Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie heeft er zin in???

Pagina's : [1] 2

MocroChick
17-12-2002, 16:39

wie heeft er zin in een koude douche???

AdamX
17-12-2002, 16:49
Origineel gepost door MocroChick wie heeft er zin in een koude douche??? wel samen met jou , anders daalt m'n temperatuur naar beneden

FaDiKa
17-12-2002, 16:49
Origineel gepost door MocroChick wie heeft er zin in een koude douche??? Het zou me niks verbazen als lela_kinky of kinky_boy ook nog onder de naam MocroChick zat, meestal komt zij/hij met deze vreemde topics.... :rolleyes:

AdamX
17-12-2002, 16:50
Origineel gepost door FaDiKa Het zou me niks verbazen als lela_kinky of kinky_boy ook nog onder de naam MocroChick zat, meestal komt zij/hij met deze vreemde topics.... :rolleyes: je gaat me niet vertellen dat hte een jongen is, dan neem ik nu m'n woorden terug, alatief

Overspel
17-12-2002, 16:51

Origineel gepost door MocroChick wie heeft er zin in een koude douche??? Pffffff...... effe afkoelen, ik dacht zin in een Wip..

FaDiKa
17-12-2002, 16:54
Origineel gepost door AdamX je gaat me niet vertellen dat hte een jongen is, dan neem ik nu m'n woorden terug, alatief Wahahahahahahahaha, ik zeg alleen het zou me niet verbazen als hij/zij het was geweest!! Hahahahahahahaha, wallah je hebt me echt laten lachen :giechel:

AdamX
17-12-2002, 16:59
Origineel gepost door FaDiKa Wahahahahahahahaha, ik zeg alleen het zou me niet verbazen als hij/zij het was geweest!! Hahahahahahahaha, wallah je hebt me echt laten lachen :giechel: :D :D :D :D :D begin de dag met een dansje begin de dag met een lachje want wie vroilijk in de ochtend kijkt die lacht de heel dag ja ja die lacht de heeeeel dag :) :zwaai:

MocroChick
19-12-2002, 16:01
Ey AdamX als je me naam verstaat ga je niet twijfelen of ik een jongen of een meisje bent tenzij je mensen snel geloofd...bijvoorbeeld je ziet iets roods en iemand gaat je zeggen nee dat is blauw en je geloofd het!! haha is cool jongen als je zin in een koude douche hebt regelen we die toch?? :p waarom denken jullie dat ik met deze onderwerp ben gekomen...omdat het buiten koud is en er valt nix te doen!!:giechel:

SamiaGirl
19-12-2002, 16:05
Hoe doelloos kan je zijn :stout: nou ik denk dat jij de nummer 1 plaats hebt veroverd met deze geweldige doellose topic :stout: :hoera:

SamiaGirl
19-12-2002, 16:06
maar antwoord op je vraag NEE heb het al koud genoeg wil wel een warme bad :stout: met veel badschuim hmmmm :D

MocroChick
19-12-2002, 16:12
Ain'`t it Funnyyyyy :giechel: ik kom met mijn eerste onderwerp en ben al op de eerste plaats :eek: niet verwacht hoor!!!

Abden_nour
19-12-2002, 16:31
mujaheed hahaahahahah haha wald al haram

MocroChick
19-12-2002, 16:32
1 2 3 ha ha ha!! komt er weer een sukkel met zijn opmerkingen!! jongen als je een beurt nodig heb van je hol maatjes zet je een advertentie zoals je het altijd doet!! maar ja...sukkeltjes als jou laat ik wel zeggen wat ie wil!! en kom hier niets typen want je verpest het hier!!!! :o ewa allah ihsalla3wan

Abden_nour
19-12-2002, 16:33
Mocrochick omdat je het witl horen ik heb zin in jou waga ben jen u blij

MocroChick
19-12-2002, 16:35

en waar slaat dat op?? denk je dat ik zo een antwoord verwacht ofzo???? weet je met zielige mensen (die doordenken)loopt niet te discuseren!! Maar ja :rolleyes: Beslama :zwaai:

Pagina's : [1] 2