Bekijk originele versie : Wat moet ze doen? Help me!
ouassilla24
26-08-2004, 14:41
Hallo allemaal ik vraag namens mijn vriendin advies, ze weet namelijk niet wat ze moet doen.
Het ziet zo ze heeft een woning gekregen, ze woont nu nog bij haar ouders in, en ze is gescheiden en heeft een kind. Haar ouders hebben niet zo’n grote woning dat ze bij ze kan blijven wonen.
Nu is het zo dat ze een woning heeft gekregen en ze heeft de sleutel al, maar haar moeder zegt dat het te ver is, terwijl het twee straten verder zijn. Haar moeder is zo met haar klein dochter en haar dochter gewend dat ze ze het liefst naast haar heeft wonen.
Mijn vriendin twijfelt nu heel erg en ze is ook een beetje bang om alleen met haar kindje te gaan wonen, ze is bang dat er iets gebeurt of zo.
Mijn vraag is wat is jullie advies aan haar en wat vinden jullie dat ze moet doen?
Alvast bedankt voor jullie advies en tips.
Groetjes
Mysticalia
26-08-2004, 14:50
Het is maar 2 straten verderop :). Zo'n ramp zal het niet zijn ;)
Haar moeder zal wel snel terug aan wennen hoor ;)
ouassilla24
26-08-2004, 14:57
Hallo allemaal
Bedankt voor jullie reactie's het is niet zo dat ze niet voor haar zelf kan zorgen, dat kan ze best. Maar haar moeder had liever dat ze in dezelfde straat gaat wonen. maar daar was helaas nog niks vrij gekomen.
Doordat ze veel meegemaakt heeft hebben haar ouders haar heel erg gesteunt en ze is aan ze gehecht geraakt en haar dochtertje ook, dus het is heel moeilijk voor hun allemaal om bij ze weg te gaan.
Ik vind ook dat ze die stap moet zetten en alleen gaan wonen, maar voor haar moeder is het erg moeilijk.
Groetjes
latinalatifa
26-08-2004, 15:16
ik zou gewooon gaan verhuizen als ik haar was....
ikmaarhoor
26-08-2004, 15:31
Origineel gepost door ouassilla24
Hallo allemaal ik vraag namens mijn vriendin advies, ze weet namelijk niet wat ze moet doen.
Het ziet zo ze heeft een woning gekregen, ze woont nu nog bij haar ouders in, en ze is gescheiden en heeft een kind. Haar ouders hebben niet zo’n grote woning dat ze bij ze kan blijven wonen.
Nu is het zo dat ze een woning heeft gekregen en ze heeft de sleutel al, maar haar moeder zegt dat het te ver is, terwijl het twee straten verder zijn. Haar moeder is zo met haar klein dochter en haar dochter gewend dat ze ze het liefst naast haar heeft wonen.
Mijn vriendin twijfelt nu heel erg en ze is ook een beetje bang om alleen met haar kindje te gaan wonen, ze is bang dat er iets gebeurt of zo.
Mijn vraag is wat is jullie advies aan haar en wat vinden jullie dat ze moet doen?
Alvast bedankt voor jullie advies en tips.
Groetjes
Ik zou gewoon verhuizen als ik jou was. Er zijn meer voordelen als nadelen, dus doen !
Hajar1979
26-08-2004, 15:42
VERHUIZEN!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.