Bekijk originele versie : problemen met theorie!!! (rijbewijs B)
gatar_fi_matar
26-08-2004, 22:31
Salaam oeleikoem Dames en Heren..
Ik heb mijn theorie al 3 keer gedaan..:tranen:
Ik heb de hoop al bijna opgegeven... Ik zou heel graag een extra cusrsus willen volgen..
Zouden jullie mij advies kunnen geven over zo'n cursus? :zwaai:
x_sweety_x
26-08-2004, 23:56
heb je wel geleerd? :rolleyes:
BintElmagreb
27-08-2004, 00:20
Je moet het hele boek heeel goed bestuderen. Koop ook een boek met theorie vragen. Zo oefen je heel goed en ben je goed voorbereid op je examen.
Succes meid! ;)
Wassalaam.
elberkan1
27-08-2004, 00:25
Ik geef je een tip je geeft je paspoort aan een vriendin of zus die de rijbewijs al heeft en zij gaat voor je in de plaats hebben veel vrienden van me gedaan.
Mysticalia
27-08-2004, 08:02
Origineel gepost door elberkan1
Ik geef je een tip je geeft je paspoort aan een vriendin of zus die de rijbewijs al heeft en zij gaat voor je in de plaats hebben veel vrienden van me gedaan.
:jammer:
Neem een extra cursus. Misschien is er iets dat je niet goed begrijpt of over het hoofd ziet. ;)
Extra boek en extra oefeningen zijn ook een oplossing :o
ouassilla24
27-08-2004, 09:28
Volg een theorie-cursus, meestal bieden de rijscholen dat aan.
Dan heb je een hele weekend cursus en dan moet je die maandag theorie-examen doen, en 90 procent slaagt zo.
Ik en mijn broertje hebben dat gedaan we hebben ook in een keer onze theorie gehaald.
Succes verder
gatar_fi_matar
27-08-2004, 10:23
Bedankt voor jullie tips!!
ps: ik heb heb me rot geleerd!! Ik heb de juiste leer methode gebruikt....
dus daar aan kan het niet liggen... ik heb boeken gebruikt+cd rom:(
BintElmagreb
27-08-2004, 11:23
Origineel gepost door mereyem
dan ligt het misschien aan je zenuwachtigheid,of het feit dat je geen inzicht hebt in de oefeningen.
Ja, dat kan ook.
Vaak zitten er ook instinkers in. Die moet je ook kennen en je moet heeeeel goed nadenken bij sommige vragen!
Succes!
anoniempjee
27-08-2004, 14:51
Ik heb dat probleem ook.
Leer me kapot heb een cursus gevolgt maar nee hoor niks helpt ga het nog een keer proberen anders geef ik de hoop maar op.
Beslamaaaaaaaaaa ......... Ano
Moslima_05
27-08-2004, 15:55
ik zou gewoon de theorieboek goed leren, verder geen cdroms gebruiken......want daar worrdt je alleen maar gek gemaakt.....je hebt op cd andere plaatjes dan het cbr.....
succes meid...
ik zou per hoofdstuk aantekingen maken voor jezelf, en op die manier leren..zo heb ik het geleerd....
het gaat lukken inshallah..de hoop niet opgeven....:)
mimoun40
27-08-2004, 19:03
ik zou je graag les willen geven als jij wil ik heb veel mensen geholpen
sweety21
28-08-2004, 01:35
Origineel gepost door elberkan1
Ik geef je een tip je geeft je paspoort aan een vriendin of zus die de rijbewijs al heeft en zij gaat voor je in de plaats hebben veel vrienden van me gedaan. er verstandig advies om de weg op te gaan als je de theorie niet kent,
je zakt niet voor niks!
hey meid, geef de hoop niet op! Ik ken een aantel mensen die de 5 pogingen al gepasseerd zijn, daarna hebben ze 'm wel gehaald.Ikzelf had 'm gelukkig meteen de eerste keer , maar dat was puur geluk, ik had niks geleerd. Je moet het gewoon niet te zwaar opvatten, dan maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf. Ik wens je veel suc6, allah y3awan.....kusje...
PS. Probeer anders een individueel examen, is iets duurder, maar dan heb je wel alle tijd die je nodig hebt.Je gaat dan in een apart kamertje zitten met iemand van het CBR, en dan kan je rustig over je antwoord nadenken, het is namelijk zonder tijd.Misschien heb je daar wat meer aan.
Ahhh wat haat ik het theorieexamen zeg, ik had hem ook pas de 3e keer :kwaad: .
Maar zoals iemand hierboven al zei probeer een individueel examen, het is wel dubbel zo duur (60 euro), maar wel beter voor als he zenuwen hebt enzo.
Suc6!!!
Glimlachje
28-08-2004, 15:29
Ik moet hem ook nog halen, is echt balen zeg!!! Ben al een keer gezakt!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.