Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bouwgroep ABDALAS Tanger betrouwbaar?

Ring
23-09-2010, 14:43

salaam alaykom, Net als ieder Marokkaans koppel, zouden wij graag een eigen appertement willen kopen in Marokko. Nu hebben wij van kennissen gehoord dat bouwgroep Abdalas een interessant aanbod heeft. Maar hoe betrouwbaar zijn die ondernemers? Ik hoor vaak negatieve dingen over aangekochte appartementen, zoals bv dat het materiaal niet is wat het moet zijn waardoor het appartement na een aantal jaren begint af te brokkelen. Wij hebben schrik dat ons dat ook overkomt als we niet op onze tellen passen. Iemand dus enige ervaring met deze mensen?? Of kennen jullie mensen die apprtemten verkopen in Tanger? Bedankt!!

Novell
23-09-2010, 14:55
Abdalas heeft een goede naam hoor. ken wat koppels die in die huizen wonen bij marjan.. trik rabat Deze staan er al een jaar of 6 volgens mij

Ring
23-09-2010, 15:08
Abdalas heeft een goede naam hoor. ken wat koppels die in die huizen wonen bij marjan.. trik rabat Deze staan er al een jaar of 6 volgens mij en zijn ze tevreden? Ja klopt, ze hebben een aantal residenties: oumnia I, II, duoset I en II. Het ziet er allemaal zeer aantrekkelijk uit en de prijzen zijn ook redelijk maar mijn man zit vol 'al-waswas':moe: Vandaar dus dat ik op zoek ben naar mensen die goede ervaringen hebben:rolleyes:

Arganti
23-09-2010, 17:29
en zijn ze tevreden? Ja klopt, ze hebben een aantal residenties: oumnia I, II, duoset I en II. Het ziet er allemaal zeer aantrekkelijk uit en de prijzen zijn ook redelijk maar mijn man zit vol 'al-waswas':moe: Vandaar dus dat ik op zoek ben naar mensen die goede ervaringen hebben:rolleyes: Wij wonen in marokko en Abdallas heeft een sterke naam. Het is een betrouwbare bedrijf, maar marokanen in nederland denken alleen dat nederlanders te vertrouwen zijn.

Ring
24-09-2010, 10:00

Wij wonen in marokko en Abdallas heeft een sterke naam. Het is een betrouwbare bedrijf, maar marokanen in nederland denken alleen dat nederlanders te vertrouwen zijn. Bedankt!! Ik hoop dat dit voldoende is om manlief over te halen.

Ring
24-09-2010, 10:00
noti :confused:

samie_design
24-09-2010, 10:15
Salam oealiekom Ik ben ook wel geintereseerd en wij hebben ook heel wat afgezocht afgelopen zomer maar wat zijn de prijzen ongeveer bij abdalas? Alvast bedankt

Ring
24-09-2010, 10:33
Salam oealiekom Ik ben ook wel geintereseerd en wij hebben ook heel wat afgezocht afgelopen zomer maar wat zijn de prijzen ongeveer bij abdalas? Alvast bedankt Alaykom salaam, Hangt ervan af wat voor grootte: Je hebt er al vanaf 25000 euro(2slp, 60 m²). http://www.groupeabdalas.com/index.html (als je hen wil contacteren) succes:goedzo:

Bayti_Vastgoed
24-09-2010, 15:51
Wij wonen in marokko en Abdallas heeft een sterke naam. Het is een betrouwbare bedrijf, maar marokanen in nederland denken alleen dat nederlanders te vertrouwen zijn. Klopt helemaal wat je zegt. Het is uiteraard zeer goed om terughoudend te zijn, maar ik werk dagelijks met Marokkanen uit Nederland die erg angstig zijn die niks en niemand uit Marokko vertrouwen :hadj: Abdallas is een familiebedrijf met een goede reputatie en bouwen al sinds ergens in de `60 in Tanger. Zelf bieden wij enkele projecten van ze aan en hebben tot nu toe tevreden klanten gehad. Groet, Husam

Ring
04-10-2010, 10:48
Klopt helemaal wat je zegt. Het is uiteraard zeer goed om terughoudend te zijn, maar ik werk dagelijks met Marokkanen uit Nederland die erg angstig zijn die niks en niemand uit Marokko vertrouwen :hadj: Abdallas is een familiebedrijf met een goede reputatie en bouwen al sinds ergens in de `60 in Tanger. Zelf bieden wij enkele projecten van ze aan en hebben tot nu toe tevreden klanten gehad. Groet, Husam Bedankt voor de info :-) Mijn man heeft een goede kennis naar ze gestuurd in Tanger om hen persoonlijk te spreken en de gebouwen te gaan bekijken, ben benieuwd wat het geeft:p

Bayti_Vastgoed
04-10-2010, 19:57
Bedankt voor de info :-) Mijn man heeft een goede kennis naar ze gestuurd in Tanger om hen persoonlijk te spreken en de gebouwen te gaan bekijken, ben benieuwd wat het geeft:p Mocht je er niet uitkomen, dan mag je altijd mij benaderen. Succes incha Allah! Husam

Ring
06-10-2010, 15:43
Mocht je er niet uitkomen, dan mag je altijd mij benaderen. Succes incha Allah! Husam inchallah, baraka allahu fiek!

Oum_Watata
06-10-2010, 18:36
Abdalas is een voorstaande projectontwikkelaar en zeker te vertrouwen.

Weddingdress
30-10-2010, 23:45
goede betrouwbare projectontwikkelaar. Maar het kan ook niet anders;) Tafersit