Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Osama Bin Laden waarschuwt jeugd

LZN
26-08-2004, 18:42

Osama Bin laden waarschuwt jongeren tegen new age KABUL - Osama Bin laden waarschuwt de jongeren tegen alternatieve spirituele stromingen die God bijvoorbeeld als een kosmische energie voorstellen. De sha'itische kerkleider doet dat in een donderdag gepubliceerde boodschap met het oog op de sha'itische-wereldjongerendagen, volgend jaar augustus in Waalwijk. Bin Laden gebruikt het woord 'new age' niet, maar doelt onmiskenbaar op stromingen die onder die verzamelnaam vallen. "Het is gevaarlijk om vage voorstellingen van het heilige aan te hangen die God voorstellen als kosmische energie of op andere manieren die in strijd zijn met de sha'itische leer", aldus de boodschap. "Jongeren, bezwijk niet voor bedrieglijke illusies en vluchtige modes, die vaak een tragische spirituele leegte achterlaten!" maant Bin Laden. " Weersta de verleidingen van geld, de consumptiemaatschappij en het verborgen geweld dat de media vaak gebruiken." Een sha'itische krant publiceerde de boodschap al een jaar voor de Wereldjongerendagen in augustus 2005, zodat die in sha'itische verenigingen over de gehele wereld gesprekken tussen jongeren ter voorbereiding op het evenement kan stimuleren. Osama schrijft niets over zijn eventuele komst naar Waalwijk. Hij heeft de afgelopen edities van de tweejaarlijkse Wereldjongerendagen steeds bijgewoond..

Huey
26-08-2004, 18:46
Bin Laden is toch geen Shiiet of wel? Laat staan een Sha'it (whatever dat is). Volgens mij is hij een wahabist, correct me if I'm wrong. Ik trek de waarachtigheid van dit artikel dan ook in twijfel. Oftwel bullshit.

amused
26-08-2004, 19:17
Origineel gepost door Misjmisj Osama schrijft niets over zijn eventuele komst naar Waalwijk. Hij heeft de afgelopen edities van de tweejaarlijkse Wereldjongerendagen steeds bijgewoond. Heb 'm van het weekend nog wel gezien by Lowlands... ;)

Peej
26-08-2004, 22:31
Origineel gepost door Huey Bin Laden is toch geen Shiiet of wel? Laat staan een Sha'it (whatever dat is). Volgens mij is hij een wahabist, correct me if I'm wrong. Ik trek de waarachtigheid van dit artikel dan ook in twijfel. Oftwel bullshit. Ik zal je even helpen. Osama Bin Laden is een ..... ZWAAR gestoorde GEK.

selima17__1986
27-08-2004, 00:54

niettes... :moe:

selima17__1986
27-08-2004, 00:59
Tjah....:moe: