Bekijk originele versie : rare tekens in plaats van arabische ondertiteling
telkens als ik een arabische ondertiteling download van het internet krijg ik in plaats van de ondertiteling van de film in die taal een reeks rare tekens zoals dit te zien
\1c&HD8C592&\3c&H00443420&}
ãÜÔÜÇåÜÏÉ ãÜãÜÊÜÚÜÉ
hoe kan ik er voor zorgen dat ik de originele ondertiteling kan lezen?
alvast bedankt
WitteWijk
20-09-2010, 13:22
telkens als ik een arabische ondertiteling download van het internet krijg ik in plaats van de ondertiteling van de film in die taal een reeks rare tekens zoals dit te zien
\1c&HD8C592&\3c&H00443420&}
ãÜÔÜÇåÜÏÉ ãÜãÜÊÜÚÜÉ
hoe kan ik er voor zorgen dat ik de originele ondertiteling kan lezen?
alvast bedankt
Probeer dit eens:
Ga naar configuratiescherm (klassieke weergave) dan naar landinstellingen, tabblad talen en zet een vinkje bij extra talen (die voor complexe schriftsystemen).
Probeer dit eens:
Ga naar configuratiescherm (klassieke weergave) dan naar landinstellingen, tabblad talen en zet een vinkje bij extra talen (die voor complexe schriftsystemen).
heb het al geprobeerd niks je blijft nog altijd die rare tekens zien nog een andere voorslag?
sorry dat ik nu pas antwoord
WitteWijk
20-09-2010, 14:32
heb het al geprobeerd niks je blijft nog altijd die rare tekens zien nog een andere voorslag?
sorry dat ik nu pas antwoord
Zodra je extra talen wilt installeren moet je wel een windows xp cd hebben. Dus weet niet of jij ook windows xp hebt?
Zodra je extra talen wilt installeren moet je wel een windows xp cd hebben. Dus weet niet of jij ook windows xp hebt?
heb ik wel dus gewoon de installatie cd erin steken en extra talen laten instaleren?
alles geïnstalleerd maar nog steeds niks
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.