Bekijk originele versie : Al 19 jr last
AmathuAllah
26-08-2004, 17:22
A salaam Alikoem wa Ragmtoe Allah wa Baraktaoe,
Ik een zuster van 23 jr oud heeft sinds haar 4de jaar lang last van hevige buikpijn. Vroeger was het echt Wallahie(met de wil van Allah) zo erg, dat mijn moeder haast dacht dat ik dood ging. Sinds een paar jaar is het minder geworden(meer wel heving pijn) ik heb van alles geprobeeerd maar niets helpt, heb ik weet niet hoeveel artsen en ziekenhuizen gezien. En hebben niets gevonden.
Ik vroeg mij af of iemand dit ook heeft, en of je er iets aan gedaan hebt waardoor het is genezen???
De pijn is zo hevig, dat ik niet kan eten, staan of lopen. Alleen al het aanraken van mijn buik doet al zeer. Ik lig dan de hele dag(soms andere halfe dag) tot dat de pijn weggaat.
Wie o wie kent dit en heeft hier ook mee te maken gehad
Insha Allah hoor ik gauw.
A salaam Alikoem wa Ragmtoe Allah wa Baraktoe
miss_chaimae
26-08-2004, 17:53
Klinkt ernstig..:(
Het enigste wat ik helaas voor je kan doen is je beterschap wensen,en dat doe ik voor je met heel me hart!!
Allah ie shafiek meid..:blauwkus:
BintElmagreb
26-08-2004, 18:18
salaam ou 3alikom ougti elhabiba.
Het klinkt ernstig en wat ik je aan kan raden tegen die buikpijn is Za3tar. Het is een 3choub/ kruiden. Het is niet lekker, maar dat zal je niet boeien aangezien je van de pijn af wilt. Naast za3tar kun je ook louiza gebruiken, maar dat is minder effectief en lekkerder!
Bij za3tar is de kans zeer groot dat je gaat braken. Dus je hele maag wordt als het ware geleegd. Het heeft absoluut geen schadelijke effecten op je gezondheid. Als het niet baat, dan schaad het ook niet!
Wassalaam. En Allah iechafiek insha allah!
shakirabouss
26-08-2004, 22:49
je kan ook nafer koken en het water drinken...drink voor de zelerheid een stukje eetbare fasoug in melk op.
AmathuAllah
27-08-2004, 14:01
A salaam Alikoem wa Ragmtoe Allah wa Barakatoe
djazzakka Allahoe khyran dat jullie hebben gereageerd. macha Allah
shakirabouss wat is nafer :confused: ben niet zo goed in die namen(ben zelf berbers), sorry weet ook niet wat fasoug is??
BintElmagreb wat is Za3tar en 3choub?? Sorry dat ik die namen niet ken. En waar koop je al die dingen, heeft iemand het al geprobeer en wat was het resultaat???
Ought mereyem heb al zoveel onderzoeken laten doen, in nederland, spanje, marok, duitsland. Wallahie heb haast geen zin meer om onderzoeken te doen Al Ghier insha Allah. Maar bedankt Djazzakka Allahoe khyran voor je advies.
A salaam Alikoem wa Ragmtoe Allah wa barakatoe
BintElmagreb
27-08-2004, 15:22
Origineel gepost door AmathuAllah
A salaam Alikoem wa Ragmtoe Allah wa Barakatoe
djazzakka Allahoe khyran dat jullie hebben gereageerd. macha Allah
BintElmagreb wat is Za3tar en 3choub?? Sorry dat ik die namen niet ken. En waar koop je al die dingen, heeft iemand het al geprobeer en wat was het resultaat???
A salaam Alikoem wa Rahmtoe Allah wa barakatoe
3choub zijn kruiden. Het zijn plantaardige kruiden. In de beverwijk kun je ze kopen en ze vertellen je meteen hoe je het moet gebruiken!
Za3tar is een gedroogd blad dat ze gestampt hebben. het is groen van kleur en als je het in een kopje met water doet geeft het een gele 'thee'. Je moet die za3tar niet opdrinken maar opvangen in een zeep, waarna je de 'thee' kunt opdrinken! Zoals ik al zei kun je ervan overgeven, omdat het je hele maag reinigt.
Succes meid!
BintElmagreb
27-08-2004, 15:23
Als je bij mij in de buurt woonde, kon je langskomen en het ik het voor je gemaakt en je za3tar meegegeven om het zelf ook te doen thuis!
gair insha allah!
Wassalaam
Mysticalia
27-08-2004, 16:00
7apsouda. ik denk dat dit zwarte maanzaad is?
Het is een goede middel tegen alles. Profeet sas gebruikte het ook.
je kan dit koken in water en het water ervan drinken. Het is heel bitter.
Allah ishafek zuster :(
En sabr met deze pijn. :(
Morrocan_Rose
27-08-2004, 16:19
Salaam zuster,
Wat ook wel wil helpen is een lepeltje kaymoen (komijnpoeder) innemen met water. Ik had ook eens verschrikkelijke buikpijn, had alles geprobeerd en uiteindelijk kwam mn tante met deze oplossing...het heeft mij echt geholpen!
Ik wens je veel sbar toe en layechafik Inchallah!
Deze doe3a kan je opzeggen als je pijn hebt:
Plaats je hand op de plaats waar het pijn doet en zeg:
"In de naam van Allah (driemaal) : Ik zoek mijn toevlucht tot Allah en in Zijn macht tegen het kwaad van wat ik vind en waar tegen ik mij behoed."(zevenmaal)
Bismillah. A3oedoe billahi wa qoedratihi min sjari ma adjidoe wa oehadziroe"
Wa Salaam
shakirabouss
27-08-2004, 19:09
fasoug is van die spul tegen sihr je hebt de soort die ze in wierook doen en je hebt eetbare.en de eetbare moet je hebben. gewoon een klein korreltje in melk en opdrinken. En nafer heeft ook een nl benaming maar die moet ik wel ff opzoeken. zal het zsm doen en komijn kan ook helpen inderdaad( niet te veel)
AmathuAllah
27-08-2004, 19:51
Origineel gepost door BintElmagreb
Als je bij mij in de buurt woonde, kon je langskomen en het ik het voor je gemaakt en je za3tar meegegeven om het zelf ook te doen thuis!
gair insha allah!
Wassalaam
macha Allah Djazzakka Allahoe Khyran llieverd
de eerste ken ik wel ja maar dan helpt ook niet van mijn schoonmoeder gekregen Al Ghier insah Allah
Toch bedankt Oughtie fie dien
AmathuAllah
27-08-2004, 19:53
Origineel gepost door Morrocan_Rose
Salaam zuster,
Wat ook wel wil helpen is een lepeltje kaymoen (komijnpoeder) innemen met water. Ik had ook eens verschrikkelijke buikpijn, had alles geprobeerd en uiteindelijk kwam mn tante met deze oplossing...het heeft mij echt geholpen!
Ik wens je veel sbar toe en layechafik Inchallah!
Deze doe3a kan je opzeggen als je pijn hebt:
Plaats je hand op de plaats waar het pijn doet en zeg:
"In de naam van Allah (driemaal) : Ik zoek mijn toevlucht tot Allah en in Zijn macht tegen het kwaad van wat ik vind en waar tegen ik mij behoed."(zevenmaal)
Bismillah. A3oedoe billahi wa qoedratihi min sjari ma adjidoe wa oehadziroe"
Djazzakak Allahoe kyran lieverd. Dat zegt mijn man telkens als ik buikpijn heb :( Mijn geduldige man :Iluvu:
A salaam Alikoem
Wa Salaam
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.