Bekijk originele versie : Zwanger maar nog maagd..
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Soesje_19
19-09-2010, 23:28
Het is zo dat je door voorvocht en klaarkomen zonder dat de penis in je komt je zwanger kunt raken.
Als dat nou zo is dan zal niemand je geloven zelfs misschien de persoon niet met wie je iets gedaan hebt.:( Niet iedereen denkt dat het kan gebeuren..
Lijkt me moeilijk.. Is iemand op zo een manier zwanger geraakt?:o
Soesje_19
19-09-2010, 23:43
Maria?
Dacht ik ook aan. Maar het kan wel//
miss-bisexual
20-09-2010, 00:50
hahahahahhaha dat kan dus niet.
sperma zorg voor zwangerschap en niet voorvocht omg wat zijn sommige mense tog onderonwikkeld,
Dacht ik ook aan. Maar het kan wel//
ik heb die kk probleem ook nu met kk wijf weet ook niet of ik het moet geloven of wel
marocan-eyes
20-09-2010, 00:53
meer aandachtig in de biologielessen!!!!
Soesje_19
20-09-2010, 00:55
hahahahahhaha dat kan dus niet.
sperma zorg voor zwangerschap en niet voorvocht omg wat zijn sommige mense tog onderonwikkeld,
hahahaha:moe:
klaarkomen dus daar vindt sperma ook plaats.
Soesje_19
20-09-2010, 00:56
ik heb die kk probleem ook nu met kk wijf weet ook niet of ik het moet geloven of wel
Ja je zou op die manier ook zwanger kunnen raken./
Nu kan het opeens allemaal niet. Maar als iemand hier zei, er is dit gebeurd kan ik nu zwanger zijn/
Dan was het jaa zeker, je bent zeker zwanger..:hihi:
Ja je zou op die manier ook zwanger kunnen raken./
Nu kan het opeens allemaal niet. Maar als iemand hier zei, er is dit gebeurd kan ik nu zwanger zijn/
Dan was het jaa zeker, je bent zeker zwanger..:hihi:
grappen maker ben jij zeg, ik heb wijf geneukt maar ben niet klaar gekomen in haar , en nu zegt ik ben zwanger , dus ik zeg kan niet , zij zegt voor vocht kan je zwanger van worden dus ja para shit
Mokeraar
20-09-2010, 01:11
A stomme Ho, dan ben je geen maagd meer hoor. Lekker met blote reet liggen chillen met gasten en dan zeggen dat je nog maagd bent omdat hij je niet heeft geprikt. Rot eens lekker op
Soesje_19
20-09-2010, 01:13
grappen maker ben jij zeg, ik heb wijf geneukt maar ben niet klaar gekomen in haar , en nu zegt ik ben zwanger , dus ik zeg kan niet , zij zegt voor vocht kan je zwanger van worden dus ja para shit
Ik zeg niet dat het zo is want dat weet ik niet.
De kans zal heel klein zijn. Want er moet eerst kans zijn dat er zaadcellen zijn, dan moet er kans zijn dat die de vagina raken en daarop nog moet er kans zijn dat die zaadcellen helemaal doordringen naar de eileiders.
Soesje_19
20-09-2010, 01:15
A stomme Ho, dan ben je geen maagd meer hoor. Lekker met blote reet liggen chillen met gasten en dan zeggen dat je nog maagd bent omdat hij je niet heeft geprikt. Rot eens lekker op
Gasten?:rolleyes:
Ik weet met wie ik zo iets doe;)
Ik zeg niet dat het zo is want dat weet ik niet.
De kans zal heel klein zijn. Want er moet eerst kans zijn dat er zaadcellen zijn, dan moet er kans zijn dat die de vagina raken en daarop nog moet er kans zijn dat die zaadcellen helemaal doordringen naar de eileiders.
klopt je hebt me blij gemaakt thnx
Soesje_19
20-09-2010, 01:19
klopt je hebt me blij gemaakt thnx
Ja soms zijn er tnawies voor niks. :o
Mokeraar
20-09-2010, 01:27
Gasten?:rolleyes:
Ik weet met wie ik zo iets doe;)
Omdat je weet met wie je dat doet betekent nog niet dat je daarom maagd bent.
Of het nou een vreemde is of een bekende het eindresultaat is hetzelfde en dat is dat jij met je blote billen lag te chillen met een gast en dan nog beweert dat je maagd bent. Kan toch niet!!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.