Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Print screem?

Pagina's : [1] 2

Mvr_NaamLoosZ
24-09-2010, 21:27

[Salaam, Sinds ik een laptop heb, doet ie het niet? Hoe komt dat?]

Mvr_NaamLoosZ
24-09-2010, 21:33
Niemand?:traan1:

master_at_work_
24-09-2010, 21:33
[Salaam, Sinds ik een laptop heb, doet ie het niet? Hoe komt dat?] je kan dit gebruiken: http://www.gadwin.com/printscreen/

Mvr_NaamLoosZ
24-09-2010, 21:40
BarkeAllah oefiek!

Sephiroth_
25-09-2010, 12:57

[Salaam, Sinds ik een laptop heb, doet ie het niet? Hoe komt dat?] Het is mogelijk dat je pc geinfecteerd is door een server van een Remote Administration Tool (RAT). Deze tool geeft de hacker de mogelijkheid om je register (ZEER belangrijk element!) te wijzigen en daardoor kunnen bepaalde functies niet meer optimaal werken. Het kan ook gwn een probleem zijn met je toetsenbord zelf natuurlijk... :)

Gener4l
25-09-2010, 13:57
Jullie praten moeilijk, volgens mij is het gewoon die Fn toets die ze niet gebruikt. Je hebt links onderin een Fn toets (meestal paars). Die moet je eerst indrukken en dan op printscreen drukken. Dat wist je waarschijnlijk niet omdat je laptops niet gewend bent.

Gener4l
25-09-2010, 13:59
Het is mogelijk dat je pc geinfecteerd is door een server van een Remote Administration Tool (RAT). Deze tool geeft de hacker de mogelijkheid om je register (ZEER belangrijk element!) te wijzigen en daardoor kunnen bepaalde functies niet meer optimaal werken. Het kan ook gwn een probleem zijn met je toetsenbord zelf natuurlijk... :) Al zou ze geinfecteerd zijn door een RAT. De printscreen zou gewoon werken hoor. Verwacht helemaal niet dat ze geinfecteerd is eigenlijk.

Sephiroth_
25-09-2010, 14:10
Al zou ze geinfecteerd zijn door een RAT. De printscreen zou gewoon werken hoor. Verwacht helemaal niet dat ze geinfecteerd is eigenlijk. Ik zei dat het zou kunnen.. Als in, dat dat een mogelijke oorzaak zou kunnen zijn. En RAT's kunnen perfect het toetstenbord uitschakelen of bepaalde delen ervan uitschakelen dmv Registry. Van zodra je macht hebt over het register kunnen zo'n zaken plaatsvinden. Mark my words skiddies :hadj:

Gener4l
25-09-2010, 14:30
Ik zei dat het zou kunnen.. Als in, dat dat een mogelijke oorzaak zou kunnen zijn. En RAT's kunnen perfect het toetstenbord uitschakelen of bepaalde delen ervan uitschakelen dmv Registry. Van zodra je macht hebt over het register kunnen zo'n zaken plaatsvinden. Mark my words skiddies :hadj: Het kan wel, maar dan schakel je meestal de hele toetsenbord uit en niet een specifieke knop. Dat is weinig functioneel. Natuurlijk, windows is zo lek als een mandje. Je moet zorgen dat je antivirus up to date is (wat ook niet altijd genoeg bescherming biedt, want je kan gebruik maken van crypters). Maar ik acht het veel waarschijnlijker dat het aan die fn toets ligt. Ze heeft de laptop waarschijnlijk pas aangeschaft en ze heeft er sindsdien last van gehad.

Sephiroth_
25-09-2010, 14:37
Het kan wel, maar dan schakel je meestal de hele toetsenbord uit en niet een specifieke knop. Dat is weinig functioneel. Natuurlijk, windows is zo lek als een mandje. Je moet zorgen dat je antivirus up to date is (wat ook niet altijd genoeg bescherming biedt, want je kan gebruik maken van crypters). Maar ik acht het veel waarschijnlijker dat het aan die fn toets ligt. Ze heeft de laptop waarschijnlijk pas aangeschaft en ze heeft er sindsdien last van gehad. Tegenwoordig maken veel hackers hun eigen customized RAT's gecodeerd in een programmeertaal naar keuze soo the sky is the limit, theoretically speaking... En als alleen jij uw eigen gecodeerde RAT gebruikt, is een crypter zelfs niet nodig.. Ja, die servers worden zelfs gratis FUD gemaakt voor skiddies (inclusief :eek: stub ) Anywhoooo, wss idd gwn intern probleem..

Gener4l
25-09-2010, 14:49
Tegenwoordig maken veel hackers hun eigen customized RAT's gecodeerd in een programmeertaal naar keuze soo the sky is the limit, theoretically speaking... En als alleen jij uw eigen gecodeerde RAT gebruikt, is een crypter zelfs niet nodig.. Ja, die servers worden zelfs gratis FUD gemaakt voor skiddies (inclusief :eek: stub ) Anywhoooo, wss idd gwn intern probleem.. Klopt. Maar als je door anderen laat FUDen, dan word je zelf als spreader gebruikt:D Moet je je victims delen. Scriptkiddos kunnen liever zelf leren te fudden. Is niet zo lastig. Daarna kan de hunt beginnen. Downloaders, Java-drivebys etc. Sky IS the limit. Windows is gay.

Sephiroth_
25-09-2010, 15:00
Klopt. Maar als je door anderen laat FUDen, dan word je zelf als spreader gebruikt:D Moet je je victims delen. Scriptkiddos kunnen liever zelf leren te fudden. Is niet zo lastig. Daarna kan de hunt beginnen. Downloaders, Java-drivebys etc. Sky IS the limit. Windows is gay. Of gwn hex editors gebruiken om accounts/logs te leechen. Iedereen is noob geweeest. Good times.. :D

Gener4l
25-09-2010, 15:09
Of gwn hex editors gebruiken om accounts/logs te leechen. Iedereen is noob geweeest. Good times.. :D Ik vind dat iedereen moet weten hoe internet werkt. Net zoals je moet weten hoe je moet zwemmen in water, moet je je levende kunnen houden op het net. Je moet dus op de hoogte zijn van de gevaren en exploits. Wat ik wel gaar vind, is als je andere systemen gaat verkrachten of met prive gegeven gaat spelen.

Ahmedmocro
25-09-2010, 15:36
[Salaam, Sinds ik een laptop heb, doet ie het niet? Hoe komt dat?] Merk + type van laptop? aub

Sephiroth_
02-10-2010, 18:21

Ik vind dat iedereen moet weten hoe internet werkt. Net zoals je moet weten hoe je moet zwemmen in water, moet je je levende kunnen houden op het net. Je moet dus op de hoogte zijn van de gevaren en exploits. Wat ik wel gaar vind, is als je andere systemen gaat verkrachten of met prive gegeven gaat spelen. Idd. Deze man heeft de impact van het internet en digitalisering van data onderkent. http://www.thomaslfriedman.com/bookshelf/the-world-is-flat

Pagina's : [1] 2