Bekijk originele versie : Klopt het wat ze zeggen??!!
Moefassa
17-12-2002, 17:48
Veel vrouwen op yasmina, zijn dmv dit forum opzoek naar een geschikte huwelijkspartner. Niet dat ik er wat op tegen heb ofzo, ik vraag me alleen af in hoeverre dit waar is.
Wat is julllie reactie hier op??
(een serieuze topic)
Klopt... ik heb al zoveel PM tjes gehad met aanzoeken.. Me prive mail zit gewoon vol!! is niet normaal joh.. Elke keer.. sorry ik ben er nog niet aan toe enzo.. dus bij deze DAMES
Nee ik ben nog te jong!! :kwaad:
berbertje00
17-12-2002, 17:50
Origineel gepost door RaZer
Klopt... ik heb al zoveel PM tjes gehad met aanzoeken.. Me prive mail zit gewoon vol!! is niet normaal joh.. Elke keer.. sorry ik ben er nog niet aan toen enzo.. dus bij deze DAMES mee ik ben nog te jong :kwaad:
hoezo eigendunk?? :D
dima_zina85
17-12-2002, 17:51
nou ik in ieder geval niet........ik heb mijn geschikte huwelijkspartner denk ik al gevonden......
MAROCGIRRLLY
17-12-2002, 17:52
Klopt... ik heb al zoveel PM tjes gehad met aanzoeken.. Me prive mail zit gewoon vol!! is niet normaal joh.. Elke keer.. sorry ik ben er nog niet aan toen enzo.. dus bij deze DAMES mee ik ben nog te jong :kwaad:
RAZER IK LACH ME DOOD HIER!!!!!
WOLAH,HAHAHA,WILIE,HAHAAH,DIE IS ,,,,ECHT GOED,HAHAHAHAHHAAHAHAHAHHA! :lol:
Alles kan en mag tegenwoordig, dus waarom niet
Nounousa
17-12-2002, 18:00
zo leer je een persoon tenminste kennen, en zijn/manier van denken :D
Nounousa
17-12-2002, 18:01
en wat je allemaal gemeen hebt :D
Nounousa
17-12-2002, 18:02
Origineel gepost door Super_Marokkaan
:lol:
hahaha ik ook, ik plaatste een keer zo'n bericht "ik ben jouw prins op het zwarte ezeltje", kreeg ik allemaal reactie's van meiden en VROUWEN :eek: ...eentje was zelfs 33 jaar :eek: ...... :D
:eek: 33!!!! WAAJJJOOOWWWWWWWWWWW
Nu serieus.. je kan als je echt op iemand gaat letten wel een beetje zien hoe iemand is.
Maar ik ben daar nog niet mee bezig.
femme_ahrilla
17-12-2002, 18:25
dat jondens pm-etjes sturen naar de dames, dat wist ik al, maar andersom...woow...!!!
(kben dan toch best wel naief hoor:D)
Klopt... ik heb al zoveel PM tjes gehad met aanzoeken.. Me prive mail zit gewoon vol!! is niet normaal joh.. Elke keer.. sorry ik ben er nog niet aan toe enzo.. dus bij deze DAMES
Nee ik ben nog te jong!! :kwaad:
:lol: :giechel:
Nounousa
17-12-2002, 18:56
ik heb zelfs pmtjes met telefoonnummers :confused:
Moefassa
17-12-2002, 19:00
Origineel gepost door Hindje
hahahaha.. ik kreeg er ook een, maar het was een man. hij dacht dat ik een meid was:( sukkel :D
SweetRose
17-12-2002, 19:00
Origineel gepost door Hindje
haha ik verschoot er ook van..wajauww echt veel pm's om af te spreken enzo..maar pfff diegene die zo echt van de eerste direct zoiets vragen zonder hallo te zeggen (niet dat ik derna zou afpreken hoor :D ) die negeer ik gewoon...en dan sturen die later terug van leef je nog? ik zeg neen ik leef niet meer sorry :rolleyes: :D :D
:zwaai:
het valt me op..dat ik meer pm's ontvang van de hollandse boys ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.