Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jouw karakter

Pagina's : [1] 2

just_najat
17-12-2002, 16:50

nou mensen, barst maar los. hoe zit jij in elkaar, met andere woorden hoe is jouw karakter. ben je heel druk of juist rustig, altijd in voor een geintje of altijd serieus....etc. en hoe zien andere mensen jou vooral. en ben je hier op marokko.nl anders dan in het dagelijks leven.

kaasvaak
17-12-2002, 19:38
in mijn vrije tijd kan ik heel impulsief zijn: ik woonde indertijd in een studentenflat, ik vond het belangrijk mijn spullen schoon te houden en waste iedere avond braaf mijn gebruikte servies e.d. af. op een avond wilde ik kip gaan bakken en zag mijn pan niet staan, iemand had hem op de plank boven het aanrecht neergezet. ik strekte mij uit om hem te pakken en er viel een plens water over me heen. ik voelde me zwaar geboobytrapt en flikkkerde alle pannen en borden die in de keuken stonden over het balkon. toen bedacht ik me opeens, oh ja, die pan had ik daar zelf neergezet om even uit te weken. als ik nu zwaar impulsief iets wil slopen of in die richting zegt een goede vriend van mij altijd: 'jonge, gooi nou niet meteen de pannen uit het raam!' ik kan ook erg onrustig zijn en zoek graag gezelschap bij vrienden of familie (ik word gek als ik de hele dag in mijn eentje door moet brengen). op mijn werk ben ik rustig, probeer situaties eerst te overdenken, voordat ik ingrijp of besluiten neem. ik ben dan ook onderzoekend ingesteld, ik probeer na te gaan of dingen die worden gezegd wel echt kloppen (vooral klachten ga ik na). ik ben over het algemeen ook eerlijk en geef duidelijk aan wat ik vind en waar mijn grenzen liggen. eigenlijk ben ik bij verschillende mensen zelf ook een verschillend mens (in het big brother huis hadden ze me weggestemd omdat: hij is zichzelf niet).

Nounousa
17-12-2002, 19:40
mezelf, dat ben ik altijd

EMIEN
17-12-2002, 19:46
BEN WIE IK BEN EN WIE IK ZAL ZIJN BEN DE ENIGE DIE IK KEN MET DIT REFREIN VAN HET LIED VAN MN LEVEN

nour_el_3oejoen
17-12-2002, 19:47

ik, ja.... ik ben niet zo'n moeilijk mens ( ten minste dat denk ik) ik vind mezelf wat drukjes en ik ben over het algemeen wel in voor een geintje, maar waar ik echt gek van kan worden ( komt me de laatste tijd jammer genoeg vaak voor) als iemand tegen je zit te liegen terwijl je het doorhebt!!!! je weet toch de hele dag door van die leugentjes waarvan je moet kotsen!!! ik word daar echt :boos: van!!! maar ja ik probeer me in te houden, en ik hoop daar geen last van te hebben......ik zie dat ik afdwaal :) , nou ik kap er maar mee... oh ja ik ben overal hetzelfde, namelijk mezelf :D xxxnour :zwaai:

gooja
17-12-2002, 20:03
je noemt mensen leugenaars, maar je staat nu zelf ook keihard te liegen! hahahaha............ nee joh meid, je bent echt de ALLERLIEFSTE die ik ken............. by the way..moet je niet aan je huiswerk? of ga je morgen weer slapen tijdens college? ma3a salama, je steun en toeverlaat in goede en slechte tijden ;) :Iluvu: :Iluvu:

didi_1
17-12-2002, 20:04
Ik ben MAROKKAAN dat zegt genoeg :D

nour_el_3oejoen
17-12-2002, 20:05
he gooja!!! lees u mail!!!!! ;)

