Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als zelfmoord was toegestaan...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Thaiboxer__Mo
26-08-2004, 22:44

Dan was ik degene die het had uitgevonden... :verdriet: :(

mazhar
26-08-2004, 22:45
allahjihfed :traan1: heb echt met je te doen i thought u were a fighter

NABILA2004
26-08-2004, 22:47
Origineel gepost door Thaiboxer__Mo Dan was ik degene die het had uitgevonden... :verdriet: :( Ik leef met je mee :verdriet:

laila_alhoceima
26-08-2004, 22:48
:( maar we willen je niet kwijt....... en elhamdoelilah is het haram....... ;) Ma3assalama, Laila

SweetRose
26-08-2004, 22:48

IK begin me echt zorgen om je te maken!!!

Zaroka
26-08-2004, 22:49
zoveel problemen????

lhouceimagirl1
26-08-2004, 22:50
iedereen heeft wel eens van die momenten dat je zo negatief gaat denken...... ewa wat het probleem bij jou ook is inchalah het komt wel goed. vertrouw op allah en blijf positief :zwaai:

MocrowGirlBella
26-08-2004, 23:27
ik leef ook met je mee :verdriet:

tangerangel
27-08-2004, 01:25
ik hoop dat alles goed met je komt, ik zit zelf ook in een rotperiode dat ik niet zou weten hoe het goedgaat komen alles .... Maar Allah is groot en zal wel met oplossing komen incha allah

dreams
27-08-2004, 01:25
Origineel gepost door Thaiboxer__Mo Dan was ik degene die het had uitgevonden... :verdriet: :( Ik vind het spijtig voor jou dat je zo depressief bent. Maar inchallah word alles snel beter. Iedereen heeft wel zo van die tijden. Just hold on en denk aan Allah. When times become hard remember Djannah

Noa
27-08-2004, 09:00
Jeetje zeg wat kom jij de laatste tijd triest over! Kop op verman jezelf en houd je kop omhoog, verzwelg niet in zelf medelijden schiet je niets mee op. Er zijn nog altijd andere die het veel moeilijker en slechter hebben als jij, hmad Allah swt voor alles wat hij je gegeven heeft en voor hetgeen Hij jou heeft ontnomen (zal allemaal wel met een reden zijn geweest). Al met al hoop ik dat je gauw uit de put omhoog zult klimmen en weer gaat zien dat het leven nog veel meer mooie dingen te bieden heeft ;). (Sorry datk zo hard ben maar denk niet dat je wat hebt aan lieve woordjes word je alleen nog triester van.) Groet Noa.

berkania_meid
27-08-2004, 12:01
wat is er met je thaiboxer_mo?? altijd zo trietst...:(

Thaiboxer__Mo
27-08-2004, 15:11
Jullie hebben allemaal makkelijk praten... :verdriet: hoe kunnen jullie voelen wat ik voel.. en ik heb geen knopje in me hoofd die ik zomaar kan omdraaien wanneer ik zin heb om weer gelukkig te zijn... zo is het eenmaal... :verdriet:

lilo
27-08-2004, 15:21
Starend Kijk ik voor me uit denkend over dit leven.. Afvragend Waarom wij rare Wezens Geschapen Zijn. Vergetend dat Allah SWT de Mens en de Djinn Slechts geschapen heeft om Hem te dienen.. :schrik2: waar mensen aan denken te gek voor woorden :maf: iedereen heeft zo zijn eigen strijd :( maar zelfmoord nooit dan zou ik allah niet meer kunnen dienen en dat is dood en dood zonde het is makkelijk om de makkelijke uitweg te nemen om zelfmoord te plegen maar men die dat doen zijn losser`s :hoedaf: voor mensen die doorgaan met het leven ondanks de strijd :goedzo: keep ya head up ;)

yasmineNR1
27-08-2004, 15:31

Origineel gepost door Thaiboxer__Mo Jullie hebben allemaal makkelijk praten... :verdriet: hoe kunnen jullie voelen wat ik voel.. en ik heb geen knopje in me hoofd die ik zomaar kan omdraaien wanneer ik zin heb om weer gelukkig te zijn... zo is het eenmaal... :verdriet: Als Allah(swt) het wil..zul je weer gelukkig worden inshallah..en onderschat ons niet..ook ik (wy) kunnen er voor je zyn..als je daar behoefte aanhebt..sbar insh. ;)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6