Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom zijn marokkaanse vrouwen altijd zo jaloers?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

TheExorcist
27-08-2004, 02:20

Wat ik me afvraag is waarom de meeste marokkaanse vrouwen altijd afgunst tonen als ze een fatsoenlijke marokkaanse jongeman met een hollandse vrouw zien? :confused: HET IS GEWOONWEG VRESELIJK!!! :kwaad:

tangerangel
27-08-2004, 02:27
Origineel gepost door alias007 Als die marokkaanse meiden nou `s hun benen gingen spreiden, dan was het veel gemakkelijker!!! :rolleyes: tazz ye strontopmerking het leven draait niet daarom!!!!!! Wake Up :zwaai:

TheExorcist
27-08-2004, 02:31
Origineel gepost door tangerangel :rolleyes: tazz ye strontopmerking het leven draait niet daarom!!!!!! Wake Up :zwaai: yeaaah right, en dat laat je ook mooi zien met die foto van je! :D

Oogje4Jou
27-08-2004, 02:32
Origineel gepost door alias007 Als die marokkaanse meiden nou `s hun benen gingen spreiden, dan was het veel gemakkelijker!!! Als jouw zusje nou eens de benen ging spreiden...dan zat mn broer nu niet met een hollandse :rolleyes:

Oogje4Jou
27-08-2004, 02:34

Origineel gepost door TheExorcist Wat ik me afvraag is waarom de meeste marokkaanse vrouwen altijd afgunst tonen als ze een fatsoenlijke marokkaanse jongeman met een hollandse vrouw zien? :confused: HET IS GEWOONWEG VRESELIJK!!! :kwaad: Hee, Ik zou niet weten hoe het komt. Ik heb die ziekte gelukkig niet...en ik dnek dat je niet moet zetten marokkaanse vrouwen...maar bepaalde.... Want ik ben anders,...mijn halve familie gaat met turken...nederlanders...surinamers...en ga zo maar door... :D Multiculturele familie he :D

Oogje4Jou
27-08-2004, 02:37
Origineel gepost door alias007 Doe nou effe gewoon meid, dat is de realiteit, ik heb toevallig het geluk dat ik een mooi, leuk, aardig, begripvol en open-minded MAROKKAANSE vriendin heb die me heel goed begrijpt... maar voor het grootste deel zijn het een stel wijven die je kaalplukken en bij je weggaan zonder de benen te spreiden. Tja, DAN VOEL JE JE BEHOORLIJK GENAAID ZOU IK DENKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je moet eens leren niet iedereen over 1 kam te scheren!!! ;) Hoeveel Marokkaanse vriendinnen heb jij gehad die je " kaalplukken en bij je weggaan zonder de benen te spreide?"

tangerangel
27-08-2004, 02:37
Origineel gepost door TheExorcist yeaaah right, en dat laat je ook mooi zien met die foto van je! :D :rolleyes: sorrymaar het is geen foto maar een tekening ;) en over jouw onderwerp waarom marokkanen afgunst hebben zit bij ons in het bloed wij gunnen elkaar niks jammer genoeg de meest dan :(

tangerangel
27-08-2004, 02:39
Origineel gepost door alias007 Doe nou effe gewoon meid, dat is de realiteit, ik heb toevallig het geluk dat ik een mooi, leuk, aardig, begripvol en open-minded MAROKKAANSE vriendin heb die me heel goed begrijpt... maar voor het grootste deel zijn het een stel wijven die je kaalplukken en bij je weggaan zonder de benen te spreiden. Tja, DAN VOEL JE JE BEHOORLIJK GENAAID ZOU IK DENKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja er zijn zeker meisjes die voor het kaalplukken gaan maar er zijn ook meiden die het allemaal zelf bereiken ;) ik hoop dat je gelukkig word met je vriendin als jij respect voor haar heb zal zij het zeker voor jou hebben :zwaai:

Oogje4Jou
27-08-2004, 02:40
Origineel gepost door tangerangel :rolleyes: sorrymaar het is geen foto maar een tekening ;) en over jouw onderwerp waarom marokkanen afgunst hebben zit bij ons in het bloed wij gunnen elkaar niks jammer genoeg de meest dan :( Misschien in jouw bloed...niet in de mijne in ieder geval :D Ik gun iedereen alles! Mijn broeder/zuster voor mij... en dat meen ik echt!!!!! Maar jaloers zijn is menselijk ... de vrouw (aicha) van de profeet vzmh was ook weleens jaloers,... ze zeggen dat bidden helpt...!!!! je moet je geest leren niet jaloers te zijn. ;)

TheExorcist
27-08-2004, 02:42
Origineel gepost door tangerangel :rolleyes: sorrymaar het is geen foto maar een tekening ;) en over jouw onderwerp waarom marokkanen afgunst hebben zit bij ons in het bloed wij gunnen elkaar niks jammer genoeg de meest dan :( Foto, tekening, het zegt in iedergeval genoeg! ;) ik had het niet over alle marokanen, maar over de meeste,en ik gun een broeder of zuster juist meer dan dat ik heb.

Oogje4Jou
27-08-2004, 02:44
Origineel gepost door alias007 Je weet wat ze zeggen meid, VOORKOMEN IS BETER DAN GENEZEN... dat is geen antwoord op mijn vraag...ik verwacht een cijfer..misschien twee cijfers ...drie ... :confused:

tangerangel
27-08-2004, 02:44
Origineel gepost door Oogje4Jou Misschien in jouw bloed...niet in de mijne in ieder geval :D Ik gun iedereen alles! Mijn broeder/zuster voor mij... en dat meen ik echt!!!!! Maar jaloers zijn is menselijk ... de vrouw (aicha) van de profeet vzmh was ook weleens jaloers,... ze zeggen dat bidden helpt...!!!! je moet je geest leren niet jaloers te zijn. ;) Mijn bloed ook niet zoals ik zei de meeste ik heb 1 ding geleerd Jaloezie maakt levens kapot en afgunst jammer genoeg weet ik waar ik over praat :( Ik gun iedereen het best en ik hoop dat iedereen gelukkig word op zijn manier :)

Oogje4Jou
27-08-2004, 02:46
Origineel gepost door tangerangel Mijn bloed ook niet zoals ik zei de meeste ik heb 1 ding geleerd Jaloezie maakt levens kapot en afgunst jammer genoeg weet ik waar ik over praat :( Ik gun iedereen het best en ik hoop dat iedereen gelukkig word op zijn manier :) ik heb ook niet gezegd dat jaloezie goed is ...het is menselijk!!! Jaloezie moet je afleren... jaloezie hoort bij de sitan... Insha allah word iedereen gelukkig ;)

tangerangel
27-08-2004, 02:46
Origineel gepost door TheExorcist Foto, tekening, het zegt in iedergeval genoeg! ;) ik had het niet over alle marokanen, maar over de meeste,en ik gun een broeder of zuster juist meer dan dat ik heb. het is maar hoe je de tekening bekijkt ;) en ja je moet je broeder en zuster zeker meer gunnen dan jezelf dan ben je echt een goed persoon. :) ik hoop dat alle marokkanen dat deden en over die blikken die ze naar je doen als je met je nederlandse vriendiin loopt pfff laat ze kijken als jij maar gelukkig bent ;) :zwaai:

tangerangel
27-08-2004, 02:47

Origineel gepost door Oogje4Jou ik heb ook niet gezegd dat jaloezie goed is ...het is menselijk!!! Jaloezie moet je afleren... jaloezie hoort bij de sitan... Insha allah word iedereen gelukkig ;) :) amien insha allah

Pagina's : [1] 2 3 4 5