Bekijk originele versie : Aan diegenen die steeds kritiek.....
Aan diegenen die steeds kritiek.....
......hebben op anderen omdat ze dus zogezegd zinloze topics maken of dergelijke;hou jullie aub met iets anders bezig want geef nu eerlijk toe:topics over de marokkaanse meiden,aandachttrekkende topics zoals;ik ga jullie verlaten(terwijl dat niet waar is!!) zijn hier echt wel afgezaagd en overdreven!!!! :kwaad:
Ik ga proberen van niemand te noemen maar please,reageer eens wat volwassener...... :rolleyes:
En ik weet ook dat er hier genoeg mensen zijn die wel goeie topics plaatsen!! Zij zullen het wel weten :)
Ik wil hiermee GEEN ruzie uitlokken dus...laat die woorden maar achterwege!!! :(
xxxxxxxxxx
SamiaGirl
17-12-2002, 18:47
:D :goedzo:
Origineel gepost door SamiaGirl
:D :goedzo:
;) ;)
Origineel gepost door Kadir
Zinloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooos
:boos:
Origineel gepost door Djebli
Een hele goeie :goedzo:
Kritiek leveren mag niet... Oke.
Complimentje geven wel??? ;)
Thallaw :zwaai:
inderdaad........ :) :) :) :zwaai:
Origineel gepost door zin 'n midar
:zwaai:
I just like you more and more.....you know ;) :zwaai:
Origineel gepost door Super_Marokkaan
Hoe vind je mijn topics.?
zo :maf: of zo :cool: ?
Ik ga een onderzoek starten naar jouw topics...goed? :rolleyes:
Nounousa
17-12-2002, 18:58
klinkt toch niet logisch???
een forum is er toch om je mening te geven en kritiek op elkaars meningen te geven, of heb ik dat verkeerd?
Origineel gepost door Kadir
Volgens mij was ie sarcastich bezig;)
he may..... :D
dan klopt mijn antwoord nog steeds he!!!In beide gevallen dus.. :D
Origineel gepost door Zina17
Aan diegenen die steeds kritiek.....
......hebben op anderen omdat ze dus zogezegd zinloze topics maken of dergelijke;hou jullie aub met iets anders bezig want geef nu eerlijk toe:topics over de marokkaanse meiden,aandachttrekkende topics zoals;ik ga jullie verlaten(terwijl dat niet waar is!!) zijn hier echt wel afgezaagd en overdreven!!!! :kwaad:
Ik ga proberen van niemand te noemen maar please,reageer eens wat volwassener...... :rolleyes:
En ik weet ook dat er hier genoeg mensen zijn die wel goeie topics plaatsen!! Zij zullen het wel weten :)
Ik wil hiermee GEEN ruzie uitlokken dus...laat die woorden maar achterwege!!! :(
xxxxxxxxxx
Hey meid,
Er zijn zat mensen die onzin topics openen , die hier in deze rubriek niet thuishoren. De Moderators hebben niet voor niets een Kletshoekje gemaakt. Dus ik vind wel dergelijk goed dat er mensen zijn die daar kritiek op hebben. En ik ben daar een van. Want ik word er *****ziek van om al die zinloze topics hier te zien, waaronder inderdaad topics over, "ik ga jullie verlaten". of "Ik ben nieuw hier".
Zo krijgen de serieuze topics geen kans. En dit is geen rubriek voor onzin. Mensen die niet serieus kunnen reageren, moeten maar naar Kletshoekje gaan, daar kunnen ze lekker los, daar kunnen ze zich als 5 jarige kinderen gaan gedragen.
laboudanda
17-12-2002, 18:59
Ok mag ik m ff lenen?..dank U!!
Check eens...hij is zijn oksels aan het ruiken..tevens maakt ie ook koe geluiden .....dat stond allemaal in de SPITZ van vandaaag!!
http://******************/fkadir/Betterdayz.jpg
Origineel gepost door angel21
Hey meid,
Er zijn zat mensen die onzin topics openen , die hier in deze rubriek niet thuishoren. De Moderators hebben niet voor niets een Kletshoekje gemaakt. Dus ik vind wel dergelijk goed dat er mensen zijn die daar kritiek op hebben. En ik ben daar een van. Want ik word er *****ziek van om al die zinloze topics hier te zien, waaronder inderdaad topics over, "ik ga jullie verlaten". of "Ik ben nieuw hier".
Zo krijgen de serieuze topics geen kans. En dit is geen rubriek voor onzin. Mensen die niet serieus kunnen reageren, moeten maar naar Kletshoekje gaan, daar kunnen ze lekker los, daar kunnen ze zich als 5 jarige kinderen gaan gedragen.
juist........
even ter info;ik bedoelde de mensen dat kritiek hebben op mensen MET zinnige topics he...Want meestal zijn het deze domme mensen dat zinloze topics openen... Niet omgekeerd :cool:
Origineel gepost door laboudanda
Ok mag ik m ff lenen?..dank U!!
Check eens...hij is zijn oksels aan het ruiken..tevens maakt ie ook koe geluiden .....dat stond allemaal in de SPITZ van vandaaag!!
http://******************/fkadir/Betterdayz.jpg
:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.