Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn haar brokkelt af

mientje007
26-08-2004, 21:16

salaam beste mensen had ff een vraagje met heel veeel spoed, heb laatst bij de surinamer een pot haar stijler gekocht zogenoemd REVLON, Nou dat beloofde een hele hoop goede dingetjes. nou heb ik het vandaag gebruikt op de juiste manier. en weet je wat ik er aan heb over gehouden. brokkel haar, haaruitval, en een kroeskop maar zijn er dus mensne die dit ook hebben meegemaakt en die een tegegif weten voor dit haardodende spul. please zo snel mogelijk ben echt hopeloos. en mijn zus ook ;)

dounaya22
26-08-2004, 21:29
sallaam oe allaikoem mientje007 ik denk dat je het beste terug kunt gaan naar die zaak waar je het gekocht hebt. ik ken toevallig iemand die het zelfde is overkomen. en die heeft henna en h'b soeda gebruikt. olijf olie is op zich ook een goed middel om van het kroes haar af te komen. ik zou zeggen, hou het voortaan op de marokkaanse haarmiddelen, ik wens je heel veel succes en sbar toe, want ik kan me voorstellen dat dit heel vervelend voor je moet zijn. ik hoop dat jij en je zus eruit komen. (al begrijp ik niet wat je zus er mee te maken heeft)

chebba_B
26-08-2004, 21:54
hoi schat,...ik heb t zelfde meegemaakt. Alleen heb ik het bij de kappeer laten doen! Wel bij n marokkaanse kapster. Nu heb ik allemaal halve plukken uit me haar. Het enige wat ik nu kan doen is me haar in n knot doen en wachten totdat het weer aangroeit. Ik wens je alsnog succes!

mientje007
26-08-2004, 22:14
Origineel gepost door dounaya22 sallaam oe allaikoem mientje007 ik denk dat je het beste terug kunt gaan naar die zaak waar je het gekocht hebt. ik ken toevallig iemand die het zelfde is overkomen. en die heeft henna en h'b soeda gebruikt. olijf olie is op zich ook een goed middel om van het kroes haar af te komen. ik zou zeggen, hou het voortaan op de marokkaanse haarmiddelen, ik wens je heel veel succes en sbar toe, want ik kan me voorstellen dat dit heel vervelend voor je moet zijn. ik hoop dat jij en je zus eruit komen. (al begrijp ik niet wat je zus er mee te maken heeft) wa alaikoem slaam dounya22 nou als eerst bedankt voor je tip. het is echt erg, ik voel me echt gebroken. en je vroeg ook wat mijn zus er mee heeft te maken, nou dat is het volgende. in de eerste instantie heeft ze me gedwongen om t te kopen en heeft het met heel veel te pushen in mijn haar gesmeerd, vervolgens toen ik die uitval kreeg moest ze er echt kei en kei hard om lachen. maar ik neem het er dan ook niet kwalijk, ze heeft zelf het gevoel gehad dat ik altijd knapper ben. en ik denk dta het een slinkse manier van haar was om daar een eind aan te maken. maar ja moge allah haar op het goede pas leiden alah oema amien. wa salaam moe alikoem

mientje007
26-08-2004, 22:19

Origineel gepost door chebba_B hoi schat,...ik heb t zelfde meegemaakt. Alleen heb ik het bij de kappeer laten doen! Wel bij n marokkaanse kapster. Nu heb ik allemaal halve plukken uit me haar. Het enige wat ik nu kan doen is me haar in n knot doen en wachten totdat het weer aangroeit. Ik wens je alsnog succes! salaam meid, thanx voor je snelle reactie maar ik ben bang dat ik haaruitval krijg vanuit mijn hoofd huid. want dan is t einde echt ver zoek. wallah ik miss mijn volle bos haar, nadat dit is opgelost wil ik noooit maar dan ook echt nooit meer lang stijl haar. krullen zijn ook heel mooi. he maar wanner heb jij dat meegemaakt, en hoelang duurd het herstel kus mia

dounaya22
26-08-2004, 22:27
Origineel gepost door mientje007 wa alaikoem slaam dounya22 nou als eerst bedankt voor je tip. het is echt erg, ik voel me echt gebroken. en je vroeg ook wat mijn zus er mee heeft te maken, nou dat is het volgende. in de eerste instantie heeft ze me gedwongen om t te kopen en heeft het met heel veel te pushen in mijn haar gesmeerd, vervolgens toen ik die uitval kreeg moest ze er echt kei en kei hard om lachen. maar ik neem het er dan ook niet kwalijk, ze heeft zelf het gevoel gehad dat ik altijd knapper ben. en ik denk dta het een slinkse manier van haar was om daar een eind aan te maken. maar ja moge allah haar op het goede pas leiden alah oema amien. wa salaam moe alikoem beste mientje 007 ik vind het wel heel laag van je dat jij je zus zo afschildert, ik begrijp best dat je verdrietig bent om je haar. maar om je zus nou meteen hier als kreng te beschrijven vind ik nou ook niet bepaald klasse hebben. maar goed , ieder zijn meug zal ik maar zeggen. ik zou mijn zus dus noooit zo te kijk zetten. ook niet op het internet waar men elkaar niet persoonlijk kent. daarvoor hou ik te veel van haar en zij ook van mij. maar ja zo zijn wij nou eenmaal opgevoed. ik hoop insha allah voor jullie dat het beetje zusterliefde dat jullie voor elkaar koesteren ooit nog groeit. net zoals bij mij en mijn allerliefste zus. en moge allah jullie beide op het goede weg leiden insha allah. met vriendelijke groet, een zuster

