Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden met man uit Marokko??

LZN
26-08-2004, 15:40

Salaam Aleykom, Ik had een vraagje voor de meiden die hun partner uit Marokko hebben gehaald: Hoe vindt je man het om in Nederland te wonen? Hoe gaat hij ermee om? Ik wil namelijk ook inchallah met een jongen uit Marokko trouwen, maar ik ben bang dat het hem zal tegenvallen. Wat zijn jullie ervaringen? Chokran! xxx Samya :).

SweetRose
26-08-2004, 21:42
Wel..Gefeliciteeerd..Dan is hij de eerste die NIET naar Europa wil komen. :melig:

x_sweety_x
27-08-2004, 00:14
Origineel gepost door SweetRose Wel..Gefeliciteeerd..Dan is hij de eerste die NIET naar Europa wil komen. :melig: ja volgens mij ook

Atlas_Gebergte
27-08-2004, 11:57
Origineel gepost door TrAmBiA Salaam Aleykom, Ik had een vraagje voor de meiden die hun partner uit Marokko hebben gehaald: Hoe vindt je man het om in Nederland te wonen? Hoe gaat hij ermee om? Ik wil namelijk ook inchallah met een jongen uit Marokko trouwen, maar ik ben bang dat het hem zal tegenvallen. Wat zijn jullie ervaringen? Chokran! xxx Samya :) Sallaam Alikoum Zuster, Ik ben ook hamdoulillah al een jaar getrouwd met me man uit marokko, en hij is er nu helemaal aangewend, de eerste maanden was het wel moeilijk, want hij heeft zijn ouders achtergelaten daar en het is een andere omgeving/klimaat, dus wel wennen, had wel heimwee, maar we hebben daar veel overgepraat en hebben ook veel leuke dingen samen ondernomen, om hem niet aan marokko te laten denken, en nu is hij helemaal gewend, hoef perse niet overal mee zijn enzo. Insha allah heb je hier wat aan, maar je moet gewoon op je gevoel gaan, en het is allemaal El Maktab als je iemand uit marokko neemt. Succes.

Atlas_Gebergte
27-08-2004, 12:21

Origineel gepost door TrAmBiA Salaam Atlas_Gebergte, Dank je wel voor je reactie! Ik kan me voorstellen dat het op het begin moeilijk zal zijn...hamdoullah dat jouw man nu al gewend is! Zolang je sbar hebt kom je er wel denk ik. Moge Allah jouw huwelijk zegenen inshallah! xx Samya Sokran zuster. Heb sbar en Allah (swt) zal je steunen. Na die periode zal je je man voor geen goud willen missen.

Atlas_Gebergte
27-08-2004, 12:37
Origineel gepost door Miss_Magrebia :hoedaf: Hoi Hoi schat :zwaai:

Atlas_Gebergte
27-08-2004, 13:06
Origineel gepost door Miss_Magrebia :nijn: Alles kids??????? :giechel:

Atlas_Gebergte
27-08-2004, 13:23
Origineel gepost door Miss_Magrebia http://www.index.de/macher/newsletter/archiv/ausgabe20_05_03/Surfen-210.gif Ben aan het surfen op het Net :giechel: :giechel: ja dat zie ik, kijk wel uit dat je er niet vanaf valt he. :D

Atlas_Gebergte
27-08-2004, 13:47
Origineel gepost door Miss_Magrebia :hihi: Wat ga je koken vanavond, help me eens joh.