zijn kinderen altijd een onderdeel van je leven zullen zijn... of je dat nu wilt of niet.. Daar heb je gelijk in.... ik probeerde er gister met me ma over te praten.. ik heb haar alles gezegd, maarjah de gedachte van me moeder stamt nog af van de steentijd. Eerste wat ze zei was: als ie goed was dan was ie wel bij zijn vrouw gebleven.....

Najib26
27-08-2004, 13:02

Origineel gepost door Imaentje Dag allemaal,, Normaal gesproken weet ik heel goed waar ik mee bezig ben en het is meestal dat mensen mij om hulp vragen, maar nu ben ik zelf ten einde raad. Niet zo heel lang geleden heb ik een jongen ontmoet, het klikte direkt. Aangezien ik niet meer aan relatie's doe wilde ik in eerste instantie ook geen relatie met hem. Dat accepteerde hij ook, maar hij stelde voor om mekaar beter te leren kennen zonder enige lichamelijke contacten. Maargoed...... we zijn nu een maand verder.... en hij wilt mijn hand komen vragen... op zich niks mis mee... maar meneertje is officieel nog getrouwd voor de marokaanse wet en ik krijg er ook nog eens twee kinderen gratis bij...... De moeder van zijn kinderen is zo een geit uit maroko en wilt niet mee werken aan de scheiding.... Hij wilt dus binnen nu en twee weken me hand komen vragen,,, nu vragen jullie je zeker af waarom waarom zo snel allemaaL..Nou het zit zo: hij is namelijk bang dat mijn ouders het niet zullen accepteren daarom wilt hij het zo snel mogenlijk 8er de rug hebben en zodra me ouders mee stemmen dan gaat ie zsm 8er zijn scheiding aan... Mijn vraag is: wat zou jij doen in mijn positie? Graag alleen maar serieuze reactie's. Liefs Imaentje :zwaai: , Eén ding weet ik wel: die vrouw uit Marokko is beter dan jij. Erger kan ze niet zijn. Aangezien jij totaal respect in je hebt. Wist je dat jouw familie ook uit Marokko komt? Noem jij jouw vrouwelijke familieleden soms ook een geit?

Imaentje
27-08-2004, 13:08
Najib wil jij ff aan de kant gaan, ben niet op niet op jouw misselijke antwoorden aan het w8en en als je een beetje slim was dan had je ook ergens kunnen lezen ALLEEN SERIEUZE REACTIE'S maarjah dat zegt weer heel wat over jouw.... maargoed mijn topic hoeft niet verpest te worden als mensen zoals jij..... zou het nog beter vinden om m te verwijderen......

Mysticalia
27-08-2004, 13:50
Origineel gepost door ZooFree die deed ik ook ,...dame toen veranderde me hele leven..bielah... :o Ik zweer altijd bij salaat istikharaah :o Profeet sas heeft het ons niet voor niets geleerd ;) .

Mounir0023
27-08-2004, 16:57
Ik denk dat als je een beetje logisch nadenkt dat je wel zelf op een oplossing komt,want ik denk dat je met dit soort problemen uiteindelijk eerst naar de waarheid moet zoeken en je afvragen of je hier wel mee verder wilt de rest van je leven,er zijn 2 kinderen bij betrokken en het is niet zo makkelijk als dat je misschien denkt .En verliefd zijn is moeilijk maar weeg eerst de voor en nadelen tegen elkaar op en neem dan de juiste beslissing. Ik wens je heel veel succes . P.s wat bedoel je met (ZO EEN GEIT UIT MAROKKO).???

jamelia_lalala
27-08-2004, 17:05
jonge dame is dit wel heel zeker of is dat een smoes om rap met je getrouwd te zijn???"Hij wilt dus binnen nu en twee weken me hand komen vragen,,, nu vragen jullie je zeker af waarom waarom zo snel allemaaL..Nou het zit zo: hij is namelijk bang dat mijn ouders het niet zullen accepteren daarom wilt hij het zo snel mogenlijk 8er de rug hebben en zodra me ouders mee stemmen dan gaat ie zsm 8er zijn scheiding aan..." :(

babybruidje
27-08-2004, 17:10
ten eerste oegtie het is je zuster in dien "die geit in marokko" ten tweede wanneer hij de tielaac (scheiding volgens de islaam) heeft gegeven zou ik wel met hem trouwen mits hij een goede moslim man is maar ik vind wel dat je moet respecteren dat hij nog kinderen heeft en daar moet je dus ook heeeeeel erg goed voor zijn en zijn wel zijn kinderen en schepsels van Allah

