Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrijwilligers gezocht voor een jongeren community..

R.H.
22-09-2010, 01:33

Beste, Helaas heb ik heel weinig tijd om me eigen site te beheren.. Dus daarom ben ik opzoek naar Mensen die graag willen mee helpen en de jongeren blij maken wat we te bieden hebben op het web.. Het gaat om een jongeren community die ik heb gestart in begin jaar 2010.. Momenteel draait het best goed.. maar het kan altijd beter.. Ik ben opzoek naar mensen boven de 18 die het erg leuk vinden om een website te beheren en daarbij ook ideetjes bedenken voor een verbetering.. En graag heb ik mensen die normaal ABN kunnen.. Vind je het leuk om een website te beheren en daarbij ook nog ideetjes te bedenken.. PM me dan voor interesse.. MvG, Redouan

Dottig_rancune
22-09-2010, 21:05
Om welke site gaat het?

R.H.
22-09-2010, 21:09
Om welke site gaat het? ik heb je gepmt..

Boogie_
23-09-2010, 10:30
ik zou ook graag een link van die site willen ontvangen.

majdouline83
23-09-2010, 10:55

naam van de site a u b

R.H.
23-09-2010, 15:42
ik zou ook graag een link van die site willen ontvangen. naam van de site a u b Ik heb jullie beiden gepmt.. MvG, Redouan

Zikos
23-09-2010, 16:17
Beste, Helaas heb ik heel weinig tijd om me eigen site te beheren.. Dus daarom ben ik opzoek naar Mensen die graag willen mee helpen en de jongeren blij maken wat we te bieden hebben op het web.. Het gaat om een jongeren community die ik heb gestart in begin jaar 2010.. Momenteel draait het best goed.. maar het kan altijd beter.. Ik ben opzoek naar mensen boven de 18 die het erg leuk vinden om een website te beheren en daarbij ook ideetjes bedenken voor een verbetering.. En graag heb ik mensen die normaal ABN kunnen.. Vind je het leuk om een website te beheren en daarbij ook nog ideetjes te bedenken.. PM me dan voor interesse.. MvG, Redouan Vraagje: wat is NIET normaal abn??

R.H.
23-09-2010, 16:21
Vraagje: wat is NIET normaal abn?? hahahah Der is Slecht ABN.. mensen die veel spelfouten maken.. Der is ook Normaal ABN.. die wel foutjes maken maar opzich niet erg zijn.. en der is Goed ABN.. mensen die bijna geen fouten maken.. Snap je wat ik bedoel ?

Zikos
23-09-2010, 16:24
hahahah Der is Slecht ABN.. mensen die veel spelfouten maken.. Der is ook Normaal ABN.. die wel foutjes maken maar opzich niet erg zijn.. en der is Goed ABN.. mensen die bijna geen fouten maken.. Snap je wat ik bedoel ? LOL abn is gewoon abn ALGEMEEN beschaafd Nederlands. Of het is een ja of een nee. Een paar foutjes en het is geen abn meer. Snap je wat IK bedoel :p

R.H.
23-09-2010, 16:27
LOL abn is gewoon abn ALGEMEEN beschaafd Nederlands. Of het is een ja of een nee. Een paar foutjes en het is geen abn meer. Snap je wat IK bedoel :p Ik snap het broeder.. maar daar kan je wel goed, normaal en slecht voor zijn..