Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Pijn en verdriet!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

Ajourino
17-12-2002, 15:26

Hallo allemaal! :zwaai: Ik zit echt met een heel groot probleem! Ik heb nu al anderhalf jaar een releatie met mijn vriend! Wat gebeurt er nu zijn ex vriendin neemt met hem contact op! Ze hebben een lange releatie samen gehad ze zijn zelfs verloofd geweest! Tussen mij en hem ging het heel goed. We hadden een perfecte releatie, onze families waren op de hoogte! En we hadden plannen om samen te trouwen van de week zelfs nog! En nu is ie helemaal in de war. En heeft hij tijd nodig! Ik wist dat dit zou gebeuren omdat ik het heb gehoord van een souwafa! (en niet alleen een maar meerdere) Die vertelde mij dat die ex van hem ons nooit met rust zou laten? En wat gebeurt er nu?Wat moet ik doen! Ik hou zoveel van hem! Hij is mijn eerste liefde!! :Iluvu: Liefs Ajourino :zwaai:

Itsjustme
17-12-2002, 15:30
ben je naar een souwafa gegaan??????? dat is iets heel slechts wat je doet meid ik meen het het is haram anywayzz ik zou zeggen heb geduld en als jullie echt voor mekaar bestemd zijn dan zal niks tussen jullie komen laat m alleen merken dat je echt van m houd en dat ie echt alles voor je is en als het wederzijds dan kiest ie voor jou toch mohim succes en wees geduldig ciaaoo

miss_mariam17
17-12-2002, 15:31
hey meid! ik zal er voor vechten als je echt van hem houd moet je hem niet laten gaan hij is van jou en zorg dat hij van jou blijft. en als hij echt van jou houd dan zal hij voor jou kiezen bewijs hem dat je niet zonder hem kan en ik weet zeker dat hij wel voor jou zou kiezen want jullie hadden trouwplannen en je moet weten ALLAH(SWT) ziet alles en hij zal iedereen terug boeten en alles is mektab dus ga ervoor meid en luister niet naar die waagzegster alles is mektab als het zo is dan ga je met hem trouwen en kinderen krijgen inschallah. ik wens je heel veel geluk toe! liefs mariam

Ajourino
17-12-2002, 15:39
ben je naar een souwafa gegaan??????? dat is iets heel slechts wat je doet meid ik meen het het is haram anywayzz ik zou zeggen heb geduld en als jullie echt voor mekaar bestemd zijn dan zal niks tussen jullie komen laat m alleen merken dat je echt van m houd en dat ie echt alles voor je is en als het wederzijds dan kiest ie voor jou toch mohim succes en wees geduldig ciaaoo Hallo Itsjustme, Ik ben niet zomaar naar een souwafa geweest! Ik was heel erg ziek vorige zomer! Dus ik moet echt naar een fqi en souwafa om te weten hoe ik beter kan worden! En ja dan gaan ze je vertellen wat er op je hart zit! En ja wat zit er in me hart . . . . precies mijn vriend! Maar weet je wat het moeilijker voor me maakt zij is ook bezig me shour en dat maakt het al helemaal moeilijk! Maar in iedergeval bedankt voor je reactie! Liefs Ajourino!

benali
17-12-2002, 15:41

geeeef zen nr ik bel hem op en zeg wat hij moet doen,een meisje die hem in de steek gelaten heeft terwijl ze al verloofd waren is niks waard ze heeft toen bewezen dat hij niet alles voor haar was maar een meisje zoals jou dat verdient hij en niet zo een trut die waarschijnlijk niemand anders vind of jaloers is omdat jij beter bent he meid kop op

Itsjustme
17-12-2002, 15:41
sorry mn excuses hierbij meid

Ajourino
17-12-2002, 15:42
dit is pijnlijk...maar waarom neemt ze opeens contact met hem op dat? En je vriend heb je hem wel ooit gevraagd of hij nog gevoelens voor haar heeft...ja sorry ik weet het klinkt hard maar zoals je zegt ze zijn verloofd geweest...Je weet nooit of je vriend wel eerlijk tegen jou is geweest... vraag hem of hij nog wat voor hem voelt...en desnoods moet jij hem vragen voor wie hij kiest voor jou of haar\ moeilijk meid ik wens je sterkte en moge allah je helpen met deze situatie Bedant elhoub voor je reactie, Mijn vriend is eerlijk tegen me geweest en heeft gezegd dat hij nog gevoelens voor haar heeft. Omdat hij toch heel veel met haar meegemaakt heeft! Maar dit is dus al wel de tweede keer dat dit gebeurt, snappie? Liefs Ajourino

