Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dit is te erg..

Pagina's : [1] 2 3 4 5

SweetM
26-08-2004, 23:34

Nou het zit zo.. gister wilde ik dus naar zon party weet je, met van die leuke jongens enzo.. dus ja ik moest er een beetje fatsoenlijk uitzien, dus ik heb vanmezelf krullen dus ik dacht die moet ik echt even weghalen, dus ik pak zo die strijkijzer,i k heb gehoord dat veel meisjes dat gebruiken, ik zette het zo op me haar, en toen ging ik even telefoneren, ik dacht dit duurt wel effe, want ik heb veel krullen, een kwartiertje later haal ik die strijkijzer weg en wat denk je, er zit wahed ****ing gatt in mn haar, nu ben ik naar de kapper geweest en die heeft mn haar geknipt, hij zei dat t verbrand is, wat ik nu wil weten is waarom jullie dat soort ideeen hier op dit forum zetten, en geeneens shi waarschuwing ofzo, door jullie is mn haar nu naar de klote!!!!!

x_sweety_x
27-08-2004, 00:03
:hihi: sorry hoor..... een kwartier???????s k zou t niet eens 1 sec doen, maar is ook niet slim van je he maar ja, je party met die leuke jongens en zo was nie echt geslaagd? :rolleyes:

Miss_Shahrukh
27-08-2004, 00:14
eeen kwartierrrrrr:schrik2: je moet niet eens een strijkijzer gebruiken echt niet verstandig

Marocca
27-08-2004, 01:02
Hoe dom kan je dan niet zijn om een strijkijze r op je haar te plaatsen? en dan nog een kwartier!! Ben je blond ofsow? :haha:

SweetRose
27-08-2004, 01:20

:haha: whahahahaahahahahahahahahahah :melig:..... :jammer:

Wael_Beni_Saidi
27-08-2004, 01:21
:hihi: dodelijk

SweetM
27-08-2004, 13:26
Origineel gepost door x_sweety_x :hihi: sorry hoor..... een kwartier???????s k zou t niet eens 1 sec doen, maar is ook niet slim van je he maar ja, je party met die leuke jongens en zo was nie echt geslaagd? :rolleyes: die party?? je denkt toch niet dat ik met een gat in mn haar naar een party be geweest he :confused: En mensen bedankt voor jullie medeleven ahum, jullie vinden t wel grappig merk ik, heb er al spijt van dat ik t gezet heb

seniorita1988
27-08-2004, 13:29
:eek: aaaaaaaaaaaaaah :kwaad: je had nog krullen :confused: nou ik had owk een x een topic geplaatst dat ik me haar had gestreken maar ik heb gezegd dat je je krullen soms nie kan terug krijgen, en dat je haar droog wordt :( maar jaaaaaaaaaaa ik heb et 2 jaar geleden ofzo gedaan haha maar begin me volle krullen weer te krijgen :Iluvu:

samia19nl
27-08-2004, 13:43
hahahahahahahahahahahahahahaha, ik lig hier helemaal dubbel

LaLa_SoFiA
27-08-2004, 14:01
Jij bent echt dom!!! Hahahahahahaha sorry hoor! Maar k denk niet dat de meisjes die dat doen het een kwartier erop laten zitten!!! Dat kan toch niet?!? Hahahahahahahahaha En was je PARTY ondanks alles toch nog geslaagd?? Nog wat lekkere jongens gescoord enzow?? :maf: :hihi: :moe: :rolleyes: !!!

Glimlachje
27-08-2004, 14:21
Zo zie je maar weer wat er gebeurt als je haram dingen wilt gaan doen. Dus als wij tegen je zeggen spring van het raam doe jij dat dan ook? Echt :maf: ben jij... :rolleyes:

Sammy_ia
27-08-2004, 14:25
WUHAHAHAHAHAHAAHAH WUHAHAHAHAHAHA weyemma woellah moeilijk :lol: ik lig in een deuk wuhahahahah, je weet toch dat een strijijzer heet wordt ik bedoel maar als je die strijkijzer een kwartier op 1 stuk van je broek legt verbrand ie toch ook>???? wuhahahah en dan nog wel op je haar , als je je haar toch eens in de zoveel tijd wil stijlen koop je gewoon een stijltang! en damnn je kan ook je hersencellen aan t werk zetten schat! Die party zeker mkewed:rolleyes:

BintElmagreb
27-08-2004, 14:55
Hahahaha. Ik lig in een deuk man! :giechel: Hoe kom je erop om de strijkijzer 15 min op je haar te zetten! :giechel: Ik zei het tegen mijn moeder, ze lach in een deuk van het lachen. Ewa, weg jongens weg party, weg indruk maken! :hihi: koop een styltang en mocht je volgende keer weer een strijkijzer gebruiken hhahaha, doe er een doek/ handdoek over en dan 1 sec strijken. Heb ik me laten vertellen door een vriendin die kroech haar heeft. :hihi: :giechel: Succes met je korte coup en het groeit er wel weer aan! Leer wel van je fouten meid! :haha:

lainae
27-08-2004, 14:56
:lol: volgende keer niet weer doen he ;)

misscasaouia
27-08-2004, 17:48

:schrik2: wajoooooooooooooooooooooo 3la idoot ja sorry hoor........ 15 minuten de strijkijzer op je haar doen wesh heb je geen hersens ofso :maf: maar heb je het wel met je te doen, volgende keer neit meer doen he

Pagina's : [1] 2 3 4 5