Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Youtube filmjes sneller laten laden?

mimi_mo
24-09-2010, 17:58

ik heb een pc gekocht,hij is best snel,ook snel internet alleen laden de filpjes van youtube traag op,ik heb de verkoper gebeld en die zei dat hij dat via bios had ingesteld,en dat als ik eraan zit mischien heel mn pc sloop:( wie kan me helpen om in bios te komen en dit probleem op te lossen:D

APPIE_MOCROO
24-09-2010, 18:03
HAHHAHAHAHA!!! Wat een GRAPPENVERKOPER!

mimi_mo
24-09-2010, 19:46
die verkoper kwam heel eerlijk over hoor,en hij zei tegen me dan ik er niet zomaar aan moest zitten omdat ik dan anders wellicht iets verkeerds zou aanraken waardoor mijn pc niet meer zou werken,

marocieboy
24-09-2010, 20:15
ik heb een pc gekocht,hij is best snel,ook snel internet alleen laden de filpjes van youtube traag op,ik heb de verkoper gebeld en die zei dat hij dat via bios had ingesteld,en dat als ik eraan zit mischien heel mn pc sloop:( wie kan me helpen om in bios te komen en dit probleem op te lossen:D Het ligt niet aan je bios instellingen. Lees dit maar even: http://nl.wikipedia.org/wiki/BIOS 1: Welke versie van Windows gebruik je? 2:Welke browser gebruik je? 3: Welke versie van flash player gebruik (zie je softwarelijst)?

mimi_mo
24-09-2010, 20:30

1.windows xp sp3 2. Google chrome 3.Adobe flash player 10

mimi_mo
24-09-2010, 20:31
dus het kan niet sneller worden gemaakt?

ILI_Amazigh
24-09-2010, 20:32
ik heb een pc gekocht,hij is best snel,ook snel internet alleen laden de filpjes van youtube traag op,ik heb de verkoper gebeld en die zei dat hij dat via bios had ingesteld,en dat als ik eraan zit mischien heel mn pc sloop:( wie kan me helpen om in bios te komen en dit probleem op te lossen:D Verkoper praat maar onzin. Snelheid van het streamen heeft te maken met je internet snelheid en de snelheid dat je pc de gedownloade gegevens kan verwerken. Daarbij kan het zijn dat je flashplayer niet zo snel werkt als je niet zoveel werkgeheugen vrij hebt op het moment dat je via youtube streamt.

marocieboy
24-09-2010, 20:35
1.windows xp sp3 2. Google chrome 3.Adobe flash player 10 Probeer het eens uit in Mozilla firefox. Laat even weten of dat uit maakt. Kijk ook even naar de precieze versie nummers achter de 10 van flash player en laat het me weten. succes