Ajourino
17-12-2002, 15:48
hey meid! ik zal er voor vechten als je echt van hem houd moet je hem niet laten gaan hij is van jou en zorg dat hij van jou blijft. en als hij echt van jou houd dan zal hij voor jou kiezen bewijs hem dat je niet zonder hem kan en ik weet zeker dat hij wel voor jou zou kiezen want jullie hadden trouwplannen en je moet weten ALLAH(SWT) ziet alles en hij zal iedereen terug boeten en alles is mektab dus ga ervoor meid en luister niet naar die waagzegster alles is mektab als het zo is dan ga je met hem trouwen en kinderen krijgen inschallah. ik wens je heel veel geluk toe! liefs mariam Hallo mariam, Ik wil ook heel ook heel graag voor hem vechten! Oke niet letterlijk, maar ik wil hem niet zo makkelijk laten gaan! Ik heb dat namelijk de eerste keer wel gedaan en daar had ik heel veel spijt van! Maar ik kreeg hem wel terug! Het is alleen zo moeilijk ik weet niet wat ik moet doen! En nog een ding, ik ben ook met hem naar bed geweest! Ik weet dat dat een hele domme fout van mij is! En dat allah mij nu straft voor mijn zonde! Maar ik moet eerlijk zeggen, diep in mijn hart heb ik er geen spijt van ! Want mocht het niet meer goed komen dan heb ik het gedeeld met iemand van wie ik heel veel hem gehouden! Liefs Ajourino!

Ajourino
17-12-2002, 15:52
He benali, dat vindt ik echt heel lief van je! Je hebt ook gelijk, maar ja hoe maak je dat iemand wijs die helemaal verdoofd is door shour! Zoals ik al eerder heb gezegd, we hadden het van de week nog over onze toekomst! En we zouden afgelopen weekend eigenlijk samen een weekend weggaan! Wat denk je dan zelf? Er klopt dan iets niet vindt je niet? Liefs Ajourino

MRHoceima
17-12-2002, 15:57
Wajouw wat erg he ik kan het me haast niet voorstellen maar meid het enige wat ik jou kan zeggen is je best doen hem terug krijgen, en op Allah swt vertrouwen en hem om hulp smeken en hem om vergiffenis smeken voor de stomme fout die jij bent begaan. Ik wens je veel succes

MRHoceima
17-12-2002, 15:59
Nou sorry hoor er klopt zo i zo iets niet bij jou als jij al van plan was een weekeind met hem weg te gaan

Ajourino
17-12-2002, 16:01
Je hebt gelijk MrHoceima! Ik moet zeker om vergefenis vragen bij Allah en hem vragen of hij mij wil steunen in deze tijd! Maar het is echt aan de gang! Ik wil je vragen, waarom doet een jongen zoiets! Nee dat is een verkeerde vraag! Want het meisje (zijn ex) is net zo verkeerd bezig! Ja er zitten verkeerde meiden onder ons! Die het leven van een ander zuur willen maken! Liefs Ajourino!

Ajourino
17-12-2002, 16:04
Hoezo MRHoceima?

benali
17-12-2002, 16:04
Origineel gepost door Ajourino He benali, dat vindt ik echt heel lief van je! Je hebt ook gelijk, maar ja hoe maak je dat iemand wijs die helemaal verdoofd is door shour! Zoals ik al eerder heb gezegd, we hadden het van de week nog over onze toekomst! En we zouden afgelopen weekend eigenlijk samen een weekend weggaan! Wat denk je dan zelf? Er klopt dan iets niet vindt je niet? Liefs Ajourino tfoe dat is het ergste en je weet dat ze hem shour gedaan heeft,heb je gesproken met zen ouders ow man tegen zo een meisjes ken ik niet ik zou die afmaken wullah was da nu voor ietske???? ohhhhh meid wacht effe ik wil je helpen jij bent gaan kijken of ze hem behekst heeft????? en het is zo??? heb je hem daar over aangesproken??? weet hij dat je bent gaan kijken want hij is nu zo in de 7hemel dat hij zal denken dat jij het ook kon zijn de enige oplossing is bij zen ouders gaan alles bespreken enzo en kijken he??? hey ik vind zulke dingen erg daarvoor moet dezedame boete mijn nicht heeft dit ook meegemaakt heb haar shour gedaan ging trouwen met iemand van nederland en die ouders hebben haar shour gedaan en is met die jongen zen neef getrouwd is 19jaar en heeft een kleintje is echt zielig want die jongen van nederland mocht niet met haar trouwen omdat ze te westers was ,en ik wist dat het nie klopte ale mijn nicht met iemand van marokko heeft daarvoor haar ouders laten vallen maar nu is alles in orde ze is aan het scheiden en degene waar van ze houdt is bij haar maar zen ouders weten niks oooooooow meid mag ik dat wijf afmaken please??????

lella_Sabah
17-12-2002, 16:05

Sorry dat ik dit ga zeggen maar volgens mij staft ALLAH je nu al, omdat jij voor het huwelijk sex heb gehad meid volgens mij is dit je sraf.

Pagina's : [1] 2 3 4