MissGangsta
26-08-2004, 22:35
Origineel gepost door dounaya22 beste mientje 007 ik vind het wel heel laag van je dat jij je zus zo afschildert, ik begrijp best dat je verdrietig bent om je haar. maar om je zus nou meteen hier als kreng te beschrijven vind ik nou ook niet bepaald klasse hebben. maar goed , ieder zijn meug zal ik maar zeggen. ik zou mijn zus dus noooit zo te kijk zetten. ook niet op het internet waar men elkaar niet persoonlijk kent. daarvoor hou ik te veel van haar en zij ook van mij. maar ja zo zijn wij nou eenmaal opgevoed. ik hoop insha allah voor jullie dat het beetje zusterliefde dat jullie voor elkaar koesteren ooit nog groeit. net zoals bij mij en mijn allerliefste zus. en moge allah jullie beide op het goede weg leiden insha allah. met vriendelijke groet, een zuster Juist ;)

soumaya613
26-08-2004, 23:05
Origineel gepost door mientje007 wa alaikoem slaam dounya22 nou als eerst bedankt voor je tip. het is echt erg, ik voel me echt gebroken. en je vroeg ook wat mijn zus er mee heeft te maken, nou dat is het volgende. in de eerste instantie heeft ze me gedwongen om t te kopen en heeft het met heel veel te pushen in mijn haar gesmeerd, vervolgens toen ik die uitval kreeg moest ze er echt kei en kei hard om lachen. maar ik neem het er dan ook niet kwalijk, ze heeft zelf het gevoel gehad dat ik altijd knapper ben. en ik denk dta het een slinkse manier van haar was om daar een eind aan te maken. maar ja moge allah haar op het goede pas leiden alah oema amien. wa salaam moe alikoem ik ben het echt helemaal met jou eens

dounaya22
26-08-2004, 23:18
beste mientje007 en soumaya 613, ik weet niet wat jullie van elkaar zijn, maar ik vind het wel heel erg toevallig dat jullie beiden mij een pm sturen met dreigende teksten. jullie zijn gewoon zielig, als je een probleem hebt zeg het dan in mijn gezicht( ik zie dat jullie ook uit den haag komen) laat me raden SCHILDERSWIJK!!!! het kan haast niet missen. maar goed nogmaals gedraag jullie even naar je leeftijd. want wat julie doen is echt triest. vooral jij SOUMAYA613!!

soumaya613
26-08-2004, 23:34
Origineel gepost door dounaya22 beste mientje007 en soumaya 613, ik weet niet wat jullie van elkaar zijn, maar ik vind het wel heel erg toevallig dat jullie beiden mij een pm sturen met dreigende teksten. jullie zijn gewoon zielig, als je een probleem hebt zeg het dan in mijn gezicht( ik zie dat jullie ook uit den haag komen) laat me raden SCHILDERSWIJK!!!! het kan haast niet missen. maar goed nogmaals gedraag jullie even naar je leeftijd. want wat julie doen is echt triest. vooral jij SOUMAYA613!! wat ik en mientje007 van elkaar zijn zijn zusters in de islam. de reden dat ik jou dat pmtje stuurde was een reactie op jou pm. mientje007 zal wel de zelfde reden hebben als ik. en JA ik woon in de schilderswijk heb je soms iets tegen schilderswijkerssss ik wens geen idiote berichtjes meer van je te krijgen. -x- soumaya wa salamoe alaikoem

dounaya22
26-08-2004, 23:39
ZOALS JIJ WENST SOUMAYA613 IK HEB GEEN ZIN IN RUZIE.(EN AL HELEMAAL NIET MET EEN SCHILDERSWIJKER) LATEN WIJ DAN AFSPREKEN DAT WIJ NIET MEER OP ELKAAR REAGEREN. WA SALLAAM OE ALLAIKOEM WARAHMATOELAH..... DOUNAYA22

soumaya613
26-08-2004, 23:40
afgeshproke

Ainhamra
27-08-2004, 17:03
salaam moe alaikoem, zuster dounya22, ik vindt het belachlijkhoe jij op zuster m.ientje007 reageert. hallo ik ben thuis ook opgevoed met normen en waarden, en respect voor de zussen onderling is bij ons ook een pre, maar sorry hoor als min zus er voor zorgt dat ik haaruitval krijg dan moet je niet verwachten dat ik haar nog eens ga dekken, ik vind de manier waarop zuster mientje007 het heeft opgelost heel netjes. ik bedoel maar hoor. wa salaam moe alaikoem (EEN SCHILDERSWIJKER)