Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Christenen houden pro-Israël bijeenkomst

Pagina's : [1] 2

Raihana
26-08-2004, 21:14

Komende woensdag wordt in de Veluwehal in Barneveld een grote pro-Israël manifestatie gehouden, die georganiseerd wordt door bijna 30 christelijke organisaties. Het thema luidt: 'Israël zal veilig wonen'. De bijeenkomst is bedoeld om steun te betuigen aan de zelfverdedigingsmaatregelen die Israël neemt. Daartoe behoort ook de omstreden veiligheidsmuur. Volgens de organisaties heeft Israël recht op een eigen staat, maar is dit recht altijd ontkend door de omringende Arabische landen. "Veiligheid in de wereld wordt pas gerealiseerd als Israël veilig woont''. De organisatoren vinden ook dat Israël 'omwille van de veiligheid nodig is in de betwiste gebieden'. De samenwerkende christelijke organisaties wijzen er op dat Israël en het joodse volk de laatste decennia gebukt gaan onder toenemend terrorisme, antisemitisme en een dubbele moraal bij de beoordeling van de zelfverdedigingsacties van de staat Israël. Tijdens de manifestatie zullen onder meer CIDI-voorzitter Ronny Naftaniël en ChristenUnie-fractieleider André Rouvoet spreken.

Raihana
26-08-2004, 21:16
De bijeenkomst is bedoeld om steun te betuigen aan de zelfverdedigingsmaatregelen die Israël neemt. Daartoe behoort ook de omstreden veiligheidsmuur. Ach gut wat lief.. :rolleyes:

Deliana
26-08-2004, 21:23
Ach de moslims doen een dagje six flags, ook leuk toch. :D

a3ir
26-08-2004, 21:49
Origineel gepost door Deliana Ach de moslims doen een dagje six flags, ook leuk toch. :D Das wel een heel groot verschil Sixflags en een pro israel bijeen komst. Ik zie de christenen da niet snel doen voor de moslims. Al woorden ze in duizenden vermoord. Op Greta nadan,maar ze is ook geen Christen :D

Deliana
26-08-2004, 21:52

ach, ik denk dat de christenen een band voelen met Joden. Net zoals veel moslims hier een band voelen met Palestijnen.

a3ir
26-08-2004, 22:01
Origineel gepost door Deliana ach, ik denk dat de christenen een band voelen met Joden. Net zoals veel moslims hier een band voelen met Palestijnen. Palastijnen zijn moslims Joden zijn toch geen christenen. PS. snap wat je bedoelt ;)

Perez
26-08-2004, 23:05
Origineel gepost door a3ir Das wel een heel groot verschil Sixflags en een pro israel bijeen komst. Ik zie de christenen da niet snel doen voor de moslims. Al woorden ze in duizenden vermoord. Op Greta nadan,maar ze is ook geen Christen :D Oho, de christenen hadden een heel jongerenkamp georganiseerd voor christenen en moslims samen! Van stiching Gave was dat. Deze zomer nog. Er waren alleen bijna geen aanmeldingen. --> Niet klagen dus ;) En je moet niet zeggen dat de christenen niet voor de moslims opkomen. Want dat is gewoon niet waar. Ik kan je verschillende voorbeelden geven van hulp die de christenen in mijn omgeving hebben gegeven of georganiseerd voor moslims. Wat betreft de pro-israël houding van vele christenen daar irriteer ik me ook vaak aan. 'k Heb al ellendig veel discussies daarover gevoerd. En met sommigen praat ik er gewoon niet meer over, omdat over dat onderwerp gewoon niet te praten valt. Sommigen lijken inderdaad de fouten van de Israëli's niet te willen zien. Israël ligt gewoon gevoelig voor de christenen, omdat zij het volk en het land van de Bijbel zijn. Maar ik vind dat geen excuus om de foute handelswijze van de israëli's over het hoofd te zien.

