Bekijk originele versie : Kinderen gearresteerd voor verkrachting gehandicapte
Kinderen gearresteerd voor verkrachting gehandicapte
SAINT-ETIENNE - De politie in het Franse Saint-Etienne heeft vier kinderen gearresteerd die een 16-jarig verstandelijk gehandicapt meisje zouden hebben verkracht. De arrestanten zijn acht tot veertien jaar oud, aldus justitie donderdag.
De vier kenden het slachtoffer. Ze zouden haar vorige week hebben misbruikt in een tuinschuur en in een kelder. De moeder van het 16-jarige meisje was naar de politie gestapt.
Cc.
FAITHLESS
26-08-2004, 15:21
Daar word ik gewoon ziek van .
Wat moet je met zo'n groep nu doen als justitie zijnde dan ?
Ben wel blij dat je de afkomst niet d'r bij gezet hebt , want dat draagt niets bij aan het stukje .
la_independent
26-08-2004, 15:25
wat worden die verkrachters steeds jonger, op een 8 jarige leefdtijd, niet normaal meer, moet je nagaan wat ze allemaal gaan doen als ze ouder zijn.
la_independent
26-08-2004, 15:37
Origineel gepost door makaka
Wat is dit? zestiende-eeuwse pedagogiek?
Een acht jarige kan nooit op die leeftijd de consequentie van zijn daden weten.
Hij doet mee en weet niet beter.
een normaal kind van die leeftijd moet toch wel weten dat dat niet kan, en helemaal als dat meisje om pijn schreeuwt. dan is het toch logisch dat ie moet denken dat er iets niet klopt.
FAITHLESS
26-08-2004, 15:42
Een verstandelijk gehandicapt meisje weet volgens mij niet wat hoor over komt .
Somige wel dan , maar tegenwoordig worden ze in nederland geleerd wat sex en liefde is .
la_independent
26-08-2004, 15:47
Origineel gepost door FAITHLESS128
Een verstandelijk gehandicapt meisje weet volgens mij niet wat hoor over komt .
Somige wel dan , maar tegenwoordig worden ze in nederland geleerd wat sex en liefde is .
ja klopt een gehandicapt meisje weet meestal niet wat dat is, want zei denkt dat dat gewoon normaal is ofzo, en soms wordt het ze geleerd en soms is het ook zo dat de verkrachters iets anders leren en zeggen dat dat normaal, had ik allemaal gezien op zo'n serie was ook een gehandicapt meisje verkracht wel zielig allemaal.
la_independent
26-08-2004, 15:50
Ik weet niet wat zijn deel is in deze, het wordt namelijk niet duidelijk gemaakt.
En dan nog kan je een 8 jarige niet verantwoordelijk stellen voor zijn daad. Domweg omdat hij niet de hersencapaciteiten beschikt om al op die leeftijd de consequenties te dragen.
ja dat is zo, mijn broertje is ook bijnna acht en weet ook niet wat de consequenties zijn als hij iest doet,maar bij zoiets moet die 8 jarige en de rest toch wel weten dat ze niet goed bezig zijn.
FAITHLESS
26-08-2004, 15:55
Origineel gepost door la_independent
ja dat is zo, mijn broertje is ook bijnna acht en weet ook niet wat de consequenties zijn als hij iest doet,maar bij zoiets moet die 8 jarige en de rest toch wel weten dat ze niet goed bezig zijn.
Nou dat wordt ze wel duidelijk gemaakt in France .
Ik weet niet of ze het zelfde rechts-systeem hebben , denk het niet .
Dus het word echt geen 60 uur taakstraf voor die "kinderen".
la_independent
26-08-2004, 15:56
Natuurlijk maar daar heb ik het niet over.
Elmohiem we zijn het eens. :)
daarom :Iluvu:
la_independent
26-08-2004, 15:59
Origineel gepost door FAITHLESS128
Nou dat wordt ze wel duidelijk gemaakt in France .
Ik weet niet of ze het zelfde rechts-systeem hebben , denk het niet .
Dus het word echt geen 60 uur taakstraf voor die "kinderen".
nee ik denk ook niet dat ze een taakstraf krijgen zijn ze veel ste jong voor, maar mischien moet ze naar een psychiater ofzo en die moet dan wel duidelijk maken dat ze niet goed bezig waren.
islamicgirl3
26-08-2004, 21:44
Wat is dit? zestiende-eeuwse pedagogiek?
Een acht jarige kan nooit op die leeftijd de consequentie van zijn daden weten.
Hij doet mee en weet niet beter.
De schuld ligt dan ook niet bij het kind zelf, maar bij de ouders. Als een kind al in staat is om zoiets te doen, dan heb je als ouder gefaald. Als het kind een goede opvoeding zou hebben gehad, zou hij helemaal niet meedoen. Hij zou meteen weten dat het niet goed is.
sweety21
26-08-2004, 22:07
een kind weet dondersgoed dat iets goed of fout is ongeacht zijn of haar leeftijd .(ik werk zelf met kinderen)
en een 8 jarige die tot dit soort dingen in staat is heeft profesionele hulp nodig.
en de schuld zal voor een groot deel wel bij de ouders liggen.
ze kunnen wel jong zijn maar ze mogen er zeker niet ongestraft voor weg komen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.