Bekijk originele versie : ...Wat doe je als je het gevoel hebt dat er iemand achter je partner aanzit?...
SweetRose
26-08-2004, 22:22
Geldt voor zowel de mannelijke als de vrouwelijke leden.
Je wilt je partner er wel over aanspreken, maar je wilt niet dat hij/zij boos wordt omdat ie anders gaat denken dat je hem/haar wantrouwt.
lhouceimagirl1
26-08-2004, 22:29
ik zal tog met hem over hebben,
je gaat tog ook niet met dat rot gevoel rondlopen??
maar wat zou de reden zijn dat je die gevoel hebt dan?
heb je wat vermoeden?
ik zou da meisje aanpakken
:bril: een linkse en een rechtse da kan ze krijgen
sexywoman
26-08-2004, 22:32
ik denk niet dat ik iets zou zeggen, als ik een relatie zou hebben dan zou ik hem ook volledig moeten vertrouwen en dan zou het ook niks uitmaken of iemand achter hem aanzit of niet want hij is toch van mij, en als hij echt van mij houd dan zou het ook niks hoeven uitmaken...
SweetRose
26-08-2004, 22:34
Even voor de duidelijkheid. Met partner bedoel ik dus je 'man'/'vrouw' en niet vriendje of vriendinnetje.
lhouceimagirl1
26-08-2004, 22:37
ik vroeg wat sweetrose?....
hoe kom je dan erbij?
SweetRose
26-08-2004, 22:39
Origineel gepost door lhouceimagirl1
ik vroeg wat sweetrose?....
hoe kom je dan erbij?
NOu ik vroeg het me gewoon af hoor. Ik vroeg me af wat een ander in die situatie zou doen.
zit je dan in die situatie
ik zou da met die vrouw bespreken
als dat je man is
zou hij niet vel verkeerds doen emt dei rvouw
want een relatie is gebaseerd op vertrouwen
toch?
lhouceimagirl1
26-08-2004, 22:42
Origineel gepost door SweetRose
NOu ik vroeg het me gewoon af hoor. Ik vroeg me af wat een ander in die situatie zou doen.
oow ok,
maar ik zou het tog wel met mijn man willen bespreken als me iets dwars zit.
sexywoman
26-08-2004, 22:43
Je man vertrouw je toch, en als hij echt van jou houdt dan zou het toch niks hoeven uitmaken, die vrouw die achter mijn man aan zou zitten zou ik gewoon uitlachen, hij is toch van mij..........
lhouceimagirl1
26-08-2004, 22:45
Origineel gepost door mazhar
zit je dan in die situatie
ik zou da met die vrouw bespreken
als dat je man is
zou hij niet vel verkeerds doen emt dei rvouw
want een relatie is gebaseerd op vertrouwen
toch?
ik zou het juist niet met de vrouw bespreken, want dan gaat zij denken van jah ze vertrouwen elkaar niet enzo.
ik vind dat je zo iets beter tussen jullie twee bespreekt
das een feit hoceimeirl
je hebt gelijk l:zwaai:
lhouceimagirl1
26-08-2004, 22:53
Origineel gepost door mazhar
das een feit hoceimeirl
je hebt gelijk l:zwaai:
ok skat
:zwaai:
maroclove1
27-08-2004, 11:00
Dames als je man echt van jullie houdt zou het niets hoeven uitmaken ookal zat heel marokko bv achter hem aan who care's jij je weet dat hij van jou is en met jou zijn leven deelt, maar als die meisjes iirtant worden ewa ja dan moet je natturlijk wel effe een paar hoeken uitdelen , maar Dames een ding vergeet dat niet er wordt door mannen en bepaalde vrouwen toch altijd gekeken naar elkaar , ik zeg niet dat dat goed is maar als je dat door heb dat je man naar andere kijkt , ewa zeg dan tegen hem buiten honger krijgen thuis eten zkt begrijpt hij dat wel Boessa voor allee lady's
maroclove1
27-08-2004, 11:02
weet iemand hoe je je plaatje kan verranderen is een beetje jongens achtig vindt ik alvats bedankt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.