Bekijk originele versie : Mijn buurjongen Van 23jr gaat scheiden.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
Na een huwlijk van 11 mnd:maf:een ze vrouw is 20jr
volgens mij kun je eerst beter samen wonen :) dan gaan trouwen want hij is nu 11mnd verder een 13000 euro lichter. :(
Na veel ruzie's een irritatie's hebben ze besloten om uitelkaar te gaan , je bijna denken dat je beter niet kan gaan trouwen toch .
ManZonderVrouw
27-08-2004, 00:56
Origineel gepost door AbdelMO
volgens mij kun je eerst beter samen wonen :) dan gaan trouwen want hij is nu 11mnd verder een 13000 euro lichter. :(
Na veel ruzie's een irritatie's hebben ze besloten om uitelkaar te gaan , je bijna denken dat je beter niet kan gaan trouwen toch .
Dat is jammer ...maar scheiden kan ook een manier zijn om een andere leven te zoeken zonder elkaar jarenlang de haren in te vliegen ..beter direct scheiden dan het te laat is..maar onze jeugd van tegenwoordig scheidt te snel
yasmina999
27-08-2004, 02:09
is in tegenwoordig, ik hoor niks anders.............
yasmina999
27-08-2004, 03:06
Origineel gepost door alias007
Tja, weet je wat het is.... zodra die mensen de vrijheid proeven willen ze alleen maar meer!! of niet soms??? welke vrijheid, ik geloof niet dat je veel vrijheid hebt als je gaat trouwen............
Waarom gaan ze zo snel scheiden?? Hebben ze er wel alles aan gedaan om er wat van te maken??
LadyBerkania
27-08-2004, 10:48
Tja wa doe je eraan hé..Als ik naar mijn ouders kijk..en naar anderen ouders van onze generatie dan zie je ook al hebben ze verschrikkelijke ruzie ze praten 't uit en weet ik 't allemaal maar tegenwoordig denkt men te makkelijk er over :o..ma ja
Gr,
Berkania
Origineel gepost door ManZonderVrouw
Dat is jammer ...maar scheiden kan ook een manier zijn om een andere leven te zoeken zonder elkaar jarenlang de haren in te vliegen ..beter direct scheiden dan het te laat is..maar onze jeugd van tegenwoordig scheidt te snel
9 v.d. 10 scheidingen = de man de boosdoener! :o
Origineel gepost door asma_tanger
hebben deze mensen er weleens bij stil gestaan dat waneer men scheidt dat de Troon van Allah swt trilt van woede nou niet dus
heel jammer trouwen is zo belangrijk maar als mensen de waarde er niet van weten ja dan houdt het op...
asma
:rolleyes:
Allah (swt) heeft van alles 2 dingen op de wereld gezet. Je hebt dus trouwen & scheiden.....
Origineel gepost door alias007
Toch wel, want mevrouw mag in veel gevallen meer van haar man dan van haar ouders!!!! dus.......................zodra de kat van huis is, begint ie te dansen
Haha die = leuk. Ezama ik laa me de les voorlezuhhhhh door 'n vent :D
miss_cuisine
27-08-2004, 11:04
IS inderdaad heel jammer.. maar samen wonen is al helemaal geen oplossing... :( Als je naar dit soort situatie´s kijkt dan ben je zeer zeker bang om te trouwen :kwaad: Maar mijn mamma zegt altijd± de beste vrouwen, zijn de vrouwen met Sabr :cool: EN ik vind dat ze helemaal gelijk heeft... :zwaai:
miss_adidas
27-08-2004, 11:41
nog maar 11maanden getrouwd:jammer:
Heb een Ecuadoriaanse vriendin van 17j(bekeerd tot de islam) ze gata binnenkort verloven met iemand van 19j en ze trouwen volgende de zomer in Marokko...ben benieuwd hoe dat afloopt.....:(
BintElmagreb
27-08-2004, 11:52
Gelijk heeft je moeder miss_cuisine!!!
Scheiden is echt een hype geworden nu!!! Echt ik schrok me dood. Abdelmo, wat dacht je van een echtpaar dat al 40 jaar is getrouwd en nu gaat scheiden? Wat dacht je van 2 weken na de papieren te hebben getekend en over 2 weken moest de bruiloft zijn en ze zijn gescheiden?
Alah yahfed! Dit maakt mij nog banger en doet mij nog meer denken dat de meeste jongens geen huwelijk aankunnen en ik dus misschien de dupe zal zijn van een mislukte man die geen verantwoordelijkheid kan dragen.
Blijf maar lekker thuis BintElmagreb, dan zit je perfect en heb je geen last jongens/ mannen die geen verantwoordelijkheid kunnen dragen, want mijn lieve papa doet dat perfect!!! :goedzo: Moge Alah hem en alle islamitische ouders elbarka geven en hun belonen voor hun daden! Amien!!
Abdelmo, waren ze praktiserend of niet? dat is ook een probleem, want als je dat wel bent, betrek je Allah meer bij julie huwelijk dan anders.
Ik heb ook weer gehoord dat er 2 meiden gaan trouwen. De een is helemaal niet praktiserend en haar man heeft een naam met drugs!! Zie je.... dat meisje kiest voor de verkeerde jongen. Alles wat haraam is vermijd je en al helemaal geen huwelijk aangaan met zo'n familie/ jongen!!! :jammer:
Uiteindelijk zeggen ze niet voor niets: De slechte mannen voor de slechte vrouwen en de goede mannen voor de goede vrouwen. Soort zoekt soort, soort vindt soort!
Wassalaam.
BintElmagreb
27-08-2004, 11:53
Origineel gepost door miss_adidas
nog maar 11maanden getrouwd:jammer:
Heb een Ecuadoriaanse vriendin van 17j(bekeerd tot de islam) ze gata binnenkort verloven met iemand van 19j en ze trouwen volgende de zomer in Marokko...ben benieuwd hoe dat afloopt.....:(
Ja.... ze zijn nog veeel te jong! Jongen van 19? ik hoop insha alah goed, maar Alaho a3lam!
:(
berkania_meid
27-08-2004, 12:02
hebben ze elkaar eerder gekent voor t huwelijk of niet....hoe kan dat? echt zonde :(
LadyBerkania
27-08-2004, 12:27
Zoals MissCuisine zei de vrouwen met sbar zijn de beste vrouwen da is zo. :goedzo: walahila zegt mijn moeder ook altijd.
Berkania
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.