Amazoelloe
26-08-2004, 23:20
Origineel gepost door Perez Israël ligt gewoon gevoelig voor de christenen, omdat zij het volk en het land van de Bijbel zijn. Maar ik vind dat geen excuus om de foute handelswijze van de israëli's over het hoofd te zien. Dat zionistsch kankergezwel ligt dus gevoelig voor de Christenen. Hopelijk bedoel je daar de Europese Christenen die nogal een serieus geheugenverlies lijken te hebben en hun eigen smerige archieven vermijden als de pest. Als die Christenen dan toch zo een hoge dunk hebben van dat kankergezwel, mogen ze hen gerust een lap grond geven in Dietscherland en Deutschland of op de grens ervan. De Klaagmuur zal wel gratis overgebracht worden. Dat doen we natuurlijk niet. We gaan toch geen kankergezwel in ons eigen lichaam planten. Neeeeee, we ontwikkelen het enkel in ons laboratorium en planten het in een ander lichaam. Moge die Christenen waarover je het had Balzakkanker en Kutkanker krijgen.

Amazoelloe
27-08-2004, 22:38
Origineel gepost door Deliana ach, ik denk dat de christenen een band voelen met Joden. Net zoals veel moslims hier een band voelen met Palestijnen. Je praat onzin want 30% van de Palestijnen is zelf Christen. Zeg liever dat de Dietschers als uitvinders van de Apartheid meer affiniteit hebben met het apartheidsprogramma van de Zionisten. Dat spreekt hen meer aan.

Amazoelloe
27-08-2004, 23:17
Origineel gepost door totheloo Bemoei je toch eens met je eigen zaken! Heb ik een gevoelige snaar geraakt beste schijtpot? Origineel gepost door totheloo Altijd grote bekken, als andere mensen landen steunen, waar moslims een hekel aan schijnen te hebben! Je bedoet als Apartheidsminnende Dietschers een mars organiseren voor de Apartheid in het zionistisch Kankergezwel. Origineel gepost door totheloo Maar jullie eigen landen zijn gewoon een grote puinhoop! Hoe zou dat komen Schijtpotje? Origineel gepost door totheloo Bemoei je daar eens mee! Dat heeft ene Mehdi Ben Barka geprobeerd in de jaren zestig. Zijn lijk is nooit teruggevonden dankzij o.m. jouw favoriete club Mossad. Origineel gepost door totheloo En kom niet aan met jullie gehuil over "kolonisme, zionisme en imperialisme zijn de schuld". Er is een gevoelige snaar geraakt bij het schijtpotje. Origineel gepost door totheloo Altijd maar zeiken over anderen, dat is de oorzaak van de ingestorte Arabisch.Isl wereld! Door te zeiken? Wat een intelligent schijtpotje ben je toch. Origineel gepost door totheloo Zodra er geen arabieren zijn valt het weer mee, zie Maleisie! Vinden de Maleisiers opeens genade in jouw ogen Schijtpot? Nochtans schreewden een aantal maanden geleden al wie zich zionist kan noemen de longen van het lijf om een aantal uitspraken van de Maleisische premier. Een aantal zaken beginnen stilaan duidelijker te worden. Zeg eens beste Schijtpot, het is net of die demonstratie jou de gelegenheid geeft om je onder de mensen te begeven. Ben je één van die levende lijken die enkel buitenshuis komen om "APARTHEID EN KANKERGEZWELLEN" te schreeuwen om daarna een heel jaar ondergedoken leven achter je pc en je huisaltaar?

Perez
28-08-2004, 09:29
Achmed, waarom neem je dat scheldwoord van Amazoelloe over? Verlaag je a.u.b. niet tot zijn scheldtaktiek? Zou ik jammer vinden. Totheloo, bemoei je toch eens met eigen zaken??? Dat doe jij toch ook niet???? Altijd maar zeiken over anderen?? Dat doe jij toch ook??? Waarom altijd zo negatief??? Denk je nu echt dat christenen in hun doen en laten beter zijn dan moslims? Denk je nu echt dat nederlanders beter zijn dan arabieren? Alles wat je over moslims of arabieren zegt is negatief. Waarom?

Pagina's : [1] 2