SamiaGirl
17-12-2002, 20:06
Ik ben Ik verder ben ik marokkaans dus hou ik me aan de "gedragsregels" van een marokkaan :stout:

nour_el_3oejoen
17-12-2002, 20:07
Origineel gepost door gooja je noemt mensen leugenaars, maar je staat nu zelf ook keihard te liegen! hahahaha............ nee joh meid, je bent echt de ALLERLIEFSTE die ik ken............. by the way..moet je niet aan je huiswerk? of ga je morgen weer slapen tijdens college? ma3a salama, je steun en toeverlaat in goede en slechte tijden ;) :Iluvu: :Iluvu: he laat me niet huilen!!!! :huil: you know I'm innocent!!!!!!! enne ik lieg nooit!!!!! :boos: xxxnour ;) :zwaai:

naoual_tangawia
17-12-2002, 20:09
Ik ben echt HYPERACTIEF!!!Ben heel druk......en iedereen vraagt zich altijd af waar ik de energie vandaan haal :confused: En natuurlijk heel spontaan ik praat tegen iedereen die ook maar wat wil horen....ahahaha En ik ben af en toe ongeduldig, maar dat word steeds minder....

just_najat
17-12-2002, 20:29
Origineel gepost door kaasvaak eigenlijk ben ik bij verschillende mensen zelf ook een verschillend mens (in het big brother huis hadden ze me weggestemd omdat: hij is zichzelf niet). dat heb ik nou ook een beetje. ik gedraag me af en toe naar de omstandigheden. bij 'close friends' gedraag ik me anders dan bij klasgenoten. en bij klasgenoten en op mijn werk gedraag ik me weer anders dan thuis...

just_najat
17-12-2002, 20:32
Origineel gepost door nour_el_3oejoen ..., maar waar ik echt gek van kan worden ( komt me de laatste tijd jammer genoeg vaak voor) als iemand tegen je zit te liegen terwijl je het doorhebt!!!! je weet toch de hele dag door van die leugentjes waarvan je moet kotsen!!! ik word daar echt :boos: van!!! maar ja ik probeer me in te houden, en ik hoop daar geen last van te hebben...... xxxnour :zwaai: daar heb ik dus ook een hekel aan. ik had een klasgenoot en die moest gewoon altijd beter zijn dan de rest. als je bijvoorbeeld zei: ik heb deze ring voor 100 euro, dan moet zij gewoon de dag erna wel zeggen dat zij een ring heeft voor 150 euro (terwijl die ring een week eerder bij wijze van spreke nog 50 euro was)... in het begin kon ik me daar echt aan irriteren, maar op een gegeven moment zijn we haar gewoon gaan negeren en gingen we nergens op in....

nour_el_3oejoen
17-12-2002, 20:42
Origineel gepost door just_najat daar heb ik dus ook een hekel aan. ik had een klasgenoot en die moest gewoon altijd beter zijn dan de rest. als je bijvoorbeeld zei: ik heb deze ring voor 100 euro, dan moet zij gewoon de dag erna wel zeggen dat zij een ring heeft voor 150 euro (terwijl die ring een week eerder bij wijze van spreke nog 50 euro was)... in het begin kon ik me daar echt aan irriteren, maar op een gegeven moment zijn we haar gewoon gaan negeren en gingen we nergens op in.... das een goed plan!! :D negeren die handel!!!! ik word er inderdaad gek van, maar zoals je zei ik zal gewoon proberen diegene te ontwijken!! xxxnour :zwaai:

jimpie
17-12-2002, 20:51

Ik ben, vind ik zelf en veel anderen, rustig.Ik luister naar iemand dan dat ik wat zelf vertel.Verder ben ik iemand die zich heel snel kwetsbaar opstelt.Ik ben heel onzeker over wat ik allemaal kan(ik heb zo vaak ervaren dat die onzekerheid nergens voor nodig is).Ik ben heel gevoelig voor slecht nieuws(het kan mijn dag verpesten). Ik ben ook iemand die graag anderen wil helpen ook is dat soms ten koste van mezelf.Ik ben ook niet iemand die makkelijk contacten kan leggen.Ik heb liever niet veel mensen om me heen.Want anders kan ik mezelf te veel op de achtergrond houden.

Pagina's : [1] 2