Mocro4eva
27-08-2004, 17:25
Origineel gepost door Imaentje Dag allemaal,, Normaal gesproken weet ik heel goed waar ik mee bezig ben en het is meestal dat mensen mij om hulp vragen, maar nu ben ik zelf ten einde raad. Niet zo heel lang geleden heb ik een jongen ontmoet, het klikte direkt. Aangezien ik niet meer aan relatie's doe wilde ik in eerste instantie ook geen relatie met hem. Dat accepteerde hij ook, maar hij stelde voor om mekaar beter te leren kennen zonder enige lichamelijke contacten. Maargoed...... we zijn nu een maand verder.... en hij wilt mijn hand komen vragen... op zich niks mis mee... maar meneertje is officieel nog getrouwd voor de marokaanse wet en ik krijg er ook nog eens twee kinderen gratis bij...... De moeder van zijn kinderen is zo een geit uit maroko en wilt niet mee werken aan de scheiding.... Hij wilt dus binnen nu en twee weken me hand komen vragen,,, nu vragen jullie je zeker af waarom waarom zo snel allemaaL..Nou het zit zo: hij is namelijk bang dat mijn ouders het niet zullen accepteren daarom wilt hij het zo snel mogenlijk 8er de rug hebben en zodra me ouders mee stemmen dan gaat ie zsm 8er zijn scheiding aan... Mijn vraag is: wat zou jij doen in mijn positie? Graag alleen maar serieuze reactie's. Liefs Imaentje :zwaai: , Als ik het dus goed begrijp is hij een getrouwde man met twee kinderen. In jouw plaats zou ik nooit accepteren om met hem te trouwen, ongeacht wat mijn ouders ervan vinden. Je haalt gewoon een heel gezin uitelkaar. Misschien als jij niet in zijn leven bent komt alles tussen hem en zijn vrouw goed en dat bespaart weer een scheiding en een gebroken gezin. Bovendien vind ik wel dat je wat meer respect voor zijn vrouw en kinderen mag hebben, immers jij bent degene die onuitgenodigd hun leven binnendringt en niet net andersom.

nadoria85
27-08-2004, 17:35
salaam wa 3alaykom wr wb lieve meid het eerste wat je moet doen is erachter zien te komen waarom hij wil scheiden, en waarom zijn vrouw niet mee wil werken, als ze zo'n afschuw aan elkaar hadden en het niet met elkaar konden vinden dan had ze hem wel losgelaten. Ik raad je aan om echt alles te weten voordat je met hem trouwt, en het is ook handig om niet alles te geloven wat hij je zegt, want elk verhaal heeft twee kanten, probeer ook via andere betrouwbare bronnen te weten te komen hoe het zit. Ik ken een meisje die precies in dezelfde situatie zat als jij, ze hield van hem en liet zich blind maken door zijn mooie beloftes etc en nu is ze in de problemen terechtgekomen en hij heeft nu 5 kinderen met zijn eerste vrouw. dus denk 10 keer na en verricht zeker salat istigara, en allah swt zal je insha'allah de juiste beslissing laten nemen. allahi 3awnek en succes met het nemen van een juist besluit insha'allah wa ssalaam wa 3alaykom wr wb, nadoria85

jamelia_lalala
27-08-2004, 18:13
ja dat is pas gesproken VUILNISBAK bw leuke naam vuilnisbak hehehehheh :D

Miss9
27-08-2004, 18:26
Ik sluit me aan bij Vuilnisbak.. Je moet niets gaan overhaasten, laat hem eerst zorgen dat die alles goed op orde heeft, in dit geval het scheiden van zn vrouw.. Maar je moet echt niet, zoals veel hier zeggen, vergeten dat je die kinderen er ook bij neemt, en dat hoeft helemaal geen probleem te zijn, als je er maar klaar en open voor staat.. Maar goed, zoveel reacties al gekregen, nu is de keuze aan je zelf.. succes :zwaai:

yasmina999
27-08-2004, 18:35

woont hij nog in marokko, omdat je zegt dat zijn geit van daar komt neem ik aan dat hij daar ook woont, zo ja dan denk ik dat hij alleen bij zijn vrouw weggaat zodat hij met jou kan trouwen voor de papieren, ik zou het gewoon niet doen als ik jou was, je haalt een heel gezin uit elkaar , je weet amper hoe die man in elkaar steekt.........

Pagina's : [1] 2