Bekijk originele versie : Mijn hart!!!
Secret_girl
26-08-2004, 15:57
Ik ben een jonge meid die haar moeder een jaar geleden heeft verloren.
Mijn vader is een half jaar later hertrouwd met een jonge dame uit Nederland. Ik ben altijd iemand geweest die zei van ik wil pas trouwen als ik een baan heb me eigen geld me eigen auto (onafhankelijk.)
Mijn leven word zo verziekt door me stiefmoeder dat die droom van mij is vervaagd, ik wil niet thuis blijven ik wil zo snel mogelijk gaan trouwen en weg van alle elende in ons huis, en problemen.
Mijn leven is helemaal op z'n kop gezet door HAAR mijn vader is veranderd niet meer de ouwe elke dag moet hij wel slaan of uitschelden.
Ik bid en vraag allah om geduld en steun want ander zak ik helemaal in elkaar!!! :(
Mysticalia
26-08-2004, 16:06
sbar meid.... :(
Wat erreg voor jou ... :verdriet:
latinalatifa
26-08-2004, 16:18
ik weet precies wat je bedoeld lieverd.....sbar oesafi.....
als je getrouwd bent kun je tog ook lekker rustig aandoen...je studie afmaken...werk zoeken enz....
;)
rif_ridster
26-08-2004, 17:23
Sbar meid.. of schop je stiefmoeder het huis uit....(geintjuh)
take it easy.. en ga niet met haar ruzie maken...
en tjah als je getrouwd bent.. kun je nog alles voor elkaar krijgen..
sbar...
laat deze vrouw niet je geluk afnemen, en probeer te behalen wat ervoor kan zorgen dat jij strakkies een mooi gezinnetje kan stichten en een leuk huisje voor je gezin kan hebben.
ik wens je veel sterkte en succes
:blauwkus:
_ll_Souf_ll_
26-08-2004, 18:37
Hey wat erg voor je.... Heb je al met je vader erover proberen te praten of met iemand anders ? Je moet gewoon volhouden tot je je eigen weg krijgt en ook geluk in je leven hebt ! Gewoon volhouden
sexylady85
26-08-2004, 19:38
hey lieverd,ik hoor heel veel verhalen van mensen zodra hun moeder is overleden dat de vader een andere vrouw neemt,en hem opsteekt tegen zijn kinderen.maar lieverd sbar.insallah jarabie zal ze hier heel erg voor gestraft worden door allah.en meid ik hoop dat je het uit kunt houden totdat je het huis uit bent.wens je veel succes en insallah komt alles goeg.AMIEN
Secret_girl
26-08-2004, 19:55
Hartstikke bedankt allemaal.
praten met mijn vader is het eerste wat ik heb geprobeerd, maar nee het helpt niet volgens hem is er niets veranderd. Mijn leven staat op z'n kop en weet niet hoe ik die weer recht moet krijgen. Iedereen verteld me dat het goed zal komen maar met de dag word het erger!!
Als ik dit wil overleven moet ik heel veel sabr hebben, maar die raakt een beetje op.
tazaghiniagirl
26-08-2004, 19:56
Origineel gepost door latinalatifa
ik weet precies wat je bedoeld lieverd.....sbar oesafi.....
als je getrouwd bent kun je tog ook lekker rustig aandoen...je studie afmaken...werk zoeken enz....
;)
.....wallah ila......... ;)
tazaghiniagirl
26-08-2004, 19:57
heb geduld je word ervoor beloond iewallah...:verdriet:..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.