Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ga morgen beginnen aan dit 13 dagen dieet!

Essential
19-09-2010, 23:00

1ste en 8ste dag Ochtend 1 kop koffie en 1 klontje suiker. Middag 2 hard gekookte eieren met veel spinazie en een tomaat. Avond 2 ons biefstuk met sla en wat olie en citroen. Iedere dag 2 liter water! * 2de en 9de dag Ochtend idem als 1ste en 8ste dag. Middag 2 ons biefstuk met sla en vers fruit (sinaasappel). Avond 2 ons ardennerham en een glas yoghurt zonder suiker. * 3de en 10de dag Ochtend 1 kop zwarte koffie met 1 klontje suiker en 2 sneetjes geroosterd brood. Middag gestoofde selderie met een tomaat en vers fruit (sinaasappel). Avond 2 hard gekookte eieren met 2 ons ardennerham met sla, olie en citroen. * 4de en 11de dag Ochtend idem als 3de en 10de dag. Middag 1 hard gekookt ei, een wortel en een stuk Hollandse kaas (60 gram). Avond 1 blikje fruitsalade met een glas yoghurt zonder suiker. * 5de en 12de dag Ochtend een geraspte wortel met citroen. Middag een groot stuk magere vis met citroen en een beetje botersaus. Avond 2 ons biefstuk met sla, gekookte seldery en venkel. * 6de en 13de dag Ochtend 1 kop koffie zonder suiker en 2 sneetjes geroosterd brood. Middag 1 stukje kip met sla, olie en citroen. Avond 2 hard gekookte eieren en een geraspte wortel. * 7de dag Ochtend 1 kop thee zonder suiker. Middag 2 ons gegrild vlees (lamskotelet) en vers fruit. Avond niets. Ik ga jullie op de hoogte houden hoe het allemaal gaat etc. Ik plaatst iedere dag een verslagje! Ik hoop op een beetje support! Ik weeg 70 kilo en wil mijn oude gewicht terug, rond de 60!

RckingRedHead
20-09-2010, 06:21
Uhm.. ardennerham? :hihi: Hoeveel staat er dat je bij dit dieet kan afvallen?

Essential
20-09-2010, 08:16
Uhm.. ardennerham? :hihi: Hoeveel staat er dat je bij dit dieet kan afvallen? Haha ja ik had hem zo van het internet geplukt...:hihi: Die ham moet je dus even wegdenken. Er staat dat je 6 kilo kan afvallen!

Essential
20-09-2010, 08:18
Vandaag begonnen met het dieet! Ik ga alles hier uittypen omdat ik denk dat het voor mezelf gaat helpen, als ik weet wat ik binnenkrijg. Vanochtend; 1 glas jus d oranje ipv een kop koffie en 2 grote glazen water. So far so good:)

sjamsoe
20-09-2010, 08:22

Als je al die suiker vervangt door honing of zoetjes is het nog beter. Bij de 1/8/2/9 dag geen ontbijt alleen koffie is dat wel gezond? Ik hoop dat je het vol gaat houden en dat je veel kilo's verliest

Essential
20-09-2010, 10:34
Als je al die suiker vervangt door honing of zoetjes is het nog beter. Bij de 1/8/2/9 dag geen ontbijt alleen koffie is dat wel gezond? Ik hoop dat je het vol gaat houden en dat je veel kilo's verliest Ik probeer nu helemaal geen suiker meer te drinken. Het is absoluut geen gezond dieet, daar ben ik me van bewust. Ontbijt is gewoon heel belangrijk, maar goed het moet nu gewoon even! Dank je wel! :kus:

Essential
20-09-2010, 22:34
Vanmiddag toch gezondigt. Een broodje gezond gegeten zonder kaas. Ik had echt honger..:( Tussendoor een appel En in de avond stukje biefstuk met wat salade.. En veeeel water gedronken. INshallah houd ik het vol

L7ouB_FieLaah
20-09-2010, 23:18
zoetstoffen zijn echt slechttttttttttttt

Essential
23-09-2010, 18:51
Dit is een uithongerdieet met resultaat. Na 4 dagen al 1,5 kilo kwijt!