Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Pernabol!!!!!!!

soussiab
26-08-2004, 20:37

hallo allemaal :zwaai: ik heb een vraag aan jullie: wie heeft ervaring met de pillen pernabol? je kan ze in marokko krijgen en je word er dikker van. of ken je iemand die ze lange tijd heeft gebruikt? want ik wil ze namelijk aanschaffen maar ik hoor van mensen dat die pillen eigenlijk hormonen zijn :eek: en dus heel slecht zijn en je kan er ziek van worden (zeggen mensen) Maar als iemand dus ervaring heeft met deze pillen of iemand die je kent wil diegene mij dan er wat meer over vertellen dankje :)

BintElmagreb
27-08-2004, 11:32
Waarom pas als je getrouwd bent? Je wordt er toch allen dik van? En die hormomen, welke zijn dat eigenlijk......? Wassalaam

abboura
27-08-2004, 11:34
maar!!!! waarom pillen uit marokko ~? er zijn toch genoeg hier , en je krijgt ook een beschrijving erbij van je dokter over wat de bijwerkingen zijn en alles .

soussiab
28-08-2004, 21:15
mensen ik heb hier niets aan ik wil gewoon weten of die pillen gevaarlijk zijn of niet :D :rolleyes:

sabrientje
28-08-2004, 21:24

check je pm :D

lil-icelady
29-08-2004, 13:17
Het is niet gevaarlijk. Je krijgt alleen ontzettend veel slaap en je wordt lui. Dus je moet ze op een zaterdag avond innemen dan kan je zondag de hele tijd uitslapen. Je hebt er trouwens ook een drankje van. groetjes lil-icelady

kwis
29-08-2004, 17:59
waarom zou jij de pil moeten slikken als je geen man heb. luister zoweerzo is de pil slecht je wordt er slom van altijd hoofdpijn je bloeding is niet meer normaal een paar druppels en dat is alles. je wordt er depresief van vaak huilen zo zo erg dat je aan zelf moord moet denken. en wanneer je eindelijk een man heb en je denk aan kinderen dan moet je vaak heel lang wachten en vaak krijg je mis kraam. dus laat je niet wij maken dat de pil goed is om dik te worden eet liever aardappelen met appelmoes yogort vla maar blijf wel gezond eten een vraag hoe veel weeg je en hoe lang ben je en hoe oud ben je meschien ben je heel maal niet mager maar het zit gewoon tussen je oren. reager aub ik ben wel beniewdt . beging niet aan troep

kwis
29-08-2004, 18:03
ojaa laat je schildklieren na kijken meschien werken die te snel.nog maals slik geen troep.

berkania_meid
26-09-2004, 16:15
Pernabol zijn toch eetlust pillen??...Of is het 'de pil' om niet zwanger te raken??

NoreJihan
11-05-2006, 20:01
http://www.aufeminin.com/__e6100-Difficile-de-grossir.html Is niet slecht voor het gezondheid en bevatten geen gevaarlijke stoffen!