Bekijk originele versie : Wat doe je met...
cheba_nassira
26-08-2004, 22:37
Hallo allemaal,
wat doe je met poep onder je schoen? en als het je nieuwe schoenen zijn?
En wat doe je als je een paar minuten geleden schoenen hebt gekocht...Je bent thuis, oké....Je past je schoenen nog een keer en opeens gaan ze stuk...omdat je ergens bleef haken of je kwam ergens tegen aan, waardoor ze beschadigd zijn...Wat doe je? En het is jouw schuld dat ze stuk zijn gegaan niet van de winkel...GA je terug of wat
DaNGeRouZLy
26-08-2004, 22:40
poep er aan laten zitten goede vering:maf2:
Origineel gepost door cheba_nassira
Hallo allemaal,
wat doe je met poep onder je schoen? en als het je nieuwe schoenen zijn?
En wat doe je als je een paar minuten geleden schoenen hebt gekocht...Je bent thuis, oké....Je past je schoenen nog een keer en opeens gaan ze stuk...omdat je ergens bleef haken of je kwam ergens tegen aan, waardoor ze beschadigd zijn...Wat doe je? En het is jouw schuld dat ze stuk zijn gegaan niet van de winkel...GA je terug of wat
Ik zou terug gaan ja, als ze zo snel kapot gaan, dan zijn ze gewoon niet goed.
En ja, poep onder je schoenen lik je er gewoon af :o
jasmina
sexywoman
26-08-2004, 22:41
ik ga zeker terug, ik had een keer nieuwe schoenen gekocht met van die naaldhakken, en twee keer was de hak kapot gegaan, en allebei de keren ben ik terug gegaan en hebben ze het vergoed, ze doen het natuurlijk niet overal dus niet in goedkope zaken zoals schoenenreus, en als je poep aan je schoen hebt nou dan moet je het eraf halen :lol: ........
cheba_nassira
26-08-2004, 22:51
sjoowwwwwww jullie zijn echte marokkanen(hoop ik)...
poep eraan: lekkere vering...Die was kapot grappig...En die van mienier...Iek sjou ook troeg gaan...Wij maroekkanen yek...:D
maja anyway... ik spreek jullie(altans... de mensen die reacties gegeven hebben en de mensen die nog reacties gaan geven
:zwaai:
ik zou nie terug gaan, ik durf dat nie...
lhouceimagirl1
26-08-2004, 22:59
ik zou zeker tetrug gaan
DaNGeRouZLy
26-08-2004, 23:01
Origineel gepost door Miss9
ik zou nie terug gaan, ik durf dat nie...
ik ook niet
en voor die anderen ik bel peter r de vries voor jullie:lekkerpuh
cheba_nassira
26-08-2004, 23:03
hahahhaha Ik zou ook terug gaan wat ga ik thuis doen met pas gekochte schoenen? niks moet ik er naar kijken, moet ik ze in de Fitrine doen?
Nou neeh...Ik ga gewoon terug
Miss_Sakina
26-08-2004, 23:36
Ga er mee terug
en je schoenen worden vergoed
heb ervaring:D
MocrowGirlBella
26-08-2004, 23:47
Origineel gepost door Miss_Sakina
Ga er mee terug
en je schoenen worden vergoed
heb ervaring:D
:goedzo:
yasmina999
27-08-2004, 03:09
precies je betaalt er toch veel geld voor, dan mag je toch hopen dat ze toch een tijdje meegaan in ieder geval meer als een maand mag ik toch hopen............
Het meeste last heb ik nog als je iets hebt gekocht en je wil het toch liever niet en je gaat terug ermee willen ze je een tegoedbon aansmeren :auw2: ..........
CrazyMaroc
27-08-2004, 10:20
Origineel gepost door Simo_en_jasmina
Ik zou terug gaan ja, als ze zo snel kapot gaan, dan zijn ze gewoon niet goed.
En ja, poep onder je schoenen lik je er gewoon af :o
jasmina
:haha:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.